Nordean verkkopankkia käyttävät
Pitäisi saada aktivointikoodi uuteen puhelimeen ja Nordean sivuilla olikin ohjeet siihen
(Polku verkkopankissa: Muokkaa verkkopankkia > Pankkitunnukset > Ota Nordea Tunnusluvut -sovellus käyttöön.)
Ainut vaan, etten millään löydä verkkopankista tuota "muokkaa verkkopankkia"-välilehteä. Menen siis vanhalla puhelimella. Voisko joku ystävällinen sanoa, mistä tuon välilehden verkkopankista löytää?
Kommentit (9)
Mulla on sisäänkirjautumisen jälkeen kynän kuva oikeassa yläreunassa, sitä painoin niin löytyi muokkaa kohta
Tai sitten oikealla alhaalla on kolme pistettä ja asetukset?
Olet ap mobiilipankissa nyt. Sinun sen sijaan pitäisi tosiaan olla verkkopankissa eli tietokoneen kautta pankissa...
Vierailija kirjoitti:
Mulla on sisäänkirjautumisen jälkeen kynän kuva oikeassa yläreunassa, sitä painoin niin löytyi muokkaa kohta
Joo mutta siellä on vain muokkaa mobiilipankkia joka on eri asia kuin tuo muokkaa verkkopankkia jota ap etsii.
Vierailija kirjoitti:
Mut löytyikö sieltä koko polku mikä tuossa ohjeessa oli?
Aivan, enpäs tajunnut. Kiitos viisaammille. Kaivan siis läppärin esiin ja kokeilen sitä kautta. :)
Ap
Mene selaimessa. Eikö Muokkaa verkkopankkia ollut siellä vasemmalla valikossa? Tai sitten sitä ennen oli tunnukset välilehti vielä tmv. Sieltä voit lähettää tekstiviestillä uuden koodin.
Löytyy vain nettiversiosta. Puuttuu mobiilipankin puolelta 🤦♀️