Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

KAMUN PUOLESTA:Onko muita jotka sairastelleet raskauden alussa enemmän kui IKINÄ?

21.05.2006 |

Kaverin pyynnöstä(itse en edes odota) kun ei halua rekisteröityä tänne, esitän hänen kysymyksensä:

" Onko muita jotka sairastelleen raskauden alussa enemmän kuin

IKINÄ??!!

Tämä on ihan toivotonta, saan varmaan kohta potkut...

Olen ollut vajaan 2kk sisällä poissa töistä jo pari viikkoa!!!! Yleensä on 1 tai 2 flunssaa per vuosi ja nyt ei putki lopu...

Mikä ihme nyt on?????

Kokemuksia muilla????"

Pyysi lisäämään, että kyse ei ole vain flunssasta, sairastanut myös pari vatsatautia tuon ajan sisällä(oma kysymys, voisko olla sitä pahoinvointia...ehdottelin sitä nimittäin...)

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
21.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sain kaikki taudit, mitä liikkeellä oli, flunssassa olin jatkuvasti. sairastin enemmän kun viiden vuoden aikana. kai se jotenkin kuuluu tuohon raskauteen, kun elimistö menee sekaisin.

Vierailija
2/5 |
21.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myös sairastellut enemmän raskausaikana kuin tavallisesti. En ole tosin enää ihan alkuvaiheessa. Mullakaan ei tavallisesti flunssa iske helposti ja yleensä menee hyvin lievänä ohi. Nyt tuntuu, että jokaikinen flunssa tarttuu ja on tavalllista pahempi ja kestää kauan. Tää tavallaan kuuluu raskauteen, koska raskauden aikana puolustusjärjestelmä heikkenee ihan vaan sen takia, ettei elimistö hylkisi vauvaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
21.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

takana yksi paha flunssa (poskiontelon- ja välikorvantulehdus), angiina ja nyt taas lievää flunssaa. Normaalisti en näin useaan otteeseen ole sairaana, nämä kaikki siis maalis-toukokuun välillä.

Toivon, että kesä toisi tullessaan helpotuksen näihin tauteihin...

Mayella rv 21

Vierailija
4/5 |
21.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla iski oksennustauti 3 kertaa parin viikon välein sen jälkeen kun oli raskauspahoinvointi hellittänyt... Taudit oli tosi rajuja. Flunssaakin olen pariin otteeseen sairastunut alkuvaiheessa. Raskausaikana vaan jotkut on tavallista vastaanottavaisempia kun on kyse virustaudeista.

maryanne 32+6

Vierailija
5/5 |
21.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sairastin heti alussa A-viruksen (sitä ennen olin sairastanut sen viimeksi lapsena). Sitten pari tavan flunssaa ja välikorvatulehdus. Lisäksi astma joka ei ollut oireillut neljään vuoteen alkoi oikutella jälleen ja lääkitys jouduttiin aloittamaan uudelleen. Esikoisen syntymän jälkeen astma parani taas entiselleen ja lääkitys lopetettiin.

Toinen raskaus päättyi keskeytyneeseen keskenmenoon rv 10+6 ja sen aikana en muistaakseni kerennyt sairastaa mitään, paitsi että taas astma alkoi oikutella. Oireet hävisivät km:n jälkeen.

Nyt kolmas raskaus menossa kymmenennellä viikolla ja ainakaan vielä en ole sairastanut, MUTTA astma oireilee taas! :(