Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Kuunteleeko kukaan K-poppia?
14.04.2019 |
Rupesin pitkästä aikaa kuuntelemaan ja nyt en millään löydä yhtä lempikappalettani. Musiikkivideolla oli tyttö, violetti nalle, punaisia naruja ja nukke.
Kommentit (6)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija kirjoitti:
Ei kuuntele.
... Jaa.
Mun lapsi kuuntelee koko ajan. , mutta lähinnä vain poika bändejä.
KOR-teeveessä on mutta ei paljoa tule kuunneltua.
Joo, kuuntelen ns. old school veteraaneilta: BoA, Rain, Hyori
Alue: Aihe vapaa
Oli siinä toki muutakin, mutta nuo nyt ne mitä muistan.