Kertoisitko kumppanillesi, jos toinen mies/nainen on yrittänyt iskeä sinua/on kinnostunut sinusta?
Kommentit (28)
Voisin kertoa jos siinä tapauksessa olisi jotain kertomisen arvoista. Etenkin jos joku ei tiedä minun olevan suhteessa niin en näe siinä mitään pahaa kun joku tulee juttelemaan. Saahan sitä yrittää tutustua uusiin ihmisiin. Jos ei ikinä kokeile niin yksin sitä silloin jää.
Vierailija kirjoitti:
Ehdottomasti, jos näyttäisi siltä että astiasto kaipaisi uutta ilmettä. m35
LOL
Musta olis outoa heti kertoa puolisolle jos joku tuntematon yrittää iskeä. Eri asia jos olisi vaikka joku puolisoni tuttu, joka tietää olevani varattu. En itse ainakaan halua aiheuttaa turhaa mustasukkaisuutta toisessa, eihän sillä tiedolla mitään edes tee, että onko joku nyt jossain pyytänyt numeroa ja olen kieltäytynyt ja kertonut olevani parisuhteessa. Enkä haluaisi itsekään, että oma mies aina tulis ilmoittamaan jos joku häntä yrittää iskeä, aika kummallista :D
Olen kertonut. Jopa sen kun ex kävi aina joskus tapaamassa minua työpaikallani. Mies nauttii kun tietää että olen uskollinen ja hänen.
Meillä on yhteinen sopimus että muita saa ”katsoa” ja sitten tullaan kotiin ja nautitaan yhdessä siitä mikä on herännyt vaikka muita katsellessa.
En kertoisi ellei kyseinen henkilö yrittäisi tulla väliimme tai tilanteessa olisi jotain uhkaavaa tms. Me keskustelemme paljon mutta minusta tuntuisi yksinkertaisesti lapselliselta avautua siitä, että joku on yrittänyt iskeä minua. Liikumme molemmat paljon myös erikseen (itselläni on usein työmatkoja yön tai useammankin yli, puolisolla joskus vapaa-ajan reissuja) eikä kummallakaan ole tarvetta kuulla yksityiskohtaisesti keitä kaikkia on päivän aikana tavannut ja kenen kanssa jutellut.
Joskus olen kertonut, joskus en.
Useimmiten kuitenkin mieheni kertoo minulle, että joku kattelee mua "sillä silmällä". En ole varma katseleeko oikeasti vai onko mies vain mustis, mutta itse olen sen verran tampio että mulle pitää sanoa suoraan jos yrittää iskeä. En vaan noteeraa pelkkää katselua mitenkään.
Joo, kerron. Jos on joku ihan mitätön juttu (esim. En tunne tyyppiä eikä ollut painostava tilanne) niin sitten ei, koska unohdan itsekin tuollaisen nopeasti. Mulla ei ole mitään syytä yrittää tehdä miestä mustasukkaiseksi, koska tiedän, että hän rakastaa mua. Mutta siis jos on ollut esim painostava tilanne, yhteinen tuttu tai muuten vaan tulee puheeksi niin sitten avoimesti kerron.