Sanna Marin haastaa Antti Rinnettä A-Studiossa...?
Kommentit (48)
Suomen tasokkaimpia naisia, kun ajattelee ulkonäköä, osaamista ja asemaa yhteensä. Vaikken SDP:n kannattaja olekaan.
Papparinne joutui vetäytymään lepäämään ennen kiitospuhettaan. Ei jaksanut
Joo, paistaa kyllä läpi, että Sannaa jurppii, miten Rinteen kömpelö tv-esiintyminen pudotti puolueen hyvistä lähtökohdista lähtöruutuun.
Vierailija kirjoitti:
Rinteen saisi vaihtaa. Urpilainen oli parempi.
Asiaosaaminen ei Utpilaisellakaan vaikuttanut vakuuttavalta, vaikka sosiaalinen taitavuus oli paljon Rinnettä edellä.
Lindtman ja Marin eturiviin, niin ehkä demareiden asema eläkeläisten auringonlaskun puolueena olisi vielä vältettävissä.
Marin on kyllä kaksinaamainen. Otti esiin hoitajamitoituksen nostamisen mutta unohti, että itse äänesti vielä viime marraskuussa hoitajamitoituksen alentamisen puolesta Tampereella. En luota tuollaiseen naiseen.
Näkee Marinin naamasta että Halla-aho etoo.
Vierailija kirjoitti:
Marin on kyllä kaksinaamainen. Otti esiin hoitajamitoituksen nostamisen mutta unohti, että itse äänesti vielä viime marraskuussa hoitajamitoituksen alentamisen puolesta Tampereella. En luota tuollaiseen naiseen.
Ja juuri nyt H-A lupasi, että kunnioittaisi kansainvälisiä sopimuksia, vaikka vielä vaalilupauksissa oli laittamassa rajoja kiinni...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja juuri nyt H-A lupasi, että kunnioittaisi kansainvälisiä sopimuksia, vaikka vielä vaalilupauksissa oli laittamassa rajoja kiinni...
H-A on perunut puheitaan koko päivän.
Nähtävästi SDP on jo tehnyt pääministerivalinnan. Rinne tekee näennäisesti hallitustunnustelut, mutta vetäytyy ennen hallituksen nimittämistä. Tai sitten Rinne haluaa valtionvarainministeriksi, jonka jälkeen Suomi on aidosti ku sessa. Vero% nousee kaikilla muilla paitsi niillä, jotka elää tukieuroilla ja saa siten saman elintason kuin keskituloiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
H-A on perunut puheitaan koko päivän.
Mestari laittaa Suomen ja Ruotsin rajalle muurin, ja Ruotsalaiset saavat maksaa sen!
Vierailija kirjoitti:
Näkee Marinin naamasta että Halla-aho etoo.
No kaksi huippuälykästä tyyppiä, joilla on täysin erilainen maailmankuva, niin kyllähän siinä toisen naama rupeaa etomaan....
Onko Marinilla vahvat lasipiilolasit
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi kai sitä silti tehdä voitavansa, että rajat pysyy mahdollisimman kiinni. Jos on tehty jotain sopimukisa, niin ei nyt yksi kaveri voi tulla ja heittää sopimukset roskiin.
Katsotaan nyt rauhassa niitä tekoja, ja tuomitaan vasta sitten, jos tarvetta on.
Vierailija kirjoitti:
Kyse oli Tampereella jostain desimaalin kymmenyksestä jos oikein muistan.
Vierailija kirjoitti:
Lindtman ja Marin eturiviin, niin ehkä demareiden asema eläkeläisten auringonlaskun puolueena olisi vielä vältettävissä.
Sosialismille ja holhoamiselle ei enää ole kysyntää kuten ennen. Saattohoitopuolue mikä saattohoitopuolue.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyse oli Tampereella jostain desimaalin kymmenyksestä jos oikein muistan.
Kyse on ennen muuta periaatteesta. Jos suhtautuu pieneenkin alennukseen niin kertoo arvoista totuuden.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei koskaan ole sellaista puhunut että rajat kokonaan kiinni laillisiltakin tulijoilta, kuten YK:n kiintiöpakol_aisilta. Vaan sitä, että kun kerran on EU:ssakin säännöt että sitä turva_paikkaa on haettava ekasta maasta johon EU:n alueella tulee, niin ei Suomen tarvi hyväksyä sitä että rajan yli lamppaa hallitsemattomasti läpi koko Euroopan kulkenutta väkeä ja hakee turv_apaikkaa.
Mielestäni Rinne ei suoriutunut niin huonosti kuin annetaan ymmärtää. Rinne ei kuitenkaan vetänyt normaalia äijädemarikampanjaa kalastellen vain teollisuusduunarien ääniä kalastellen. Olisi Rinne kerännyt varmaan isomman isomman kannatuksen, jos se olisi vetänyt normaalia demarikampanjaa omassa poterossaan.
Demarit kuitenkin yrittävät uudistua ja päivittyä nykypäivään, tehdä puolueesta houkuttelevampi myös nuorille. Ne lähtivät vetoamaan muihin ryhmiin ja etenkin nuoret koulutetut naiset ja sairaanhoitajat ovat niitä ryhmiä, joista selvästi yritetään ammentaa uutta äänestäjää. Aika vaikea tehtävä se on vanhalle ay-jyrälle, mutta Rinne onnistui kuitenkin kairaamaan vaalivoiton.
Tähän voi toki sitten todeta, että miksi Antti eikä Sanna? Kyllä Sanna olisi varmaan kaapinut isomman kannatuksen, mutta mikä viesti sillä oltaisiin annettu äänestäjille, jos Antti olisi heitetty sivuun muutoksen tieltä ja laitettu Sanna ruoriin?
Rinteen saisi vaihtaa. Urpilainen oli parempi.