Miksi äänestit perussuomalaisia?
Näin vaalitulosta katsellessa tuli mieleeni, mistä syistä perussuomalaiset on nousemassa toiseksi suurimmaksi puolueeksi. Joten sinä joka annoit äänesi perussuomalaisten ehdokkaalle, kerro miksi juuri tämä puolue vetosi sinuun?
Kommentit (47)
En sen tähden että kannattaisin heitä erityisesti, mutta he ovat toisella laidalla puolueista joita inhoan eniten.
Autetaan màáhantulijoita jo siellä mistä lähtevät. Tulee halvemmaksi, kuin ottaa tänne. Sinne eurooppalaisia kouluja jossa oppivat tasa-arvosta jne. Sivistyvät pikkuhiljaa ja muutos alkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluan muutosta.
Haittamaahanmuutto seis.
Yliampuville ilmastohörhöilyille stoppi, järkevää kehitystä sen sijaan.
Suomalaisten asian Suomesssa etusijalle sen sijaan että olemme kehitysmaiden sosiaalitoimisto.
Velan kasvattaminen seis, on elettävä tulojen mukaan, muuten käy kuin hullulle miehelle Huittisista.
Täysin samaa mieltä tämän kommentoijan kanssa. Minä pelkään asua Helsingissä, tiedätte kyllä miksi.
N24
Mä ymmärrän sua. Ne rautatieaseman lähellä päivystäneet Suomi ensin-tyypit pelottaa mua edelleen, vaikka käännytyskoju on onneksi jo poistettu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En halua lisää haitt*amaah*anmuuttoa enkä halpatyövoimaa. Haluan, että velkaantuminen loppuu, mutta että sitä ei tehdä kotitalouksien veroja kiristämällä eikä myöskään tuista leikkaamalla. Haluan, että mahdollisimman moni nykyisten vanhusten jälkeen saa edes jonkin toimeentulon vanhana.
Meinasi unohtua, että tosiaan kaikki sähköautopelleily, lihavero ja muu kotitalouksien pakkokyykyttäminen on mielestäni naurettavaa, ja kannatan ydinvoimaa. Epäilen, että koko elinkaari huomioiden sähköauto ei ole ekologinen. Pitäisi katsoa suurempaa kuvaa kuten rahtiliikennettä, jos jotakin.
Nuohan eivät ole toistensa poissulkevia asioita- itse äänestin vihreitä, ja kannatan sekä ydinvoimaa että sähköautoja. Lihaveron sijaan toivoisin, että hedelmien ja kasvisten verotusta höllennettäisiin.
Koska olen peloissani ja järkyttynyt nykymenosta.
Helsingissä perussuomalaisilla oli oikeasti hyvin koulutettuja ja fiksuja ehdokkaita, joista yhtä äänestin. Jonkun Hakkaraisen suosio vuodesta toiseen kyllä ihmetyttää itseänikin, ja ei olisi väliksi, vaikka ei enää tulisi valituksi. Siirryin vihreistä perussuomalaisten äänestäjäksi joitakin vuosia sitten, kun huomasin etteivät arvomaailmamme enää kohtaa ja vihreillä on monissa asioissa aivan väärät prioriteetit. Lisäksi kaupunkivihreät tietävät ympäristölle ja luonnolle enemmän tuhoa kaupunkibulevardeineen ja tiiviine rakennussuunnitelmineen kuin että oikeasti tekisivät jotain sen suojelemiseksi. En myöskään kannata nykyisen kaltaista turvapaikkapolitiikkaa, joka on altis väärinkäytöksille. En myöskään halua Ruotsin kaltaisia ongelmia johtuen tietynlaisesta "muuttoliikkeestä". Syitä on vielä muitakin, mutta tässä nyt muutamia.
Järjen ääni kehoitti ajattelemaan omaa kansaa eikä jakelemaan rahojaan.