Voiko rukoilemalla saada aikaan sen, että se, jota rakastan, jättää nykyisen huuhkajansa ja rakastuu minuun?
Kysyn ihan tosissani, vaikka ulosantini saattaakin kuulostaa siltä, että olen vähän pöljä. Ja ihan tosissani rakastan tätä ihmistä. Onko joku kokenut rukoilun toimivaksi? Tai onko antaa muita vinkkejä, miten hän tajuaisi, että olemme luodut toisillemme.
Kommentit (34)
Kyllä varmasti, jos se on Jumalan tahto. Välttämättä ei kuitenkaan ole.
Jumala vastaa rukouksiin aina. Ihan aina, jotenkin. Joskus sillä tavalla, että ei vastaa mitenkään!!
Rukoile vain.
Mutta jos uskosi on aitoa, niin sinussa ehkä herää syyllisyydentuntoisia ajatuksia siitä, että toivot toisille ihmisille pahaa.
No olethan sä vähän hassu. Mitä jumalaa ajattelit rukoilla, vai meinaatko miehen eteen vaan polvistua?
Tuntuisi mukavammalta ajatukselta rukoilla sitä että sopiva kumppani osuu kohdalle jollain muulla tavalla.
Eroaa ne 40 prosenttisesti muutenkin vaikka et rukoilisikaan.
Totta kai. Kolkuttavalle avataan ja anovalle annetaan.
Olen yrittänyt kaksi vuotta olla muiden kanssa, mutta kukaan muu ei ole kuin hän. Jos tässä meinaa lapsia tehdä, niin ei ole aikaa odottaa 10 vuotta, josko he huuhkajan kanssa eroaisivat. :(
ap
Tutkimattomia ovat lintujen tiet. Joskus sitä rakastuu kujakoppeloon, joskus kotkaan ja joskus huuhkajaan. Munahaukka saattaa kelvata siinä limittäinkin.
Ei huuhkajaa kannata vaihtaa tuollaiseen kottaraiseen.
Kaikki tekeminen on lopulta meidän omissa käsissä.
Voit rukoilemalla saada johdatuksen soittaaksesi hänen tulevalle exälle kertoaksesi hieman väritettyjä tarinoita. Olen ukollesi raskaana on hyvä alku.
Herramme Baal antaa kaikille lapsilleen mitä nämä tahtovat, kunhan he vain suorittavat ensin veriuhrin.
Toisen puolison himoitseminen on Jumalan tahdon vastaista.
Kuulostaa vähän siltä, että tää on niitä tarinoita, jotka päättyy lähestymiskieltoon. :D
Pidä meidät ajan tasalla, ap!
Vierailija kirjoitti:
Eroaa ne 40 prosenttisesti muutenkin vaikka et rukoilisikaan.
Mutta jos sitä ennen on rukoillut, niin sen voi ajatella johtuneen rukoilusta!
Älä ota paineita. Kohtalo ohjaa elämäämme, jos teidät on tarkoitettu toisillenne, tulette kohtaamaan toisenne.
Jos molempien onni löytyy toisaalta, sitten on näin. Älä tunne katkeruutta. Elämä on muutenkin aika lyhyt, tavalllaan se on aika sama, miten täällä aikansa viettää. Kunhan ei tee pahoja ja rikollisia asioita.
Teet huorin. Minkä Jumala on yhdistänyt, älköön kukaan tätä pyhää liittoa ulkopulinen riko.
Vierailija kirjoitti:
Tutkimattomia ovat lintujen tiet. Joskus sitä rakastuu kujakoppeloon, joskus kotkaan ja joskus huuhkajaan. Munahaukka saattaa kelvata siinä limittäinkin.
😁
rakas jumala. aiheuta se että exäni jättää nykyisen huuhkajansa. ja rakastuu minuun. ei mulla muuta