Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi hän kuulostaa niin välinpitämättömältä?

vaivautunut
13.04.2019 |

Minulla on yksi poikapuolinen hyvä ystävä ja juttu luistaa meillä tosi hyvin. Juttelemme syvällisiä ja heitämme läppää vähän kaikesta ja ei ole mitään ongelmaa ollut ja häntä on aina kiinnostanut juttuni ja minua hänen juttunsa.
Viimeisen kuukauden ajan on kuitenkin tuntunut siltä, että hän on jotenkin etäinen jne. hän vastaa viesteihini lyhyesti ja hänellä kestää vastata, ennen hän vastasi nopeasti. Jos yritän puhua hänelle jostain syvällisistä asioista niin hän jollain tavalla ohittaa tilanteen vastaamalla lyhyesti ja se vaivaa minua. Olen vain miettinyt että olenko tehnyt jotakin väärin vai mitä tää on. Ja tottakai otan myös hänen asiansa hyvin huomioon ja vastaan aina.
Tykkään jutella hänelle paljon, mutta jos hän vastailee niin lyhyesti ja harvoin nykyään nii tulee sellane olo et häntä ei kiinnosta ja en sit haluu häntä häiritä. Oon sellanen henkilö joka ylireagoi hirveest.
Me ollaa siis samassa porukassa lukiossa ja tollee ja hän tuntuu siinäki oleva etäine mut silti puhuu kaikille muille samanlaisest ku enne.

Oon kans kysyny oonko häntä jotenki loukannu ja hän sit sano että en ole. Mut mitä tää vois olla? Ylireagoinko vaa D:

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yksi