Li Andersson saanut enemmän ääniä kuin Halla-aho
Kommentit (21)
Helsingissä on vielä paljon laskematta.
Kertoo siitä, että suomalaisista suurinosa on vielä ajattelevia yksilöitä eivätkä usko populistien huuhaajuttuihin.
Enemmän ääniä kuin Jussi = älykkäämpi kuin Jussi.
Todella hienoa, että Lin faktoissa pysyvää asiaosaamista arvostetaan vaikka Halla-aho folioillaan onkin yrittänyt parhaansa. Menee ehkä ohi, mutta sillä julkisuudella pitäisi olla aivan toisilla lukemilla jo nyt.
Varmaan taas valeuutinen, vai mitä persut?
Olet tyhmä. Turku on laskettu kokonaan ja Helsinkiä vasta aloitellaan.
Kyllä ulkonäölläkin on merkitystä. Ja Li on vaan niin hyvä puhumaan. Olen kyllä aina ennen äänestänyt vassareita, mutta en tällä kertaa.
Oli pakko vaihtaa tällä kertaa yhden tietyn asian takia.
En ihmettele että Li on koko maan ääniharava. Hän oli pj-tenteissäkin erittäin hyvä, ehkä paras kaikista puheenjohtajista.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Kaikkia ääniä ei vielä ole laskettu. Turussa tainnut laskenta edetä reippaammin kuin Helsingissä.
Ei silti, mieluummin Li kuin Jussi.
Sivarimestari on kaikkien persupoikien haaveiden kohde.
Voivat sitten vertailla äänikasojansa oppositiossa, kun vassarit ei mahdu kokoomuksen kanssa hallitukseen ja persut taas ei juuri kenenkään, koska muut eivät ylläri pylläri hyväksy heidän linjaansa sellaisenaan.
Faith kirjoitti:
En ihmettele että Li on koko maan ääniharava. Hän oli pj-tenteissäkin erittäin hyvä, ehkä paras kaikista puheenjohtajista.
Samaa mieltä.
Vierailija kirjoitti:
Lin mamma on svensktalande
Mun Venäjältä tullut ukko oli myös svensktalande ja ei edes ollut suomenruotsalainen, vaan kommunisti ja duunari, joka meni Ruotsin töihin lama-aikana.
Sieltä minäkin olen kotoisin ja siksi minä puhun ruotsin kieltä.
Ja samasta syystä pakotan lapsenikin puhumaan ruotsin kieltä, vaikka äiti ei tunnetusti puhu, mutta osaa, koska on yliopistolainen ja korkeasti koulutettu laadukas sosialistisen Suomen kansalainen.
Suomessa lapset oppii puhumaan ruotsin kieltä leikiten, jos ovat normaalilla älyllä varustettuja ja optimistisia uusien asioiden oppimisen puolesta.
Vierailija kirjoitti:
Kaikkia ääniä ei vielä ole laskettu. Turussa tainnut laskenta edetä reippaammin kuin Helsingissä.
Ei silti, mieluummin Li kuin Jussi.
ite jotenkin kiinnyin heidän kahdenkeskiseen jankkaukseen.
Tosi hyvä pari siinä mielessä.
Pappakin on.
Hän on kuvataiteilija Jan-Erik Andersson. He puhuvat aivan samalla tavalla. Hassusti periytynyt tuo omintakeinen rytmitys puheessa. Ilmeisesti kodissa on kannustettu lapsia keskustelemaan ja osallistumaan. Hienoa!
https://svenska.yle.fi/artikel/2014/09/08/jan-erik-och-li-andersson-tal…
Mitä hourit? Halla-aho oli koko maan äänikuningas yli 30 000 äänellä ja voitti Lin selvästi.
Ei voi mitään mutta nämä kaksi on mun suosikit.ja Pekka myös ok. Taidan olla erilainen nuori.