Yllättävän moni entinen missi on 40+ vuotiaana lihava muotonsa menettänyt mamma - ja me tavisnaiset jotka säilyy hyvin menee ohi. Onko tuttua lähipiiristä?
Oletko salaa nauttinut kun sinusta on tullut entistä missiä tai kylän kaunotarta kauniimpi vuosien saatossa? Kerro milloin tuntunut erityisen hyvältä
Kommentit (136)
Mitähän ihmettä tuo otsikko muka tarkoitti? Me tavisnaiset, jotka säilyy hyvin menee ohi? Opetelkaa ilmaisemaan itseänne selkeästi, kiitos!
Miten mä olen huomannut et nää hoikat 40v on järjestään naamasta sellaisia rotan näköisiä kaunottaria. Taitaa jatkuva kituuttaminen vaatia veronsa. Naama irvessä mennään.
Voi sitä narsistisuuden ja itsepetoksen määrää tässä ketjussa... jatkakaa vaan toistenne tapatusta olalle... kannattaa vielä laittaa kaunis rietas onnelliinen youtubesta taustalle soimaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro esimerkkejä, muitakin kuin Lola.
Riitta Väisänen
Tarja Smura
Merja Tammi😂
Hyvin syöneitä myös Anne Pohtamo ja Päivi Uitto.
Voi miten pinnallista. En tajuu. Mitä väliä.
Hyvin säilyneitä ovat Anna-Liisa Tilus ja Tuula Polvi. Riitta Väisänen oli 40 v. paremman näköinen kuin monet viime vuosien missit. Riitta on jo yli 60 v. ja sairastellut, polvivaivojen takia ei ole voinut liikkua paljoakaan. Johanna Raunio on liiankin kiristetty, olen nähnyt livenä.
Lastentarhanopettajan katkeruus on jo käsinkosketeltavaa.
Mitä hyötyä on kauneudesta naisella tai komeudesta miehellä ruumisarkussa, sinnehän me kaikki päädymme.
Sairaan ulkonäkökeskeistä taas.
Miten te jaksatte vertailla ihan kaikkea!
Mikään ei ole koskaan hyvä, voi voi kun naapurillakin on parempi auto.
Kasvakaa aikuisiksi
Vierailija kirjoitti:
Sairaan ulkonäkökeskeistä taas.
Miten te jaksatte vertailla ihan kaikkea!
Mikään ei ole koskaan hyvä, voi voi kun naapurillakin on parempi auto.Kasvakaa aikuisiksi
Asiat on hyvin jos on ex-missiä kauniimpi!
Vierailija kirjoitti:
Voi miten pinnallista. En tajuu. Mitä väliä.
Vaikka kauneus iän myötä haalistuu enemmän tai vähemmän, niin voi iloita siitä että jättää lapsilleen hyvät ulkonäkö-geenit.
Vierailija kirjoitti:
Tarja Smura. Tosin ei ollut varsinaisesti kaunis alunperinkään.
Ällistyttävää että oikeastikin tällaista että joku nainen on kiinnostunut jonkun ex-missin habituksesta, vinoutunutta piilolesboutta ei muulla tavoin voi selittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ainakin se Heidi mikälie Sohlberg. On ollut jo nuoresta pitäen melko tanttamaisen näköinen lyhyine hiuksineen ja kaksoisleukoineen. Mielestäni se oli kyllä rumanpuoleinen jo silloin hoikkana missinä, anteeksi vain.
Minä en kans ikinä voinut käsittää, miten siitä hevosen puolikkaasta saatiin leivottua Miss Suomi. Sivusta
Siis jokainen ihminen vanhenee ja rapistuu. Se kaunotarkin. Kokemusta on.
Kauniit ihmiset on saanut huomiota ja muuta ihan tarpeeksi jo nuorena. Moni kasvattaa rasvakerroksen suojaksi. Se vapaus katseista! Voi keskittyä itseensä ja elämäänsä, eikä tarvitse miellyttää ulkonäöllisesti ketään.
Ei voisi vähempää kiinnostaa jonkin ulkonäön vertaileminen näin nelikymppisenä. Oletkohan Ap teini vai onko vaan jokin kehitysvaihe jäänyt väliin?
Vierailija kirjoitti:
Mitä välii kun markkinoille on tuossa vaiheessa tullut uusia nuorempia naisia jotka ottaa ne parhaimmat miehet vanhemmista ikäluokista? Puhumattakaan että nykyisin on miljardi aasialaisnaista jotka mielellään ottaisivat eurooppalaiset miehet.
Eli se on game over 40v naiselle, olipa se ohittanut oman ikäluokkansa missit tai ei. Laiha lohtu.
Minä olen 44, eikä miesten huomio ole vielä vähentynyt. Kiinnostusta osoittaa miehet alkaen parikymppisistä yli kuuskymppisiin. Ihan turhaa tarua tuo, että joku tietty ikä olisi ns liian paljon.
Vierailija kirjoitti:
Ei voisi vähempää kiinnostaa jonkin ulkonäön vertaileminen näin nelikymppisenä. Oletkohan Ap teini vai onko vaan jokin kehitysvaihe jäänyt väliin?
Nyt vasta hoksasin, että Ap on mies. Selittää paljon.
Minusta on ollut jännä huomata, että nyt keski-ikäisenä olen luonnonkauniina ja hoikkana huomattavasti paremman näköinen kuin monet ikäiseni missit.
Olen näitä ikääntyessään kaunistuneita, mihin liittyy itsetunnon ja persoonan kehittyminen. Nuorena olin säikky peura, hassuine ilmeineen.