Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsen sinertävät huulet

Vierailija
15.04.2019 |

Meillä 6v.lapsi jolla ollut pieni sivuääni sydämessä 5kk-noin 2v. Hän on aina ollut melko kalpea verrattuna meijin muihin tässä perheessä. Viimeisen vuoden aikana olen kiinnittänyt huomiota siihen että hänen huulensa sinertävät. Välillä melko paljonkin. Kukaan muu ei tosin tästä ole mitään sanonut että niin huomattava se ei varmaankaan ole.

Hän on käynyt astmatesteissä jotka olivat ok ja myös mm.keuhkot on kuvattu. Ei mitään. Eikä sivuääntäkään enää kuulu. Nämä tutkimukset tehty vuosi sitten.

Jotenkin huolettaa tuo huulten sinertävyys kun olen kuullut että se voisi olla jotain sydämeen liittyvää. Menisittekö itse vielä tutkimuksiin?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
15.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en. Itselläni on aina ollut kalpeat/sinertävät huulet luonnostaan ilman että on minkäänlaista sairautta. Olen tosiaan iholtani erittän kalpea ja huuletkin on melkein yhtä kalpeat kuin iho, paitsi keskeltä jossa ne on selvästi sinertävät. Sattuneesta syystä käytän melkein aina huulipunaa..

Vierailija
2/7 |
15.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä kävi tutkittavana? Mun astmalapsella huulet sinersi jos lääkitys pielessä. Julkisella puolella koko astmaa ei edes löydetty.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
15.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä kävi tutkittavana? Mun astmalapsella huulet sinersi jos lääkitys pielessä. Julkisella puolella koko astmaa ei edes löydetty.

Lastenklinikalla. Meidän toisella lapsella on astma ja heidän isällä myös joten astmariski on tietysti suurempi. Ap

Vierailija
4/7 |
15.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lastenklinikalla. Meidän toisella lapsella on astma ja heidän isällä myös joten astmariski on tietysti suurempi. Ap

Mun astmalapsi hoidettiin Töölön Mehiläisessä. Todella tasokasta astmahoitoa.

Vierailija
5/7 |
15.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla melkoista turhan murehtimista nyt, jos lapsella ei edes ole mitään muita oireita, ja astmakin on jo tutkittu. Osalla ihmisistä vaan huulet on sinertävät luonnostaan.

Vierailija
6/7 |
15.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun astmalapsi hoidettiin Töölön Mehiläisessä. Todella tasokasta astmahoitoa.

Meidän toista lasta, jolla todettu astma, hoidettiin alkuun reilu puoli vuotta Töölön Mehiläisessä ja lopulta lapsi oli niin huonossa kunnossa että he siellä nostivat kädet pystyyn ja laittoivat lähetteen Lastenklinikalle johon lapsi sitten otettiinkin sisään lähes kahdeksi viikoksi. Sitä ennen tosiaan ravattiin Mehiläisen spesialisteilla kuukausikaupalla. Ap

Vierailija
7/7 |
15.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taitaa olla melkoista turhan murehtimista nyt, jos lapsella ei edes ole mitään muita oireita, ja astmakin on jo tutkittu. Osalla ihmisistä vaan huulet on sinertävät luonnostaan.

Kyllä. Omasta lapsesta huoli on aina kova. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme seitsemän