Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kalliit alusvaateliikkeet versus Lidlin rintsikat

Vierailija
16.04.2019 |

Ostin Lidlistä rintaliivit 6,99€. Olen ostanut alusvaateliikkeestä rintaliivejä 69,90€.

En huomaa mitään eroa. Lidlin rintaliivit ostin vielä niin, että kokeillaan ihan sama. Itse asiassa istuvat päälle vielä tosi hyvin.
Olen D/DD-kuppi, eli jotain jo rintaliiveiltä vaaditaankin

Ovatko siis nuo alusvaateliikkeiden kalliit rintsikat loppujen lopuksi ihan samaa alkuperää, kymmenkertaisella hintalapulla vain.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ihan hirveästi vaadita, jos olet nuori ja ympärys vaikkapa 70 tai 75.

Vierailija
2/23 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep. Ympärys vaikuttaa, mutta tälläistä ei Lidlistä löydy. Ympärykset alkaa jostain 80...

Olen ostanut 10vuotta sitten alusvaateliikkeestä 60€ rintsikoita ja muutama vuosi sitten Cubuksen alerintsikoita. Cubuksen liivit olivat hyvät päällä, otin samaa kokoa jne, mutta ne on jo ajat sitten hajonneet ja heitetty pois. Kalliit liivit ovat edelleen ehjät ja siistit ja muodossaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen iso nainen eli oisko koko 95D ja ostin kalliit liivit useampi vuosi sitten noin 80€ kpl ja on ollut todella hyvät, mutta joku aika sitten ajattelin jotta täytyy uusia käydä ostamassa.

Samana päivänä oli Lidlissä tarjous 9.90 2kpl liiviä ja otin riskillä, niin hintalaatusuhde aivan loistava. Ei oikeasti huomaa eroa niihin kalliisiin eli pidänkin nyt näitä ja säästin ison rahan.

Toisia en ole edes ottanut vielä käyttöön ja näitä toisia olen pitänyt monta kuukautta eikä ole menneet miksikään.

Vierailija
4/23 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytin ennen Lidlin rintaliivejä ja totesin ne hyviksi. Mutta kun laihdutin, huomasin että siellä on hyvin suppea kokovalikoima. On joko iso kuppi + iso ympärysmitta tai pieni kuppi + pieni ympärysmitta. Jos koko on vaikka 75E, Lidlistä ei liivejä löydä.

Vierailija
5/23 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan liiterin urheilukamppeetkin ihan parasta. Varmaan samoilta liukuhihnoilta tulevat.

Vierailija
6/23 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytin ennen Lidlin rintaliivejä ja totesin ne hyviksi. Mutta kun laihdutin, huomasin että siellä on hyvin suppea kokovalikoima. On joko iso kuppi + iso ympärysmitta tai pieni kuppi + pieni ympärysmitta. Jos koko on vaikka 75E, Lidlistä ei liivejä löydä.

Sama täällä. Isorintainen, normaalipainoinen tai hoikka ei löydä marketista sopivia liivejä. Jos kuppi sopii, ympärys on löysä. Ns. standardikokoinen varmasti löytää hyvin liivejä mistä vain. En kyllä vaihtaisi näitä tukevia, kestäviä liivejä mihinkään. Hintansa arvoisia. 

Vierailija
7/23 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikille ei perusrintsikat käy, vaan pitää olla hieman muotoilua lisäksi. Suurin osa suomalaisista käyttää vääriä rintsikoita, joten ei sitä huonoa istuvuutta välttämättä edes tajua.

Vierailija
8/23 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan liiterin urheilukamppeetkin ihan parasta. Varmaan samoilta liukuhihnoilta tulevat.

Ostin urheiluliivit ja ei voi kyllä kehua. Kokomerkintään nähden tosi isot, jokin raapii jatkuvasti selkää ja toppaukset seilaa ihan missä sattuu.

Vierailija
9/23 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostappa vaikka n. 120€ rintsikat. Huomaat eron. Kestää ja istuu kuin toinen iho.

Vierailija
10/23 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostappa vaikka n. 120€ rintsikat. Huomaat eron. Kestää ja istuu kuin toinen iho.

Juu en todellakaan maksa 120€ rintsikoista.

Vierailija
11/23 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole onnellinen, minulla ja tyttärellä ei löydy liivejä kuin erikoisliikkeistä, pakko maksaa ja pakko pitää liivejä aina.

Tytär 80 J, ja minulla vielä isompi..

Vierailija
12/23 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just ostin Lidlistä jumppa/juoksutrikoot. Maksoi 8,99€. Vastaavat maksaa stadiumeissa ja xxlssä alkaen 29,90€ kalliimmista liikkeistä ja merkeistä puhumattakaan.

Tämä on keskieuroopan hintatasoa ja meitä on Suomessa kusetettu vuosia?

Vierailija
13/23 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ole onnellinen, minulla ja tyttärellä ei löydy liivejä kuin erikoisliikkeistä, pakko maksaa ja pakko pitää liivejä aina.

Tytär 80 J, ja minulla vielä isompi..

Tämän ymmärrän. Lidlin kaltaisista marketeista saa vain yleisimpiä standardikokoja.

Vierailija
14/23 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep. Ympärys vaikuttaa, mutta tälläistä ei Lidlistä löydy. Ympärykset alkaa jostain 80...

Olen ostanut 10vuotta sitten alusvaateliikkeestä 60€ rintsikoita ja muutama vuosi sitten Cubuksen alerintsikoita. Cubuksen liivit olivat hyvät päällä, otin samaa kokoa jne, mutta ne on jo ajat sitten hajonneet ja heitetty pois. Kalliit liivit ovat edelleen ehjät ja siistit ja muodossaan.

Se ettet löydä kokoa ei tee Lidlin liiveistä huonoja. Heidän myynnissä oleva suurin ja pienin koko ovat aivan loistavia hinta/laatusuhteiltaan ja onnekkaat he, jotka niihin sopivat, eivätkä siten joudu maksamaan kymmenkertaista hintaa muualla vastaavasta tuotteesta.

Vierailija
15/23 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikille ei perusrintsikat käy, vaan pitää olla hieman muotoilua lisäksi. Suurin osa suomalaisista käyttää vääriä rintsikoita, joten ei sitä huonoa istuvuutta välttämättä edes tajua.

Nykyisin kaikki liivit ovat jotenkin muotoiltuja. Harvassa ovat ne yhdestä kankaasta tehdyt liivit, ilman saumoja ja ilman alla olevaa pyöreäksi muotoiltua kuppia. Ja ne harvat sellaisetkin ilman sitä kuppia ovat kuumaprässätty pyöreiksi. Nykyisin perusrintsikka on juuri sellainen kun Lidlissä myydään. Puuvillainen, joka on muotoiltu jo valmiiksi pyöreän rinnan malliin.

Vierailija
16/23 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla koko 60-65 c. Siinä ja siinä löytyykö aina edes rintsikkaliikkeistä. Tykkään myös näteistä pitseistä,joten jos löytyy mieluiset niin ostan aina hintaa katsomatta,mutta pitää olla myös saman setin alushousut kokoa xs-s. Ei aina onnistu :)

Vierailija
17/23 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo vuosia uusinut rintsikat talvi- ja kesäalemyynneistä. Törkeää ryöstöä yli 50€ rintsikat. Olen kokeillut. Ei sen kummempia kuin halvatkaan. Lidlin rintsikat myös hyviä. Samoin nuo jumppahousut 7.99€, jotka talvella ostin. Haen heti parit lisää, kun tulee kampanja. Lindexin ja KappAhlin rintsikat käy mulle aivan hyvin. Samoin kaikki 10€ pintaan maksavat. Enempää en suostu maksamaan. Mitkään eivät kestä ikuisuuksia.

Vierailija
18/23 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä voisin ostaakin Lidlistä vaatteita. Mutta meidän Lidlin laarit on täynnä pienimpiä kokoja. Olen 177cm pitkä, en edes ylipainoinen mutta tarvisin mieluiten L-kokoa olevia vaatteita, eipä niitä ole koskaan kun sinne ehdin. Eilenkin katselin niitä jumppatrikoita, pienintä kokoa oli vaan paikalla. Farkkujakin olisi ollut pari laarillista, isoimmat kokoa 36-38..

Vierailija
19/23 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Merkki ja onko olkaimet riittävän joustavat ja leveät?

Vierailija
20/23 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millainen on rintsikka ilman muotoilua? Ei ole tainnut nähdäkään sellaisia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi neljä