Mitä teette pääsiäisenä?
Meillä on torstaina yhdet kemut, perjantaina tulee kahvivieraita, lauantaina vaan ollaan, sunnuntaina iso sukutapaaminen ja illanistujaiset, maanantaina nukutaan todennäköisesti krapulaa ja väsymystä pois.
Kommentit (21)
Juhlitaan kummilasten synttärit, vietetään illalluskutsut neljän ystäväpariskunnan kanssa, käydään pääsiäiskokolla, piipahdetaan sukulaisissa kahvilla
Jaa-a. Ollaan ja levätään. Lauantaina laitan vimpan päälle ruuan ja juomat, mutta muuten ulkoillaan ja oleillaan perheen kesken. Varmaan siivotaan terassi, jos on oikein kaunis ja lämmin ilma.
Mökillä oltiin tänä viikonloppuna, saa nähdä mennäänkö pääsiäisenä.
Mä en ihan rehellisesti edes tiedä, milloin se varsinainen pääsiäinen on 😂 Joten varmaan samaa tehdään kuin muulloinkin; syödään, nukutaan, kakitaan, ulkoillaan, tehdään töitä, siivotaan, naidaan, urheillaan.
Perjantaina tulee mun vanhemmat sekä tytär puolisoineen päivälliselle. Lauantai ja sunnuntai menee ihan kotihommissa. Pitäisi ommella nojatuoleihin uudet päälliset. Maanantaina siskontytön synttäreille.
Perjantaina ja sunnuntaina tuohon lähimäkeen laskettelemaan, muuten ihan kotona rötväilyä. Pihan siivousta jne.
Perjantaina olen töissä, normi päivä. Lauantaina töissä, illalla poltetaan pääsiäiskokko, jokunen trullikin varmaan päivällä käy. Sunnuntaina nukun, maanantaina töihin. Syödään ainakin lammasta, kanaa, mämmiä, pashaa, suklaamunia.
Ihan kotona olen ja syön pääsiäisherkkuja. Olen ajatellut meneväni myös pääsiäismessuun/jumalanpalvelukseen, en ole ennen käynytkään.
Yksi päivä ainakin menee lapsen urheiluhommissa, ehkä useampikin. Tehdään hyvää ruokaa, ulkoillaan, siivoillaan vähän paremmin. Kavereiden lemmikki tulee hoitoon. Leppoista eloa.
Ryyppään neljä päivää Sipilän poliittisen uran loppumiselle!
Mies tulee perjantaina reissusta kotiin ja ensimmäisenä harrastamme seksiä. Ja toisena. Ja kolmantena. Sen jälkeen mietitään mitä muuta tehdään.
Erinäisistä syistä olemme olleet pakkoselibaatissa liki kaksi kuukautta. Kummallakin alkaa paineet olemaan melkoiset.
Kilpavarustelkaa kellä eniten tekemistä. Alkoholi varmaan kuuluu kuvaan monellakin. Onneksi on vapaus viettää hiljentyekin ja kerätä voimia siitä.
Vierailija kirjoitti:
Juodaan, naidaan ja nussitaan! Peppureiät taas kovilla.
Håmåjen pääsiäisårgiat?
Käyn stadissa shoppailemassa lauantaina. Muuten suunnitelmissa lattioiden ja ikkunoiden pesu ja orange is the new black sarjan 4-6 kausien katsominen.
Mun ihastukseni tulee varmaan pääsiäiseksi kotiin työmatkalta enkä tiedä onko hänellä jotain suunnitelmia. Jännittää myös tuleeko oma aviomieheni työmatkalta samoihin aikoihin, toivottavasti ei niin saan kuherrella pidempään ihastukseni kanssa.
Teen urakalla töitä pe-ma, saan 800€ käteen noista päivistä.
Ei huono diili;)
Ulkoilen, nautin pääsiäisestä ja ennen kaikkea nautin pojantyttäreni, 5 kk, seurasta, ja tietysti koko poppoon, eli kaksi lastani perheineen. Pienin on meidän kaikkien silmäterä. Lammasta ja mämmin syön.
Olen toipumassa vakavasta masennuksesta, joten pääsiäisen sanoma puhuttelee vahvasti.
Hyvää pääsiäistä teille kaikille! 🐣
En suunnittele elämää noin pitkälle.