Pitäisi ostaa kevätvaatteita 450 eurolla
Kommentit (55)
Vierailija kirjoitti:
Kuulemma kannattaa ostaa luksusta koska se kestää pidempään, eli et saa tolla rahalla kuin ehkö yhden vaatteen.
Luksus ei kestä yhtään sen pidempään kuin esim. Vero modan vaatteet. Samoissa hikipajoissa tehdään.
Parhaimmat löydöt olen tehnyt Bootzletista noin -90 %. Ostin Tiger of Swedenin 300 € maksavan nahkalaukun -80 % ja mulla oli vielä -15 % alekuponki, kun lähettivät väärän tuotteen edellisellä kerralla.
Olen vielä vähän isomman kokoinen, niin kokoja löytyy mainiosti 42.
Eli ei vaatteet aina ole kalliita. Tosin en tykkää ajatuksesta, ostamani vaatteet ovat seilanneet ties missä sovitettavana.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä?
Irtaudu muodista. Käytä vanhoja, korjausompele. Kirppis.Minulla on juuri käytössä 8 v vanha kevättakki.
Minä en ole koskaan ollut muodinmukainen ja käytän vanhoja mutta kun melkein kaikki on rikki. Kirppikseltä ostan jos jotain löydän. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulemma kannattaa ostaa luksusta koska se kestää pidempään, eli et saa tolla rahalla kuin ehkö yhden vaatteen.
Luksus ei kestä yhtään sen pidempään kuin esim. Vero modan vaatteet. Samoissa hikipajoissa tehdään.
Parhaimmat löydöt olen tehnyt Bootzletista noin -90 %. Ostin Tiger of Swedenin 300 € maksavan nahkalaukun -80 % ja mulla oli vielä -15 % alekuponki, kun lähettivät väärän tuotteen edellisellä kerralla.
Eli ei vaatteet aina ole kalliita. Tosin en tykkää ajatuksesta, ostamani vaatteet ovat seilanneet ties missä sovitettavana.
Minä olen nainen ja kokoa 52.Ap
Laihduttaminen ei kannata siksikään, koska sitten ei löydy vaatteita enää superalesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli ei vaatteet aina ole kalliita. Tosin en tykkää ajatuksesta, ostamani vaatteet ovat seilanneet ties missä sovitettavana.Minä olen nainen ja kokoa 52.Ap
Voisit löytää hyvin vaatteita. Katso Ralph Laurenin mekot.
Mitä väliä millaisia vaatteita on koossa 52, samalta ne näyttää.
Vierailija kirjoitti:
Niin. En mä mitään merkkivaatteita ostaakaan. Vaan tavallisia vaatteita esim klingeliltä ja ellokselta. Ap
Kovin kauaskantoista kuluttamista ei ole haluta kaikki ilmaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Aikuiset ei tarvitse mitään
Lapsille kirppikseltä muutama vaate.Ette tarvitse oikeasti luottoja , todella typerää
Jännä! Joko on saatu lakimuutos että köyhät saa kulkea ilman vaatteita 👏🏻Tervetuloa tasa-arvo!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin. En mä mitään merkkivaatteita ostaakaan. Vaan tavallisia vaatteita esim klingeliltä ja ellokselta. Ap
Tavalliset vaatteet tulee kalliiksi. Olin vähän aikaa sitten Sokoksella ja siellä oli -20 % päivät. Olin ihan, että vitsi miten kallista kaikki on,
No jos pitää ostaa niin sit pitää ostaa :D
Ellos on tosi huonoa laatua, en suosittele.
Vierailija kirjoitti:
Laihduttaminen ei kannata siksikään, koska sitten ei löydy vaatteita enää superalesta.
Reps :D
Voi nyt sentään näitä kommentteja. Jos kerran vuodessa ostaa vaatteita, niin ei 450€ ole mitenkään suunnattoman paljon. Tottakai se tuntuu isolta rahalta jos sen kertarysäyksellä kuluttaa, mutta uskon että moni saa paljon enemmänkin rahaa uppoamaan garderobiinsa jos ostaa vaikka alkuvuodesta nilkkurit, kuukauden päästä muutamat farkut ja kevään alennusmyynneistäkin "tarttuu mukaan" jotain kivaa. Ja sama meininki jatkuu koko vuoden. Jos nyt toinen ostaa ihan oikeaan tarpeeseen ja uutta hajonneiden tilalle, niin kai sen oikeuden nyt voi hänelle suoda. Ihan vaatekoosta riippumatta.
Tämä nyt on pieni ostos luotolla. Mies osti työ auton ja henkilöauton luotolla ja maksoivat n 60000 euroa joten voin varmaan tämän verran ottaa luottoa.