Pitäisi ostaa kevätvaatteita 450 eurolla
Kommentit (55)
Kyllä on tyhmintä ikinä ostaa vaatteita luotolla.
Aikuiset ei tarvitse mitään
Lapsille kirppikseltä muutama vaate.
Ette tarvitse oikeasti luottoja , todella typerää
Vierailija kirjoitti:
Mars kirpputorille!
Ei sieltä löydy kokoa 52 ja netistä en voi ostaa kun eivät lähetä postiennakolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mars kirpputorille!
Ei sieltä löydy kokoa 52 ja netistä en voi ostaa kun eivät lähetä postiennakolla.
LAIHDUTA, hyvä ihminen!
Vierailija kirjoitti:
Aikuiset ei tarvitse mitään
Lapsille kirppikseltä muutama vaate.Ette tarvitse oikeasti luottoja , todella typerää
Miten niin ei tarvitse? Ainoat rintaliivit rikki, ainoat housut rikki. Paitoja ei montaa ole. Ja juhlat tulossa eikä ole yhtään mekkoa, ei kenkiä.
Sijoita ne 450 kunnon ruokaan ja ala pudottaa painoa,päivä kerrallaan...pullapala kerran viikossa ja pizzaperjantai kerran kuukaudessa ja puoli kiloa kasviksia päivässä,sillai pikkuhiljaa. Ei tartte moisia summia laittaa vaatteisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mars kirpputorille!
LAIHDUTA, hyvä ihminen!
EN JAKSA.
Vierailija kirjoitti:
Ammattivalittaja lihonut?
Mitä sitten?
Ai kun kiva! Minä olen ostanut noin vajaalla tonnilla kaikkea ihanaa. Mm uuden kevytuntuvatakin (ei toki oikeaa untuvaa), pitkän Busnelin villatakin, kahdet housut ja lenkkitossut. Vielä pitäisi löytää kaikenlaista, mm pari paitista ja joku kiva mekko vapuksi.
Osta vaatteita fb marketplace kautta. Minullakin on edullisesti myynnissä jopa sitä 52 kokoa. Ja minä olen laihduttanut koosta 52–> 42 alle vuodessa. Vähemmän hiilareita ja enemmän rasvaa
Vierailija kirjoitti:
Älä osta
Risoissako sitten kuljen?
Vierailija kirjoitti:
Osta vaatteita fb marketplace kautta. Minullakin on edullisesti myynnissä jopa sitä 52 kokoa. Ja minä olen laihduttanut koosta 52–> 42 alle vuodessa. Vähemmän hiilareita ja enemmän rasvaa
En jaksa laihduttaa. Syöminen on ainoa iloni.
Jaksaisin laihduttaa jos elämäni olisi mielekästä. Olin nuorena hoikka kun oli toivetta että saan sellaisen elämän kuin haluan vaan kun en saanut niin miksi laihduttaisin? Ap
Mars kirpputorille!