Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pelottaa aloittaa uudessa työpaikassa, koska olen nätti nainen, joka tykkää meikata

Vierailija
13.04.2019 |

Tällä palstalla on tullut niin usein ja vahvana esiin se miten naiset suhtautuvat laittautuneisiin naisiin. Solvataan, vähätellään ulkonäköämme ja uskotaan meidän olevan tyhjäpäisiä itserakkaita, itsestään liikoja luulevia k-päitä.

Tsempatkaa mua.

Kommentit (56)

Vierailija
41/56 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meikkaan joka päivä töihin ja vieläpä aika värikkäästi. Mulla on myös ollut ripsenpidennykset. En ole koskaan kuullut mitään negatiivista, vaikka en mikään kaunotar olekaan, ennemminkin ihan tavis. Iso firma, aika tasaisesti naisia ja miehiä.

Minä taas meikkaan hyvin vähän. Aamuisin ehkä 2 min, baariin lähtiessä 5 min.

Olen saanut aina positiivista palautetta tästä. Ei mee aikaa, eikä rahaa, lisäksi meikeissä on mitä luultavammin epäterveellisiä aineita, jotka aiheuttavat esim. syöpää. Ja näitä suditaan sitten limakalvoille :( (Mikä muuten selittäisi ajassamme sen, että syöpien määrä on kasvanut räjähdysmäisesti? Rasvat, pesuaineet, saippuat, värit, meikit...) Mitä vähemmän näitä kaikkia, sen parempi.

Vierailija
42/56 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko nähnyt mikroskooppikuvaa ripsienpidennyksien juuresta? Sehän mukavasti kuhisee bakteereita. Näin lauantain kunniaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/56 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoruus ja kauneus ok, mutta meikin oltava siisti päivämeikki eli kevyt ja ei kynsilakkaa eikä näkyviä tatskoja tai lävistyksiä. Sanoo minun palvelualojen työnantaja.

Vierailija
44/56 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Melkoisilla kierroksilla käydään täällä kun joku uskaltaa ilmoittaa olevansa nätti! Kadehtivat siis jopa näkemättä ap:ta, mikä on merkki uskomattoman huonosta itsetunnosta. Tiedoksi, että huonolle itsetunnolle voi ihan itsekin tehdä jotain. Googlatkaa vaikka aiheesta. Elämästä tulee huomattavasti parempaa.

Aapeellähän niitä itsetunto-ongelmia on, kun tällaisia märehtii. Miksi pitäisi kadehtia sellaista? Tyhmää toi iänikuinen kateudeksi huutelukin.

Aapee on hyvä ja tekee juuri kuten tykkää, ihan energian haaskausta potea jotain muiden mielipiteitä. Useimmilla on pää niin syvällä ahterissa (omassa tai muiden) ettei paljoa muiden asioita murehdi. Älä sinäkään.

Vierailija
45/56 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Melkoisilla kierroksilla käydään täällä kun joku uskaltaa ilmoittaa olevansa nätti! Kadehtivat siis jopa näkemättä ap:ta, mikä on merkki uskomattoman huonosta itsetunnosta. Tiedoksi, että huonolle itsetunnolle voi ihan itsekin tehdä jotain. Googlatkaa vaikka aiheesta. Elämästä tulee huomattavasti parempaa.

Tämäkin nainen on mielestään liian kaunis ja kaikki kadehtivat häntä... Se siitä arvostelukyvystä 

https://i.guim.co.uk/img/static/sys-images/Travel/Pix/pictures/2012/4/7…

Vierailija
46/56 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kun tätä aloitusta on vähän vaikea uskoa naisen kirjoittamaksi. Aloituksesta voisi kuvitella, että asialla on mies, jonka ajatukset ovat tyyliä "suomalaiset naiset ovat kaikki rumia ja hoitamattoman näköisiä ja vihaavat laittautunutta kaunista naista yli kaiken".

"Nainen on naiselle susi" -väitettä viljelevät eniten juuri miehet. Ihmettelen myös suuresti, missä aloittaja oikein elää jos meikkaava nainen on sielläpäin joku poikkeus jota katsotaan karsaasti. Ainakin kun katsoo nuoria naisia, niin hyvin laittautuneitahan he ovat lähes kaikki nykyään.

Aloituksen tekijä on mies, joka haluaa viestiä, että naiset kadehtivat toisiaan aina. Samantyyppistä aloitusta on vilejelty perjantaista lähtien. Tosielämässä mitään ongelmia ei tule olemaan meikkaaminen tai kauneuden vuoksi.

Vierailija
47/56 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

-1/5.

Vierailija
48/56 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ap:ta oikeasti pelottaa, niin miksi hän ei meikkaa vähän kevyemmin? Problem solved.

Vierailija
49/56 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä nämä kateuskommentit nyt ovat? Enhän minä missään vaiheessa ole ajatellut, että muut olisivat minulle kateellisia siitä että käytän meikkiä? Kunhan vain kerroin pelkääväni aloittaa uudessa työpaikassa, jos siellä sattuisi olemaan sellaisia naisia, jotka suhtautuvat yhtä negatiivisesti meikkaaviin naisiin kuin mihin olen tällä palstalla törmännyt.

Itsehän palstalle kirjoittelevat naiset ovat tämän aiheuttaneet. Enhän minä itse edelleenkään ole päästäni tätä keksinyt.

Mutta joo. Olen saanut nyt sen verran paljon positiivisia kommentteja että uskon pelkoni olevan melko aiheeton. Ehkä olen ottanut liian kirjaimellisesti kaiken lukemani.

Ap

Vierailija
50/56 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämäkin nainen on mielestään liian kaunis ja kaikki kadehtivat häntä... Se siitä arvostelukyvystä 

https://i.guim.co.uk/img/static/sys-images/Travel/Pix/pictures/2012/4/7…

No tuo nainen ei ole nätti. Erikoista että hän kuvittelee muiden kadehtivan häntä.

Minä en ole muuten missään kohtaa väittänyt että muut olisivat kateellisia minulle.

Ap

Vierailija
51/56 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ap:ta oikeasti pelottaa, niin miksi hän ei meikkaa vähän kevyemmin? Problem solved.

Koska tykkään vähän vahvemmasta meikistä. En nyt mitään tummaa iltameikkiä luomivärein tee, mutta käytän arkimeikissä meikkivoidetta, puuteria, kulmaväriä, kajalia ja ripsiväriä.

Ap

Vierailija
52/56 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aapeellähän niitä itsetunto-ongelmia on, kun tällaisia märehtii. Miksi pitäisi kadehtia sellaista? Tyhmää toi iänikuinen kateudeksi huutelukin.

Aapee on hyvä ja tekee juuri kuten tykkää, ihan energian haaskausta potea jotain muiden mielipiteitä. Useimmilla on pää niin syvällä ahterissa (omassa tai muiden) ettei paljoa muiden asioita murehdi. Älä sinäkään.

Kyllä mulla on itsetunto-ongelmia. En täydellinen ihminen, eikä mun kai pitäisi ollakaan? Pääasia että olen ystävällinen muille. Minusta se on tärkeämpää kuin tavoitella täydellistä itsetuntoa.

Ap

Vierailija
53/56 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä huoli, mä en pidä muistakaan ihmisistä. Ei henkilökohtaista eikä väliä miltä näytät.

Vierailija
54/56 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska tykkään vähän vahvemmasta meikistä. En nyt mitään tummaa iltameikkiä luomivärein tee, mutta käytän arkimeikissä meikkivoidetta, puuteria, kulmaväriä, kajalia ja ripsiväriä.

Ap

No voi hyvä ihme. Sulla on nyt vastakkain se, että tykkäät vähän vahvemmasta meikistä ja se, että sua PELOTTAA  aloittaa työpaikassa meikattuna ja pyydät muilta apua ja tsemppiä että uskallat mennä meikattuna sinne. Siis haloo! Koita nyt KESTÄÄ vaikka parina eka päivänä se, ettei meikki ole just niin vahva kuin tykkäisit tai sitten painut sinne töihin ihan omalla sisulla ja otat vastaan ne ennakkoluulot jonka meikkisi aiheuttaa.

Vierailija
55/56 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No meikkaa ja pukeudu töihin hillitysti ja asiallisesti kuten kuuluu. Voisihan töihin mennä vaikka läpinäkyvässä lateksipuvussa ja valittaa sitten reaktioita, mutta niin ei kannata tehdä.

tämä!

Vierailija
56/56 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikkaaminen (nude-tasoisen yli menevä) ja tekoripset viestivät suureen ääneen parittelukumppanin etsimisestä. Haluatko mennä sinne työntekijänä jolla on jotain annettavaa työmielessä.. vai hameen alta?

Faktaa. Useimmat uudet mieskollegasikin tulkitsevat asian näin, samoin mahdollinen miesystäväsi.

Siisteys ja ns. kunnollisuus viestivät asiallisuudesta ja siitä että olet sitoutunut tekemään työsi ja olet vakavastiotettava, ja keskustelultasi odotetaan muutaki kuin hihittelyä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi seitsemän