APUA HUOLTAJUUS JUTTUUN PLIIIIS!!!!!!!
- Mitä tehdä,kun isällä on lapseensa tapaamisoikeus joka toinen viikonloppu
ja pelottaa uhkailujen ja haukkujen takia antaa lasta isälle,joka on narsistisuuteen taipuvainen ja häiriöinen käyttäytymisessään? (lapsi on pieni ja lähestymiskielto on haussa)
- Mitä tapahtuu jos lasta ei luovutakkaan isälle sovittuna ajankohtana?
-Millä perusteilla voi saada yksinhuoltajuuden ja miten sitä haetaan?
Sosiaaliviranomaisen kanssa olen puhunut ja poliisin, kaikki tukevat mutta kukaan ei osaa kunnolla neuvoa.
- voiko isä jolla on yhteishuoltajuus tunkea väkisin lapsen neuvoloihin ja
päättää missä kähihuoltaja,eli tässä tapauksessa minä oleskelemme lapsen kanssa, matkustammeko jne?
- Miten voin hakea isälle valvottuja tapaamisia?
Kaikki info ja aiheeseen liittyvä on tervetullutta.
Suuresti kiitän jo etukäteen =)
Kommentit (3)
Vierailija:
ja pelottaa uhkailujen ja haukkujen takia antaa lasta isälle,joka on narsistisuuteen taipuvainen ja häiriöinen käyttäytymisessään? (lapsi on pieni ja lähestymiskielto on haussa)- Mitä tapahtuu jos lasta ei luovutakkaan isälle sovittuna ajankohtana?
-Millä perusteilla voi saada yksinhuoltajuuden ja miten sitä haetaan?
Sosiaaliviranomaisen kanssa olen puhunut ja poliisin, kaikki tukevat mutta kukaan ei osaa kunnolla neuvoa.
- voiko isä jolla on yhteishuoltajuus tunkea väkisin lapsen neuvoloihin ja
päättää missä kähihuoltaja,eli tässä tapauksessa minä oleskelemme lapsen kanssa, matkustammeko jne?- Miten voin hakea isälle valvottuja tapaamisia?
Vierailija:
ja pelottaa uhkailujen ja haukkujen takia antaa lasta isälle,joka on narsistisuuteen taipuvainen ja häiriöinen käyttäytymisessään? (lapsi on pieni ja lähestymiskielto on haussa) Onko sulla mitään konkrettista todistetta isän uhkailuista? Onko sulla lakimies? Mitkä olisi perusteet lähestymiskiellolle?- Mitä tapahtuu jos lasta ei luovutakkaan isälle sovittuna ajankohtana?
Jos teillä on voimassa oleva sopimus, jota kieltäydyt noudattamasta, saat sakkoja.-Millä perusteilla voi saada yksinhuoltajuuden ja miten sitä haetaan?
Huoltajuusjutut on AINA tapauskohtaisia. Isän välinpitämättömyys lasta kohtaan, isä ei halua tavata lastaan, pahoinpitelee lasta...
Sosiaaliviranomaisen kanssa olen puhunut ja poliisin, kaikki tukevat mutta kukaan ei osaa kunnolla neuvoa.- voiko isä jolla on yhteishuoltajuus tunkea väkisin lapsen neuvoloihin ja
päättää missä kähihuoltaja,eli tässä tapauksessa minä oleskelemme lapsen kanssa, matkustammeko jne? Periaatteessa voi.- Miten voin hakea isälle valvottuja tapaamisia? Jälleen kerran: ota yhteyttä niihin viranomaisiin.
googlaa nämä.Sieltä saat mm. yhteystietoja lakityyppeihin, jotka ovat erikoistuneet perheoikeudellisiin juttuihin.