Mies kysyi numeroa ja kun sanoin mihin hän sitä
tarvitsee niin suuttui ja tokaisi että pitääkö siihen olla joku syy? Öö, tottakai siihen on syy jos kysyy jonkun numeroa. Kyseessä joku afrikkalaistaustainen, miksi luulee että jakelen numeroani ilman syytä? Ärsyttävää.
Kommentit (33)
Minä en ymmärrä tätä puhelinnumeron pyytämistä. Luulisi, että "lähdetkö joku päivä kahville" olisi tehokkaampaa kuin "saanko mä sinun puhelinnumerosi", eikä olisi vaaraa saada häirikköpuhelujakaan.
Vierailija kirjoitti:
Se tarvii sen numeron tehdäkseen petoksia sen avulla. Ei kannata koskaan antaa numeroa tuntemattomille.
No en annakaan. Ärsyttää vaan tuollainen röyhkeys. Miten edes kehtaa.
Haluaisin nähdä sen päivän, kun mies tekee näreisssään palstalle avauksen siitä, että joku nainen tuli pyytämään numeroa eikä suostunut tiedustelujen jälkeen kertomaan mitä hän sillä tekee :D
Tämä siis oli tyypillinen naisen vaivihkainen itsensäkehumispostaus naamioituneena närkästymiseen.
Vierailija kirjoitti:
Itse en leuhkisi afrikkalaistaustaisen iskemisyrityksillä. Heille kelpaa mätisäkitkin.
Mikähän tässä on nyt leuhkimista?? Häiritsee nimenomaan että kokee voivansa käyttäytyä noin röyhkeästi, jättäisivät lähestymättä.
Miettikää, tämä oli ap:lle niin harvinainen tapahtuma että siitä piti tehdä ihan aloitus keskustelupalstalle
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin nähdä sen päivän, kun mies tekee näreisssään palstalle avauksen siitä, että joku nainen tuli pyytämään numeroa eikä suostunut tiedustelujen jälkeen kertomaan mitä hän sillä tekee :D
Tämä siis oli tyypillinen naisen vaivihkainen itsensäkehumispostaus naamioituneena närkästymiseen.
Jos tulee iskemään tms. mitä lie niin vähintä mitä voi tehdä on olla kohtelias. Muuten voi jättää tulematta. Tossa ei ollut mitään kehumista. Onneksi noita ei sentään tapahdu usein.
Vierailija kirjoitti:
Miettikää, tämä oli ap:lle niin harvinainen tapahtuma että siitä piti tehdä ihan aloitus keskustelupalstalle
On se harvinaista että tuntematon tulee röyhkeästi vaatimaan numeroa ilman syytä. Sinulle tapahtuu päivittäin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse en leuhkisi afrikkalaistaustaisen iskemisyrityksillä. Heille kelpaa mätisäkitkin.
Mikähän tässä on nyt leuhkimista?? Häiritsee nimenomaan että kokee voivansa käyttäytyä noin röyhkeästi, jättäisivät lähestymättä.
Lopeta jo...
Vierailija kirjoitti:
Jos on toisesta kiinnostunut, niin hänelle voi ihan itse antaa oman numeronsa. Moukkamaista pyytää toisen numeroa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lopeta jo...
Mene itse pois keskustelustani. Mikä teitä vaivaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On se harvinaista että tuntematon tulee röyhkeästi vaatimaan numeroa ilman syytä. Sinulle tapahtuu päivittäin?
Röyhkeästi vaatimaan? Eli pyysi numeroasi? Onpa tosiaan röyhkeää vaatimista. Ei sulla taida kovin paljon ongelmia olla kun nostat tällaisesta näin suuren äläkän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lopeta jo...
Vaivaa se miten typeriä jotkut ihmiset ovat.
Tuossa ei ole tapahtunut mitään röyhkeää. Huoh. Senkus jätät numeron antamatta jos ei kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Röyhkeästi vaatimaan? Eli pyysi numeroasi? Onpa tosiaan röyhkeää vaatimista. Ei sulla taida kovin paljon ongelmia olla kun nostat tällaisesta näin suuren äläkän.
Minusta se on röyhkeää tuntemattomalta suuttua kun kysyn miksi hän sitä numeroa haluaa. Ihankuin hänellä olisi joku oikeus siihen ”ilman syytä”. Ei sitä numeroa jaella minne sattuu.
Vierailija kirjoitti:
Tuossa ei ole tapahtunut mitään röyhkeää. Huoh. Senkus jätät numeron antamatta jos ei kiinnosta.
Ei oo röyhkeää tuntemattomalta suuttua kun ei saa jotain? Hohhoijaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lopeta jo...
Vaivaa se miten typeriä jotkut ihmiset ovat.
Näköjään itse olet kun et ymmärrä.
Vierailija kirjoitti:
Ei tapahtunutkaan. Ap ei vaan kehdannut tulla suoraan kehuskelemaan että joku kiinnostui hänestä.
Se tarvii sen numeron tehdäkseen petoksia sen avulla. Ei kannata koskaan antaa numeroa tuntemattomille.