Omaatko TATUOINTEJA? Mitä mieltä pienten lasten äideistä, joilla isompi tai useampi?
T. Pahoja mulkaisuja osakseen saanut kanssa äideiltä
Onko kaikki av-palstailijat myös sitä mieltä että tatuoinnit ovat lapsettomien ja hullujen touhuja???
Kommentit (21)
Jotenkin yhdistän isot tatuoinnit vankilakundeihin ja muutenkin rillumareielämään. Varmaan se on vanhanaikaista ennakkoluuloa, mutta niin vaan tulee ajateltua.
Pienet tatuoinnit on mielestäni ok. Enkä ikinä mulkoilisi ketään tatuointien takia, onpa sulle sattunut moukkia kohdalle.
Ketjussa on kyllä kyse tatuiunneista, ei kirjoitusvirheistä.. ap
meinasin mennä itsekin ottamaan 25vuotis juhlien kunniaksi.. ja olen kahden äiti. ;) Pienestä idyllisestä puutalokylästä jossa alle 200 asukasta. Saa nähä mitä naapurin muori tykkää, meinasin lohikäärmeen ottaa.
Jep, täällä ' ' tuppukylässä' ' ei tatuointeja siedetä, vielä vähemmän pienten lasten äideillä... mulla löytyy 4kpl, isoin on yläselän levyinen tribaali-hässäkkä..
ap
tatskat kyllä on mun mielestä ihan perseestä, enää en ottasi.
Tosin helposti tulee mieleen mitä niillä halutaan kertoa.
ainakin minun tatuoinneista, siis tarkoitan naapureita joiden kanssa vaihdetaan sana jos toinenkin harvasen päivä.. Päivittelevät hymyssäsuin, että heidän nuoruudessa ei kyllä ollut tapana..:) ap
Ehkä sitten jossain siellä tuppukylässä :)
roikkuvine kirjavine nahkoineen. Hih!
täyttä elämää ja toivottavasti jää ne vuodeosastovaiheet pois.
Eli kaikilla roikkuu tatuoinnit ja lävistykset, mutta onko sillä nyt väliä roikkuuko tatskat ja lävärit vai ihan muuten vaan valkoinen iho??!!? :-DD
tatuoinnillaan kertovan? Vai otetaanko niitä vain huvikseen kun muillakin on? Kai se nyt jotakin kertoo jos pääkalloja ja puukkoja on tatuoituna?
Ennemmin tatuoin nahkani nyt tämän ikäisenä ja kadun sitä 65-vuotiaana kuin että en ota ainuttakaan ja sitten mietin 65-v, että olisko sittenkin pitänyt..
Vielä ainakin nautin tatuoinnestani suuresti, ne ovat osa minua, tuntuisi oikeastaan alastomalta ilman niitä..
ne myös tuovat itsetuntoa korkeammalle, verrattavissa siihen, että tukeva ihminen laihtuu 15kg, kuinka hyvältä se siis hänestä tuntuukaan, samallainen fiilis mulla tatuoinneistani.. :)
ap
Mulle tuli sun viestistä mieleen, että se yleensäkin kertoo ihmisestä jotain, jos omaa tatuointeja.. Puukot ja muut on tosiaan asia erikseen, itsekin olen mieltynyt ' ' ei niin esittäviin' ' -kuviin, joiden merkityksen vain minä tiedän.. siis henkilökohtainen juttu mulle, enkä usko että kukaan täysijärkinen vaan haluaa tatuoinnin tietämättä edes mallia siihen taikka että ottaa sen takia, että on nyt muotia tai niin yleistä..!
t.14
nilkkaan, ' ' annoin' ' sen lahjaksi kun äiti täytti kk sitten 60v..:)
varsinkin jos ne jotain eläimiä. Yöök!
tatuointi ei sovi mielestäni naiselle. ei se miestäkään paranna, mutta miehellä se vielä menee.
Tarkoituksena on olla sitten joskus vanhana melko täyteen tatuoitu, elämän kuvakirja aina mukanani.
En kiinnitä paljoakaan huomiota toisten tatuointeihin, eikä minua kiinnosta mitä minusta ajatellaan.
Olisi mielenkiintoista kuulla Miten tatuoinnit vaikuttavat äitiyteen (mielestänne)?
i hieno, niin saatan ihastella. Ajattelen tatskoja vähän niinkuin koruina, ja ovat tosiaan jo niin yleisiä ettei niitä ainakaan meilläpäin kukaan " kauhistele" .
Ellen nyt sitten ihaile jotain tosi hienoa.