Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies kysyi numeroa ja kun sanoin mihin hän sitä

Vierailija
15.04.2019 |

tarvitsee niin suuttui ja tokaisi että pitääkö siihen olla joku syy? Öö, tottakai siihen on syy jos kysyy jonkun numeroa. Kyseessä joku afrikkalaistaustainen, miksi luulee että jakelen numeroani ilman syytä? Ärsyttävää.

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
15.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tarvii sen numeron tehdäkseen petoksia sen avulla. Ei kannata koskaan antaa numeroa tuntemattomille.

Vierailija
2/33 |
15.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ymmärrä tätä puhelinnumeron pyytämistä. Luulisi, että "lähdetkö joku päivä kahville" olisi tehokkaampaa kuin "saanko mä sinun puhelinnumerosi", eikä olisi vaaraa saada häirikköpuhelujakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
15.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se tarvii sen numeron tehdäkseen petoksia sen avulla. Ei kannata koskaan antaa numeroa tuntemattomille.

No en annakaan. Ärsyttää vaan tuollainen röyhkeys. Miten edes kehtaa.

Vierailija
4/33 |
15.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sulla rankkaa. Jaxuhali.

Vierailija
5/33 |
15.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin nähdä sen päivän, kun mies tekee näreisssään palstalle avauksen siitä, että joku nainen tuli pyytämään numeroa eikä suostunut tiedustelujen jälkeen kertomaan mitä hän sillä tekee :D

Tämä siis oli tyypillinen naisen vaivihkainen itsensäkehumispostaus naamioituneena närkästymiseen.

Vierailija
6/33 |
15.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läähätyspuheluja

Vierailija
7/33 |
15.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en leuhkisi afrikkalaistaustaisen iskemisyrityksillä. Heille kelpaa mätisäkitkin.

Mikähän tässä on nyt leuhkimista?? Häiritsee nimenomaan että kokee voivansa käyttäytyä noin röyhkeästi, jättäisivät lähestymättä.

Vierailija
8/33 |
15.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettikää, tämä oli ap:lle niin harvinainen tapahtuma että siitä piti tehdä ihan aloitus keskustelupalstalle

Vierailija
9/33 |
15.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin nähdä sen päivän, kun mies tekee näreisssään palstalle avauksen siitä, että joku nainen tuli pyytämään numeroa eikä suostunut tiedustelujen jälkeen kertomaan mitä hän sillä tekee :D

Tämä siis oli tyypillinen naisen vaivihkainen itsensäkehumispostaus naamioituneena närkästymiseen.

Jos tulee iskemään tms. mitä lie niin vähintä mitä voi tehdä on olla kohtelias. Muuten voi jättää tulematta. Tossa ei ollut mitään kehumista. Onneksi noita ei sentään tapahdu usein.

Vierailija
10/33 |
15.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miettikää, tämä oli ap:lle niin harvinainen tapahtuma että siitä piti tehdä ihan aloitus keskustelupalstalle

On se harvinaista että tuntematon tulee röyhkeästi vaatimaan numeroa ilman syytä. Sinulle tapahtuu päivittäin?

Vierailija
11/33 |
15.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse en leuhkisi afrikkalaistaustaisen iskemisyrityksillä. Heille kelpaa mätisäkitkin.

Mikähän tässä on nyt leuhkimista?? Häiritsee nimenomaan että kokee voivansa käyttäytyä noin röyhkeästi, jättäisivät lähestymättä.

Lopeta jo...

Vierailija
12/33 |
15.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on toisesta kiinnostunut, niin hänelle voi ihan itse antaa oman numeronsa. Moukkamaista pyytää toisen numeroa.

Vierailija
13/33 |
15.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lopeta jo...

Mene itse pois keskustelustani. Mikä teitä vaivaa?

Vierailija
14/33 |
15.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On se harvinaista että tuntematon tulee röyhkeästi vaatimaan numeroa ilman syytä. Sinulle tapahtuu päivittäin?

Röyhkeästi vaatimaan? Eli pyysi numeroasi? Onpa tosiaan röyhkeää vaatimista. Ei sulla taida kovin paljon ongelmia olla kun nostat tällaisesta näin suuren äläkän.

Vierailija
15/33 |
15.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lopeta jo...

Vaivaa se miten typeriä jotkut ihmiset ovat.

Vierailija
16/33 |
15.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa ei ole tapahtunut mitään röyhkeää. Huoh. Senkus jätät numeron antamatta jos ei kiinnosta.

Vierailija
17/33 |
15.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Röyhkeästi vaatimaan? Eli pyysi numeroasi? Onpa tosiaan röyhkeää vaatimista. Ei sulla taida kovin paljon ongelmia olla kun nostat tällaisesta näin suuren äläkän.

Minusta se on röyhkeää tuntemattomalta suuttua kun kysyn miksi hän sitä numeroa haluaa. Ihankuin hänellä olisi joku oikeus siihen ”ilman syytä”. Ei sitä numeroa jaella minne sattuu.

Vierailija
18/33 |
15.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuossa ei ole tapahtunut mitään röyhkeää. Huoh. Senkus jätät numeron antamatta jos ei kiinnosta.

Ei oo röyhkeää tuntemattomalta suuttua kun ei saa jotain? Hohhoijaa.

Vierailija
19/33 |
15.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lopeta jo...

Vaivaa se miten typeriä jotkut ihmiset ovat.

Näköjään itse olet kun et ymmärrä.

Vierailija
20/33 |
15.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tapahtunutkaan. Ap ei vaan kehdannut tulla suoraan kehuskelemaan että joku kiinnostui hänestä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kaksi