Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Narsistimies, mitä piirteitä hänellä on?

Vierailija
22.07.2008 |

Palstalla kun on ollut aika usein esim. pettäjämiehistä (joilla sivusuhteita tai useita naisia) kommentti, että on narsisti, niin mitä se käytännössä tarkottaa?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
22.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on narsisti. Tuijottaa vaan omaa napaansa koko ajan. Minä, minun nautinnonhalu ja minun hyvinvointi menee kaiken edelle. Jopa lasten edelle. Narsisti vaatii itseltään hyvää ulkonäköä, mutta arvostelee rankalla kädellä myös kumppaninsa ulkonäköä.

Vierailija
2/12 |
22.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää tietoa ja muistaakseni aiheeseen liittyvä keskustelupalstakin löytyy täältä:

www.narsistienuhrientuki.info

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
22.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on narsisti. Tuijottaa vaan omaa napaansa koko ajan. Minä, minun nautinnonhalu ja minun hyvinvointi menee kaiken edelle. Jopa lasten edelle. Narsisti vaatii itseltään hyvää ulkonäköä, mutta arvostelee rankalla kädellä myös kumppaninsa ulkonäköä.

Vierailija
4/12 |
22.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

rutkasti komplekseja...

Eikä siksi osaa aoikein keskittyä ajattelemaan muuta kuin itseään. Käyttää muita hyväkseen yrittäessään pönkittää omaa egoaan.

Vierailija
5/12 |
22.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä piirteitä: materialismi pahenee iän myötä. Vaikka itsellä ois jo kaikkea niin hamutaan aina vaan parempaa ja kalliimpaa ja ollaan kateellisia muille ja arvostellaan esim. sukulaisiakin selän takana. Narsistimiehelleni auto on tärkeä. Narsisti ei todellakaan herää aamulla lasten kanssa, jotta vaimo voisi nukkua joskus pitempään. Kaikenlainen passuuttaminen kuuluu myös kuvioon. Narsistimiehestä ei tykätä kovin laajasti. Ainakaan minun tärkeimmät ystävät eivät pitäneet hänestä.

Vierailija
6/12 |
22.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko hänellä oikeasti sellainen diagnoosi?

Eivät kaikki itsekeskeiset paskat ole narsisteja.

Vierailija
7/12 |
22.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänessä ei koskaan ollut mitään vikaa, aina kehotti minua katsomaan peiliin. Haukkui minua hulluksi ja vainoharhaiseksi yms.

Vierailija
8/12 |
22.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailman ärsyttävin ihminen!

Vierailija
9/12 |
22.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
10/12 |
22.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on muotia nykyään.

Vierailija
11/12 |
22.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja narsistinen äiti tuottaa lapsistaan narsisteja. Millä tavalla, se selostetaan esim. Jorma Myllärniemen kirjassa Narsismi, vamma ja voimavara. Jokaisen narsistisen miehen takana on siis lähes varmasti narsistinen äiti.

Vierailija
12/12 |
22.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun ex on ihan narsistien malliesimerkki, kaikki paha osuu ja uppoaa täydellisesti. Hän jäi orvoksi n. 11 vuotiaana, joten en tiedä,miten äitisuhde vaikuttanut..

Ja narsistinen äiti tuottaa lapsistaan narsisteja. Millä tavalla, se selostetaan esim. Jorma Myllärniemen kirjassa Narsismi, vamma ja voimavara. Jokaisen narsistisen miehen takana on siis lähes varmasti narsistinen äiti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän neljä