Voiko rukoilemalla saada aikaan sen, että se, jota rakastan, jättää nykyisen huuhkajansa ja rakastuu minuun?
Kysyn ihan tosissani, vaikka ulosantini saattaakin kuulostaa siltä, että olen vähän pöljä. Ja ihan tosissani rakastan tätä ihmistä. Onko joku kokenut rukoilun toimivaksi? Tai onko antaa muita vinkkejä, miten hän tajuaisi, että olemme luodut toisillemme.
Kommentit (34)
Yksi minun tuttavani ajatteli noin 28 vuotta sitten.
Vielä ei ole saanut sitä haluamaansa miestä.
Mutta eikös Jumalalle ole yksi päivä kuin tuhat vuotta ja tuhat vuotta kuin yksi päivä.
Jatka sinnikkäästi rukoilemistasi. Ole vahva uskossasi. Salem.
Ehkä huom. ehkä saat haluamasi ( epäilen kyllä).
Ei auta, kannattaa luovuttaa. Mietis, joku muu tulevaisuudessa olla tuota miestä parempi ;)
Onko mies ollut aikaisemmin sinun kanssasi. Veikö toinen nainen sinun miesystäväsi. Mitä tapahtui, kun nyt toivot saavasi miehen takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Ei auta, kannattaa luovuttaa. Mietis, joku muu tulevaisuudessa olla tuota miestä parempi ;)
Ja luultavasti onkin.
Vierailija kirjoitti:
Onko mies ollut aikaisemmin sinun kanssasi. Veikö toinen nainen sinun miesystäväsi. Mitä tapahtui, kun nyt toivot saavasi miehen takaisin.
Ei ole...
Nyt on rukoiltava, että pääset tuosta pakkomielteestä eroon. Rauha asian ylle.
Vierailija kirjoitti:
Nyt on rukoiltava, että pääset tuosta pakkomielteestä eroon. Rauha asian ylle.
Kerro Jumalalle ihan kaikki tähän asiaan liittyvä. Olet pian vapaa.
Jos ovat naimisissa niin tuskin Jumala antaa siunauksen ulkopuoliselle tulla väliin. Koska avioliitto on pyhää.
Olet kai itsekin sitten melkoinen huuhkaja, kun oletat huuhkajista kiinnostuneen miehen voivan ihastua sinuun?
Vierailija kirjoitti:
Olet kai itsekin sitten melkoinen huuhkaja, kun oletat huuhkajista kiinnostuneen miehen voivan ihastua sinuun?
Olen oikea tarhapöllö. Mutta en voi tunteilleni mitään.
ap
Riipuu huuhkajasta. Pyydä neuvoa Palloliitolta.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa vähän siltä, että tää on niitä tarinoita, jotka päättyy lähestymiskieltoon. :D
Pidä meidät ajan tasalla, ap!
Tuli mieleen se Cheekin veljen häirikkö
Jos me kaikki palstalaiset rukoiltaisiin yhtä aikaa niin eiköhän onnistuisi.