Tuntemasi ihmiset jotka eivät ole hyvännäköisiä vaikka itse kuvittelevat niin
Kommentit (37)
Mitätönkasvoinen mies alkaa käydä salilla ja ilme ylpistyy peilinnedessä.Luulee että vartalo on se kaikki kaikessa tai kompensoi...kasvot on kuitenkin 99%naisista tärkeämmät miehessä, oöettaen ettei ole sairaalloisen pulska.
Sitten mies "läpällä" tietenkin heittää kuinka hän on rantaleijona ym.
Kuitenkin samoilla vanhenevilla kasvoilla ym. Mielensä vain vähän rumistunut matkalla.
Tiedän muutaman ihan tavallisen näköisen ja oloisen nuoren ihmisen, jotka kehuvat itseään jatkuvasti. Ulkonäköään ja muutenkin. Se taitaa olla joku uusi tapa millä yritetään tietoisesti nostaa omaa itsetuntoa. Sinänsä ihan hyvä juttu, mutta osa tuntuu silti tekevän sen ylimieliseen sävyyn. En itse ymmärrä, miten silloin voi olla tyytyväinen itseensä jos puhuu ylimielisesti muille. Epävarmuuden merkiltä se enemmän vaikuttaa. Ei oikeasti itsevarmalla ole tarvetta olla parempi kuin muut tai tuoda erinomaisuuttaan koko ajan esille.
Minä. Siis minulla on joskus jossain Prismassa sellainen tunne, että olen todella kaunis ja kaikki varmaan ihailevat minua. Se on ihan aito tunne, vaikka tajuankin, ettei sillä ole totuuspohjaa. Kotona peilistä nimittäin ei katso mikään kaunotar vaan tavallinen paksu lähiömutsi.
Onko näillä ihmisillä myös haaremi joka kilvan kehuu tyyppiä?
Vierailija kirjoitti:
Mikä tämä Vaasan jankkaus oikein on?
Vaasalaiset on ylimielisiä.
En mä kyllä taida tuntea yhtään ihmistä, joka kuvittelisi olevansa paremman näköinen kuin onkaan. Sen sijaan tunnen parikin naista, jotka eivät ymmärrä olevansa kauniita. Toinen vielä sellainen, että aina onnistuu näyttämään valokuvissa hölmöltä, vaikka oikeasti on tosi kaunis. Ja sitten ihmettelevät miten joillain naisilla on vaikeuksia löytää miestä kun "sen kun vaan menee baariin tai kirjastoon tai mihin vaan, niin aina joku lähestyy".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä tämä Vaasan jankkaus oikein on?
Vaasalaiset on ylimielisiä.
Fiksu, pätevä tai kaunis ihminen ei ole ylimielinen.
Hän luultavasti on vain fiksu, pätevä tai kaunis.
Parempi vaan hyväksyä tosiasiat ilman hapanta naamaa.
Minua hävettää, että joku varmasti luulee minun pitävän itseäni kovinkin hyvännäköisenä. Tiedän kyllä olevani ruma, mutta yritän pukeutua nätisti.
Tuntemastani ulkkareista monelle on mennyt kusi päähän. Ei voi mitään kun suomi naisille kelpaavat jopa jotkut 165cm ja tukevat meksikolaiset, romanialaiset, turkkilaiset, irakilaiset ym jotka takuulla eivät juuri kellekäãn kelpaisi missään muualla.
Kolikon toinen puoli on sitten että vaikka muualla olen komee niin suomessa joudun aina kuuntelemaan muijalta kuinka ruma ja vastenmielinen olen. Ihan spede paikka tää koko maa.
Tunnen pari sellaista ihmistä. Mies ja nainen. Molemmat ovat tavallisen näköisiä korkeintaan, mutta sanovat olevansa omasta mielestään tosi hyvännäköisiä. Vaikea kuvailla tarkemmin asianomaisten ulkonäköä, kun siinä ei oikein ole mitään erikoista mainittavaa heidän kummankaan kohdalla.
Kiva kuunnella näitä "Mähän oon tosi nätti" -puheita, kun ei oikein viitsi vastata niihin mitään.
En toki tunne vaan ainoastaan tiedän. Tämä Kanervan textarikaveri.
Mulla on yks duunikaveri, joka laittaa vähän turhan paljon täytettä huuliinsa. Kysymyksessä on miespuolinen henkilö.
Esimerkiksi paljona leuan ylös nostamisena, ja samalla on sellainen itsetyytyväinen/leuhka virne. Yleisesti olemuksessa.
:''DDD nauran ajatukselle mielikuvasta. oon joskus kohdannu tollasii ja mun mielestä hauskaa.. :D jos siis on ihan tosissaan...
ja vastaan tohon että varmaan mä itse. ::''DDDD hahaha--- emt , en oo perehtyny aiheesee.
Se klassinen, eli ihminen, joka on ollut hyvännäköinen ehkä 20 kiloa sitten ja pahimmassa tapauksessa lisäksi yli 10 vuotta sitten, kokemusta sekä miehistä että naisista. Omasta naamasta sitä ei kai tahdo nähdä, kun katsoo peiliin joka päivä.
Viittaatko tällä johonkin tiettyyn viestiin?