Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei anna mun käyttää iskuporakonetta

Vierailija
15.04.2019 |

Olisin halunnut kokeilla kun porattiin reikiä betoniin, mutta ei suostunut antamaan sitä mulle kun on kuulemma vaarallinen. En muka jaksa painaa sitä tarpeeksi kovaa ja pitää paikallaan. Just joo, opiskelen btw insinööriksi.....

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
15.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta kerran kielsi yksi vanhempi rouva, koskemasta auton ilmastointi nipukoihin, koska piti odottaa että joku mies vääntäisi niitä. On kuulema niin hankalat.

2020 luvulla mennään kohta, ja vieläkin on naiset joidenkin mielestä kehitysvammaisen tasolla.

Vierailija
2/33 |
15.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Insinööriksi opiskelu ehkä selittää tämän..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
15.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odota, että mies menee vessaan, ja kokeile sitten sitä porakonetta.

Vierailija
4/33 |
15.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälittävä mies. On varmaan itse niin heikko, että kokee sen raskaana ja hirveästi voimaa vaativana.

Olen käyttänyt iskuporakonetta ja olen nainen.

Miehesi on pelle ja munaton räpeltäjä.

Vierailija
5/33 |
15.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnen yhden insinöörin, joka ei osaa keittää vettä.

Vierailija
6/33 |
15.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies ottaa multa aina dynamiitit pois, kun alan remppaamaan, vaikka niillä sais niin kätevästi seinät kaadettua.

Vierailija
7/33 |
15.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytättekö te insinööriopinnoissanne paljonkin iskuporakonetta? En ehkä itse lähtisi elämäni ekaa reikää poraamaan keskelle olohuoneen seinää, mutta toki jos olet kokenut iskuporailija, niin eihän sun tarvi ukoltasi pyytää lupaa.

Toisaalta kannattaa miettiä tilanteen plussat ja miinukset. Voit keskittää kaiken pätevyytesi töihisi kun saat siitä palkkaa, mutta kotona saattaa olla helpompaa jos mies luulee, ettet osaa itse vaihtaa lamppuja, autoon renkaita, tyhjentää tukkiutunutta viemäriä jne. Mies saa tarpeellisuuden kokemuksia ja sinä hyvän mielen uroksesi miehisen itsetunnon pönkittämisestä ja vapautuksen kaikista "tosi monimutkaisista" kotitöistä.

Vierailija
8/33 |
15.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sovellu naisille. Jos vain tavallisella akkuporalla poraat ensin?

Vierailija
9/33 |
15.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunnen yhden insinöörin, joka ei osaa keittää vettä.

Onko edes sellupuolen insinööri jonka pitäisi osata keittää sellua järjettömän isossa padassa.

Vierailija
10/33 |
15.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Odota, että mies menee vessaan, ja kokeile sitten sitä porakonetta.

Se on sen niin en viitti kun se kiels. Ei oo tapana käyttää muiden tavaroita ilman lupaa. Muuten vois.

Vierailija
11/33 |
15.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätät suosiolla poraamisen miehelle. Molemmat olette onnellisempia niin. Sitten voit tehdä miehellesi jonkin mukavan vastapalveluksen.

Vierailija
12/33 |
15.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytättekö te insinööriopinnoissanne paljonkin iskuporakonetta? En ehkä itse lähtisi elämäni ekaa reikää poraamaan keskelle olohuoneen seinää, mutta toki jos olet kokenut iskuporailija, niin eihän sun tarvi ukoltasi pyytää lupaa.

Toisaalta kannattaa miettiä tilanteen plussat ja miinukset. Voit keskittää kaiken pätevyytesi töihisi kun saat siitä palkkaa, mutta kotona saattaa olla helpompaa jos mies luulee, ettet osaa itse vaihtaa lamppuja, autoon renkaita, tyhjentää tukkiutunutta viemäriä jne. Mies saa tarpeellisuuden kokemuksia ja sinä hyvän mielen uroksesi miehisen itsetunnon pönkittämisestä ja vapautuksen kaikista "tosi monimutkaisista" kotitöistä.

Ei käytetä. Mutta se kertoo siitä, etten ole sellainen avuton tyttönen, joka ei tajua mistään mitää ja jona jotkut miehet haluavat naiset nähdä. Ja vaihdan renkaani omaan autooni itse. Mies saa olla miehekäs muilla tavoin.

Vierailija
13/33 |
15.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sovellu naisille. Jos vain tavallisella akkuporalla poraat ensin?

Jahas. Olen porannut :DD

Ap

Vierailija
14/33 |
15.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iskuporakone on oikeasti veemäinen kovaan betoniin porata kun sitä joutuu todella painamaan kovaa että saa edes minkäänlaista jälkeä aikaiseksi. Iskuporakoneen "iskuvoima" perustuu siihen sen painamiseen.

Poravasarassa on sitten toinen asia, siinä on ihan oikeasti vasaramekanismi ja menee kovaankin betoniin iskuporakoneeseen verrattuna hyvin kevyesti eikä tarvitse painaa koko painollaan sitä seinää vasten. Miten insinööriksi opiskelu muuten seinän poraamiseen liittyy?

Vierailija
15/33 |
15.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jonnekinhan se elämän ensimmäinen reikä on porattava, ja eiköhän se oman olohuoneen seinä ole se ensimmäinen harjoitusalusta useimmille. Vai meinasitko mennä naapurilta kysymään saisitko porata heidän olohuoneessaan?

Vierailija
16/33 |
15.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me tultiin kerran miehen kanssa Virosta, olin ostanut sieltä moottoripyörän. Mies ajoi autolla, mä sillä moottoripyörällä. Mentiin laivaan ja mä rupesin laittelemaan pyörää liinoilla kiinni. Laivan tylntekijä rupesi neuvomaan mua, miten se pyörä kiinnitetään. Niillä on se standardi vetää paksu liina penkin yli, mutta se on huono ja pahimmillaan rikkoo penkin. Mulla oli omat liinat mukana, joilla kiinnitin pyörää kaatumaraudoista. Selitin sitten sille, että pysyy paremmin näin, mutta työntekijä vain tarjosi mulle sitkeästi sitä likaista laivayhtiön liinaa. Sitten käytin viimeisen korttini: mieheni tulee kohta katsomaan. Tämä riitti työntekijälle, hän häipyi muihin hommiin ja mä sain kiinnittää pyöräni rauhassa.

Vierailija
17/33 |
15.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä on parempi että alat harjoitella poraamisen perusteita ihan jollain käsikäyttöisellä vintilällä ja sitten siirryt pikkuhiljaa akkukoneiden kautta isompiin porakoneisiin.

Vierailija
18/33 |
15.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei käytetä. Mutta se kertoo siitä, etten ole sellainen avuton tyttönen, joka ei tajua mistään mitää ja jona jotkut miehet haluavat naiset nähdä. Ja vaihdan renkaani omaan autooni itse. Mies saa olla miehekäs muilla tavoin.

Oi, että! Aivan renkaatkin vaihdat! No sähän se varsin äijä olet. Käy kuule itsenäisenä ja osaavana naisena ostamassa itelles oma iskuporakone. Osta hienompi kuin ukollasi on. Hanki koko Ryobi-sähkötyökalusarja ja nikkaroi itellesi oma seinä, jota saat sitten porailla. Mieti kuinka kade se olisi.

Vierailija
19/33 |
15.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oi, että! Aivan renkaatkin vaihdat! No sähän se varsin äijä olet. Käy kuule itsenäisenä ja osaavana naisena ostamassa itelles oma iskuporakone. Osta hienompi kuin ukollasi on. Hanki koko Ryobi-sähkötyökalusarja ja nikkaroi itellesi oma seinä, jota saat sitten porailla. Mieti kuinka kade se olisi.

En ole se, jolle kommentoit, mutta onko sinusta Ryobi merkki, joka herättää kateutta?

Vierailija
20/33 |
15.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typerä mies. Tottakai olisi pitänyt antaa sinun porata. 

Iskuporakonetta ei sitäpaitsi saa painaa kovaa, vaan se isku on se joka sitä terää vie eteenpäin.

Ainut vaara on se että terä juuttuu esim. harjateräkseen ja jos pidät löysästi kiinni niin alkaa kone pyöriä ja ranteet vaarassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kuusi