Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mä aina ihailen niitä perheitä, joka käyvät äänestämässä vaatimattomasti pukeutuneena.

Rehellisyys, vaatimattomuus, periksiantamattomuus.
14.04.2019 |

Eivät retostele tai kekkuloi parhaissa pyhävaatteissa, vaan menevät nöyrin mielin ääniuurnille antamaan oman vaatimattoman äänensä koko kansan hyväksi.

Se on perinteinen rillumarei-tapa.
Ei siitä pääse mihinkään.

Kommentit (66)

Vierailija
21/66 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä äänestin päälläni converset, pillifarkut, yliopistoni collegepaita ja nahkatakki, selässä kånken ja ajoin jopolla äänestämään bmx-kypärä päässäni. Ja nyt se yks palstahullu kuolee sydänkohtaukseen, koska vastustaa kaikkia näitä.

T: N. 25

Vierailija
22/66 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin lenkkeilin ja poikkesin äänestämään siinä sivussa. Ihan 90-luvun tuulipuvulla kävin.

Pipokin oli mallia pankkipipo.

Kesä jos olisi ollut niin olisi ollut hankkijalippis päässä.

Ihan rehellisesti omana ittenäni kävin äänestämässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/66 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä vuosisadalla ja millaisessa kulttuurissa ap oikein elää? Ei ainakaan tätä päivää!

Vierailija
24/66 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sarkastisuutesi paistaa ihan himpun läpi kommentistasi.

Vierailija
25/66 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me mennään aina koko perhe säkkeihin puleutuneena ja tuhkaa ripoteltuna päälle. Avojaloin.

Esitätte nöyrää vaalikarjaa?

Orpo ja Sipilä arvostavat.

Vierailija
26/66 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän suvussa on sanonta että: "kuhan jottain on piällä, niin ei munat näy".

Tällä on pitkälle menty. Kuha jottai löytyy ja kuha jottain tekkee, ettei oo täysin joutavana.

Vierailija
27/66 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normivaatteissa itse menin ja niin näkyi olevan muutkin.

Ihmiset olivat aidosti omia itsejään. Näin jopa miehen, jolla oli niin iso roikkuva vatsa, että se meni housujen päälle jalkoväliin asti. Paita ei riittänyt peittämään sitä roikkuvinta alaosaa.

Vierailija
28/66 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millä vuosisadalla ja millaisessa kulttuurissa ap oikein elää? Ei ainakaan tätä päivää!

Kuinka niin? Kyllä pukeutuminen edelleen viestii paljon yhteiskunnallisesta statuksesta - koulutustausta, taloudellinen tilanne jne.

Paljon näkyi näin aurinkoisen keväisenä vaalisunnuntaina hyvin istuviin, vaaleisiin trensseihin pukeutuneita naisia. Jopa muutaman aidon Burberryn taisin bongata matkalla uurnille. Huoleton, sunnuntaihin sopiva, mutta silti arvokkuutta ja tyyliä viestivä look. 

Vierailija
29/66 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n alotuksesta tuli mieleen että suurin osa normaaleista äänestää ennakkona. Tänäänkin sai naureskella miten tietty väki lähti äänestämään ihan kuin 1800-luvulla lähdettiin kirkkoon.

Täysin tällättynä :D

Vierailija
30/66 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä äänestin päälläni converset, pillifarkut, yliopistoni collegepaita ja nahkatakki, selässä kånken ja ajoin jopolla äänestämään bmx-kypärä päässäni. Ja nyt se yks palstahullu kuolee sydänkohtaukseen, koska vastustaa kaikkia näitä.

T: N. 25

Well played.

Vierailija
31/66 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On minulla vaatteita vaikka mitä, mutta kävin vanhoissa likaisissa crocseissa äänestämässä. Mies peitti likaiset hiuksensa pipolla. (Meillä oli sauna lämpiämässä)

Ollaan kuitenkin työelämässä esimiesasemassa molemmat.

Vierailija
32/66 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää varmaan joku vitsi?

Miten sä edes näät sinne takin alle vai arvosteletko housujen perusteella?

Sanotaanko nyt näin että en minä arvostele.

Katselen vain että tälläisinä aikoina ihmiset osaavat laittaa parastaan päälle ja uskaltavat edustaa itseään koko kansan nähden. Kyllähän sen näkee jo päältä että mitä puoluetta tulee äänestämään.

t. ap

Vierailija
33/66 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää varmaan joku vitsi?

Kengät on ensimmäiset joista näkee kuka on mitä.

Onneksi mulla on uudet kengät :D. Voi jestas mikä aloitus. 

Vierailija
34/66 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On minulla vaatteita vaikka mitä, mutta kävin vanhoissa likaisissa crocseissa äänestämässä. Mies peitti likaiset hiuksensa pipolla. (Meillä oli sauna lämpiämässä)

Ollaan kuitenkin työelämässä esimiesasemassa molemmat.

Mä menen huppu päässä kun en jaksa pestä hiuksia :D. Pesen vasta huomenna aamulla ennen töihin lähtöä. 

Vierailija
35/66 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Metalheadina kävin äänestämässä pirunmerkit kilkattaen, rässiliivi päällä. Corpsepaintit jätin tällä kertaa tekemättä, kun kuitenkin ajokortissa oleva henkilöllisyys täytyy siellä olla todistettavissa. Ajokortissa ei näy todellinen minäni, Glarbargh, Slayer of everything holy.

Vierailija
36/66 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää varmaan joku vitsi?

Katselen vain että tälläisinä aikoina ihmiset osaavat laittaa parastaan päälle ja uskaltavat edustaa itseään koko kansan nähden. Kyllähän sen näkee jo päältä että mitä puoluetta tulee äänestämään.

t. ap

Älä höpise typeryyksiä. Mutta leikitään nyt: Mitä väliä sillä on, vaikka näkyisi päällepäin ketä ihminen äänestää?

Vierailija
37/66 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Metalheadina kävin äänestämässä pirunmerkit kilkattaen, rässiliivi päällä. Corpsepaintit jätin tällä kertaa tekemättä, kun kuitenkin ajokortissa oleva henkilöllisyys täytyy siellä olla todistettavissa. Ajokortissa ei näy todellinen minäni, Glarbargh, Slayer of everything holy.

Arvostan.

t. ap

Vierailija
38/66 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, mä olen aina käynyt vaan jossain urheilutrikoissa ja ulkoilutakissa äänestämässä. Nuorempana jopa darrassa, kun viikonloput meni bilettäessä ja äänestin aina varsinaisena vaalipäivänä :D

Vierailija
39/66 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää varmaan joku vitsi?

t. ap

Älä höpise typeryyksiä. Mutta leikitään nyt: Mitä väliä sillä on, vaikka näkyisi päällepäin ketä ihminen äänestää?

Sinä esität hyviä kysymyksiä.

Sovitaanko että minä en vastaa niihin vaan annetaan minun pysytellä ikään kuin taustalla lukijana?

t. ap

Vierailija
40/66 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää varmaan joku vitsi?

Kengät on ensimmäiset joista näkee kuka on mitä.

Öm?

Mulla oli äänestäessä lökärit ja 200 euron Eccon kengät, sisällä lampaanvillaa.

Sain kengät lahjaksi, ei mulla ikinä olisi varaa niihin itse 😂