Voi p***a! Unohdin ottaa todistuksista kopiot ja huomenna haastattelu.
Ei ne kyllä mitään pyytäneet ottamaan mukaan mutta yleensä otan alkuperäiset ja kopiot.
Kommentit (12)
No ne ehtii toimittaa vaikka sähköpostilla. Miten sulla ei oo pdf:nä kaikkia todistuksia?
No, kun ei tässä töitä olla haettu 20 vuoteen niin ei oo ollut tarvetta kopioille.
Ehkä saisin ne skannattua skannausapilla...
Täytynee ottaa alkuperäiset mukaan. Mulla ne muovitaskuissa ja mapissa.
Jos työpaikka tuohon kaatuu, niin sitten kaatuu.
Ap
Oon ottanu alkuperäiset ja ovat itse tulostaneet niistä tarpeelliset. Ja sain paikan.
Ota alkup. mukaan. Ei ne yhdestä keikasta kulu.
Ehkä 20 vuotta sitten tarvitsi todistuksia. Ei enää tänään.
Ei niitä tarvita mukaan, jos ei ole erikseen pyydetty.
Minä olen aina ottanut alkuperäiset mukaan. Miksi tarjota kopioita? Työnantaja ottaa itse kopiot jos katsoo tarpeellisiksi.
En ole koskaan näyttänyt mitään todistuksia.
Mulla on ohuessa kansiossa kanssa, ei rypisty ja on helppo ottaa mukaan. Ei ole vuosiin kukaan katsonut, mut onpahan mukana jos joku kysyisi.
Mä otin alkuperäiset ja työnantaja skannasi/kopioi ne. Ja niin olivat tehneet kaksi muutakin haastatteluun samaan aikaan saapunutta.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ohuessa kansiossa kanssa, ei rypisty ja on helppo ottaa mukaan. Ei ole vuosiin kukaan katsonut, mut onpahan mukana jos joku kysyisi.
Eipä niitä juuri kukaan katso. Minulta on muistaakseni kerran katsottu opiskelijana ollessani kesätyöhaastatteluissa aikaisemman tutkinnon todistus ja kerran suoritettavan tutkinnon opintosuoritusote mutta muutoin ei ketään ole ne kiinnostanut ja olen käynyt kymmenissä eri työhaastatteluissa.
Valmistumisen jälkeen ei ole tarvinnut todistuksia kyllä näytellä.
Onko niitä joskus katottukin?
Minä en ota alkuperäisiä mukaan koskaan, turhaan vaan kuluvat laukussa.
Miten sulla ei niitä vanhoja kopioita ole?