Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pelottaa aloittaa uudessa työpaikassa, koska olen nätti nainen, joka tykkää meikata

Vierailija
13.04.2019 |

Tällä palstalla on tullut niin usein ja vahvana esiin se miten naiset suhtautuvat laittautuneisiin naisiin. Solvataan, vähätellään ulkonäköämme ja uskotaan meidän olevan tyhjäpäisiä itserakkaita, itsestään liikoja luulevia k-päitä.

Tsempatkaa mua.

Kommentit (56)

Vierailija
1/56 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep jep. Ootas kun otan ensin tän irtoripsen pois silmästä, joka just sinne meni. Ööh, jaxuhali. 

Vierailija
2/56 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täh? Miksi pelkäät joidenkin taukkien mahdollisia reaktioita? Vai toivotko niitä salaa voidaksesi uhriutua ja inistä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/56 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono provo. Sori vaan

Vierailija
4/56 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonne, kukaan ei usko sua naiseksi, eikä mieheksi.

Vierailija
5/56 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä jaksa. Keksi parempi.

Vierailija
6/56 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä aloita. Jää himaan meikkaamaan.

Voit tehdä tänne aloituksen: Työtön. Mikset alkaisi meikkaamaan.

Vierailija
7/56 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpäs naisvaltaisilla aloilla on hankalaa.

Vierailija
8/56 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule tyhjäpää, ei meitä kiinnosta ulkonäkösi yhtään. Ota rennosti.

Vierailija
9/56 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka köyhää on henkinen elämä sillä joka näitä säälittäviä provoja jaksaa päivästä toiseen vääntää? Kun ei näillä ole edes minkäänlaista huumoriarvoa, ovat pelkästään tympeitä ja itseään toistavia.

Vierailija
10/56 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinua tullaan yrittämään painostaa vaihtamaan tyylisi nuhjuiseen muumimamma-lookiin.

Älä anna periksi. 

Kuukauden ne jaksaa ulista "mihis juhliin sitä nyt ollaan menossa niin hienona" jne. Lopulta luovuttavat.

Vierailija
11/56 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep jep. Ootas kun otan ensin tän irtoripsen pois silmästä, joka just sinne meni. Ööh, jaxuhali. 

En mä käytä tekoripsiä. Mulla on nätit ripset omasta takaa :)

Ap

Vierailija
12/56 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Irtoripsi ei tarkoita tekoripsiä. Irtoripsi on oma irronnut ripsi ja se on mennyt silmään.

Ehkä se sitten on niin, että kauneus ja äly ei sovi samaan päähän, kun ei tiedetä edes mitä irtoripsi tarkoittaa.

(ohis)

Vierailija
13/56 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Irtoripsi ei tarkoita tekoripsiä. Irtoripsi on oma irronnut ripsi ja se on mennyt silmään.

Ehkä se sitten on niin, että kauneus ja äly ei sovi samaan päähän, kun ei tiedetä edes mitä irtoripsi tarkoittaa.

(ohis)

Kyllä niitä irtoripsiksi kutsutaan, jotka laitetaan omien ripsien joukkoon. Ja tekoripsiähän ne on, koska eivät ole henkilön omia. Ihan samalla tavalla kuin silikoni-implantteja tai suolalius-implantteja kutsutaan tekorinnoiksi.

Ap

Vierailija
14/56 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen näitä vihamielisiä vastauksia. Sanoinko jotain pahasti? En ainakaan omasta mielestäni.

Ap

Vierailija
15/56 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi maalaat itseäsi? Ei ole oikeen normaalia toimintaa!

Vierailija
16/56 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän asiantuntijaorganisaatiossa kaikki alle 50-vuotiaat naiset huolehtivat hyvin ulkonäöstään ja jos joku ei meikkaakaan, niin on kyllä muuten perusnätti. Osa on todellisia kaunottaria. Vanhemmassa ikäluokassa on sitten osa todella upeita, toisia ei niinkään kiinnosta hiukset ja pukeutuminen. Se jokaiselle suotakoon.

Muutama työntekijä on talossa ollut, joita on selvästi harmittanut, ettei olekaan se toimiston missi. Saattaa sinullekin ap käydä niin.

Vierailija
17/56 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No meikkaa ja pukeudu töihin hillitysti ja asiallisesti kuten kuuluu. Voisihan töihin mennä vaikka läpinäkyvässä lateksipuvussa ja valittaa sitten reaktioita, mutta niin ei kannata tehdä.

Vierailija
18/56 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole rauhassa oma itsesi. Nätti meikkaava nainen on kyllä kaikkien mieleen.

Vierailija
19/56 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma on häpeänsä, jos joku ajattelee sinusta jotain pahaa tyylisi perusteella. Itse olen erittäin hillitysti meikkaava nainen ja en todellakaan paheksu enemmän laittautuvia.

Vierailija
20/56 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihania ihmisiä tällä palstalla. No eiköhän karma kosta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan seitsemän