Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Palstan punavihreät hiljeni.. :D

Vierailija
14.04.2019 |

kävi kuten viime vaaleissa. :D

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häh? Minä ainakin olen ihan tyytyväinen, että Pipilä työnnetään pois ohjaajan paikalta. :D

Vierailija
2/21 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasemmistoliitto ja vihreät ovat vaalivoittajia ja demarit isoin puolue. Mikäs tässä😎

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vasemmistoliitto ja vihreät ovat vaalivoittajia ja demarit isoin puolue. Mikäs tässä😎

Minä en vielä demarien kärkipaikkaa kirkossa kuuluttaisi. Mutta vihreät ja vassarit ottaa vaalivoiton, se on totta.

Kokoomukselle prosenteissa tappio, valitettavasti se ei realisoidu paikkamäärän putoamisena.

Keskusta Sipilän johdolla on ajanut Kokoomuksesta oikealta ohi, siihen tulee nyt loppu. Kepu vaihtanee puheenjohtajan seuraavassa puoluekokouksessa, eli siirtynee piirun verran vasemmalle.

Vierailija
4/21 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Demarien tulos on kyllä surkea, jos vertaa vaaleja edeltäneisiin gallupeihin. Valitettavasti Rinnettä ei saada vaihtoon, koska voittoa viime vaaleista sentään tulee.

5/21 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

vihervasurit sai jättivoiton! porvarit sukeltaa.

oletko idiootti?

Vierailija
6/21 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

SDP, Vihreät ja Vasemmistoliitto kaikki voittajia. Chillaillaan ja seurataan vaalilaskentaa sivusilmällä. Voi olla vaikea ymmärtää sellaiselle joka on öyhöttänyt palstalla ”perssujen 50% voitosta” jo kuukausia etukäteen.

Vierailija
7/21 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvältähän tää minusta näyttää. Demarit ainakin vielä ykkösenä ja vasemmistoliitto ja vihreät nostaneet äänisaalistaan ihan kivasti. Ja mikä parasta, Sipulin naama alkaa näyttämään siltä kuin olisi sipulia syönyt. 😂

Vierailija
8/21 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ainakin ihan tyytyväinen. Nythän näyttää todennäköiseltä sellainen hallituspohja kuin olin toivonutkin.

Vierailija
9/21 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kelpaisi kyllä Sdp+Kesk+Vihr+Vas hallitus, .mikä voi olla ihan todennäköinen.

Vierailija
10/21 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja oikeistopuudeli taas räksyttää, hau, hau, hau.

Vierailija
11/21 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

PERSUT! PERSUT! PERSUT!.

Vierailija
12/21 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tärkeämpää olla Helsingin suurin kuin Eduskunnan suurin.

Vierailija
13/21 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin hiljeni? Täällä on jotain 10 ketjua vaaleista, tässä on ihan h*****moinen kiire että ehtii lukea ja kommentoida jokaista.

Yli 80 % äänestäjistä EI äänestänyt persuja. Ei tuo mikään jytky ole.

Vihreät ja vasemmistoliitto saivat lisää paikkoja. Eduskuntaan tulossa paljon nuoria naisia. Feministipuolueelle olisin toivonut paikkaa.

Vierailija
14/21 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persujen kannatus on tällä hetkellä tasan sama kuin viime vaaleissa. Mutta voihan sitä gallupeilla hekumoida.

Vierailija
15/21 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten niin hiljeni? Täällä on jotain 10 ketjua vaaleista, tässä on ihan h*****moinen kiire että ehtii lukea ja kommentoida jokaista.

Vihreät ja vasemmistoliitto saivat lisää paikkoja. Eduskuntaan tulossa paljon nuoria naisia. Feministipuolueelle olisin toivonut paikkaa.

90% ei äänestänyt vihreitä

Vierailija
16/21 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasemmiston kannatus on alle 30% yhteensä. Tarkoittaa että yli 70% äänestää muita. Jos katsotaan pelkkää vasemmistoliittoa kaikkein sekopäisimmän veronlinjan kanssa, lopputulos on että yli 90% äänestää toisin. Eiköhän se kerro oleellisen, vihreät on käytännössä poliittisessa keskustassa, vaikka laidat ovat kaukana toisistaan.

Vierailija
17/21 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä jos noin, alkaa tulla jotain rotia tähänkin mellastukseen. Ei normaalissa yhteiskunnassa voi nainen kulkea kadulla ilman miestä saattamassa. Ehkä naisilta otetaan ajokortitkin pois niin ei ainakaan tule lisää vitsejä naisautoilijoista.

Vierailija
18/21 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääkaupunkiseudun ääniä laskematta. Eli sdp, kokoomus vihreät.

Vierailija
19/21 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

90% ei äänestänyt vihreitä

No en minäkään äänestänyt, mutta näiden parjaamiesi vihervassareiden ennakoitu paikkalisäys on 15 uutta edustajaa. Siinä sitä on tsunami-jytkyä kerrakseen.

Vierailija
20/21 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persut ja me olemme vaalien henkisiä voittajia. Onnistuimme. Kjäh, kjäh!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä viisi