Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naapuri ei avannut virpojille ovea

Vierailija
14.04.2019 |

Aivan selvästi kuuluu, että siellä ollaan kotona. Ei sitten viitsineet avata ovea virpojille. V*ttu että voi olla ihmiset itsekkäitä...

Kommentit (58)

Vierailija
1/58 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En aio avata minäkään, siis mikäli ovelle joku tulisi pimpottamaan. No, tuskin tulee tänäkään vuonna.

Vierailija
2/58 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole pakko avata kellekään. Trollaus 0/5.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/58 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo en avaa mäkään

Vierailija
4/58 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites ite, ap? Oottelet muna kourassa?

Vierailija
5/58 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin varannut herkkujakin, mutta sitten kun ovikello soi niin en jotenki jaksanutkaan. Motivaatio loppui.

Vierailija
6/58 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä avasin, mutta en nyt tiedä oliko se ujosteleville lapsille sen kivempi, että yöpaita päällä hiukset harallaan totean että ei saa virpoa, kun en muistanut varata mitään palkaksi, ystävällisesti toki sanoin ja hymyilin, mutta silti.

Ymmärrän ihan hyvin, että helpompi vaan käpertyä sohvan nurkkaan ja odottaa että virpojat menee pois.

Vierailija
7/58 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko itsekäs naapuri, joka ei halua avata ovea kerjäläisille, vai kerjäläisten äiti, joka pahoittaa mielensä, kun kerjuureissu ei tuottanut saalista?

Vierailija
8/58 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään ole avannut, jos olen unohtanut varautua virpojiin. Nyt kun omat ovat mukana meiningeissä, muistaa jopa varautua.

Vierailija
9/58 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko itsekäs naapuri, joka ei halua avata ovea kerjäläisille, vai kerjäläisten äiti, joka pahoittaa mielensä, kun kerjuureissu ei tuottanut saalista?

Mä en kyllä miellä virpoajia kerjäläisiksi. Pääsiäisnoidathan on vanha juttu. Meilläpäin sitä ei vaan enää juurikaan harrasteta, siksi en oveakaan aukaise tänään, jos se soi. Nykyään kait pikkunoidat käyvät vain tuttujen ovilla, siis täällä meidän hoodeilla.

Vierailija
10/58 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. En mä avaa myöskään

2. Jokasen oma asia

3. Asia ei kuulu sulle

Ja pari neuvoo/vikkii sulle, jotka ovat kullan arvoisia!

1. Pidä huoli omista asioistasi, sillä muiden asiat eivät kuulu sulle ellei siihen oikeasti ole mitään todella siis todella hyvää syytä puuttua.

2. Jos ei ole mitä antaa, miksi pitöisi avata ovi ja tuottaa pettymys toisille(?)... et varmaan säkään haluaisi, vaikka järkeväähän ois vaik sanoo suoraan ettei ole, tai että emme nyt anna.

3. Sä et ole mikään sanomaan toisista tuolla lailla, koska et ole itse sen parempi. Parempi sulattaa tää fakta!

Vierailija
11/58 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

_________________________☆ kirjoitti:

1. En mä avaa myöskään

2. Jokasen oma asia

3. Asia ei kuulu sulle

Ja pari neuvoo/vikkii sulle, jotka ovat kullan arvoisia!

1. Pidä huoli omista asioistasi, sillä muiden asiat eivät kuulu sulle ellei siihen oikeasti ole mitään todella siis todella hyvää syytä puuttua.

2. Jos ei ole mitä antaa, miksi pitöisi avata ovi ja tuottaa pettymys toisille(?)... et varmaan säkään haluaisi, vaikka järkeväähän ois vaik sanoo suoraan ettei ole, tai että emme nyt anna.

3. Sä et ole mikään sanomaan toisista tuolla lailla, koska et ole itse sen parempi. Parempi sulattaa tää fakta!

Meni tunteisiin?

Vierailija
12/58 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En avaa, jos ei huvita. Menkööt muualle kiekumaan.

Vierailija
13/58 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkään en olisi avannut. Olemme uskovainen perhe ja virpominen ei kuulu tapoihimme. Onneksi täällä on pihan äitien whatsapp-ryhmässä sovittu, kenelle saa mennä virpomaan, ja pihan lapset käyvät sovituissa asunnoissa. Sama halloweenina. Hyvä järjestely.

Vierailija
14/58 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään avaa kun ei ole mitään nameja nyt antaa.

Vierailija
15/58 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan oksennustaudissa koko perhe. Otin ovikellon pois päältä. Varmasti kuuluu ääniä täältäkin asunnosta, kun pesukone jyllännyt aamuyöstä asti ja lapset kiukkuaa. Sori siitä.

Ps. Olin varannut muniakin yms., Mutta kun tilanne tämä, niin ajattelin ettei ole kiva jos pikkuvirpojat saavat munien mukana palkaksi myös noron. Toki voin avatakin juuri sun lapsellesi jos haluat, niin ei tuu pahamieli.

Vierailija
16/58 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin suomalaista.... Varmaan muualla osataan kohteliaasti kieltäytyä, jos ei virpomista haluta. Täällä jurnutetaan ja kytätään verhon raosta et milloin lapset menee pois. Säälittävää aikuisilta ihmisiltä.

Niin joo, ja sitten kyllä ymmärrystä riittää eri tavalla kun OMAT LAPSET ovat siinä tilanteessa. Sitten suhtautuminen muihinkin virpojiin on aivan erilaista.

Noloa.

Vierailija
17/58 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avasin toki, ja palkitsin varaamillani suklaaherkkuilla.

Silti pikkuvelhojen vanhemmilta peräisin hieman moraalia. - Onko pakko päästää tenavat herättämään naapurit jo ennen klo yhdeksää sunnuntaiaamuna?

Virpojilla oli sen verran saalista korissaan, että n. klo 8.30 oli varmaan lähdetty liikekannalle (tämä on kylä, jossa joutuu hiukan kävelemäänkin).

Meikäläiselle sopisi paremmin myöhemmin, koska sunnuntaiaamu on yksityistä ja huoletonta nukkuma-aikaani.

Vierailija
18/58 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa se ei halua leimautua namusedäksi jakelemalla namuja tuntemattomille lapsille?

Vierailija
19/58 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin suomalaista.... Varmaan muualla osataan kohteliaasti kieltäytyä, jos ei virpomista haluta. Täällä jurnutetaan ja kytätään verhon raosta et milloin lapset menee pois. Säälittävää aikuisilta ihmisiltä.

Niin joo, ja sitten kyllä ymmärrystä riittää eri tavalla kun OMAT LAPSET ovat siinä tilanteessa. Sitten suhtautuminen muihinkin virpojiin on aivan erilaista.

Noloa.

Niinpä! Sitten tullaan kyllä palstalle haukkumaan ne jotka eivät avaa virpojalle ovea. Ei ole liikaa kerran vuodessa antaa lapselle paria suklaamunaa.

Vierailija
20/58 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi alaovi on ja pysyy lukossa. Eivät pääse Vartiotornilaisetkaan häiritsemään, paitsi oven läpi osoitetaulusta kopioituihin osoitteisiin kirjelmöimällä. He le ve tin kyylät.

Kuvitelkaa, miten hurumummo nenä lasissa kirjoittaa nimiä ylös, voi elämä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi viisi