Pelottaa aloittaa uudessa työpaikassa, koska olen nätti nainen, joka tykkää meikata
Tällä palstalla on tullut niin usein ja vahvana esiin se miten naiset suhtautuvat laittautuneisiin naisiin. Solvataan, vähätellään ulkonäköämme ja uskotaan meidän olevan tyhjäpäisiä itserakkaita, itsestään liikoja luulevia k-päitä.
Tsempatkaa mua.
Kommentit (56)
Sunkaan ei ole pakko meikata töihin. Idiootti.
Vierailija kirjoitti:
Miksi maalaat itseäsi? Ei ole oikeen normaalia toimintaa!
No sitten mä varmaan ole epänormaali. Miten muuten määrittelet normaalin?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ole rauhassa oma itsesi. Nätti meikkaava nainen on kyllä kaikkien mieleen.
Okei, olin väärässä. Alapeukuttajat inhoavat nättejä ja meikkaavia naisia.
Vierailija kirjoitti:
Sunkaan ei ole pakko meikata töihin. Idiootti.
Ei olekaan. Teen sen omasta tahdostani.
Ap
Melkoisilla kierroksilla käydään täällä kun joku uskaltaa ilmoittaa olevansa nätti! Kadehtivat siis jopa näkemättä ap:ta, mikä on merkki uskomattoman huonosta itsetunnosta. Tiedoksi, että huonolle itsetunnolle voi ihan itsekin tehdä jotain. Googlatkaa vaikka aiheesta. Elämästä tulee huomattavasti parempaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep jep. Ootas kun otan ensin tän irtoripsen pois silmästä, joka just sinne meni. Ööh, jaxuhali.
En mä käytä tekoripsiä. Mulla on nätit ripset omasta takaa :)
Ap
Irtoripsi ei tarkoita tekoripsiä. Irtoripsi on oma irronnut ripsi ja se on mennyt silmään.
Ehkä se sitten on niin, että kauneus ja äly ei sovi samaan päähän, kun ei tiedetä edes mitä irtoripsi tarkoittaa.
(ohis)
Kyllä tekoripsiä kutsutaan irtoripsi-nimityksellä.
Vierailija kirjoitti:
Melkoisilla kierroksilla käydään täällä kun joku uskaltaa ilmoittaa olevansa nätti! Kadehtivat siis jopa näkemättä ap:ta, mikä on merkki uskomattoman huonosta itsetunnosta. Tiedoksi, että huonolle itsetunnolle voi ihan itsekin tehdä jotain. Googlatkaa vaikka aiheesta. Elämästä tulee huomattavasti parempaa.
Voi miten ihana kommentti. Saisipa joskus tuollaisen ystävän.
Ap
Nämä vastauksethan osoittavat ap:n pelon ihan oikeaksi. Ironista!
No kun tätä aloitusta on vähän vaikea uskoa naisen kirjoittamaksi. Aloituksesta voisi kuvitella, että asialla on mies, jonka ajatukset ovat tyyliä "suomalaiset naiset ovat kaikki rumia ja hoitamattoman näköisiä ja vihaavat laittautunutta kaunista naista yli kaiken".
"Nainen on naiselle susi" -väitettä viljelevät eniten juuri miehet. Ihmettelen myös suuresti, missä aloittaja oikein elää jos meikkaava nainen on sielläpäin joku poikkeus jota katsotaan karsaasti. Ainakin kun katsoo nuoria naisia, niin hyvin laittautuneitahan he ovat lähes kaikki nykyään.
Joopa joo, vauvapalstalla ei nätit naiset vietä aikaa :D
Terveisin rumilus.
Vierailija kirjoitti:
No kun tätä aloitusta on vähän vaikea uskoa naisen kirjoittamaksi. Aloituksesta voisi kuvitella, että asialla on mies, jonka ajatukset ovat tyyliä "suomalaiset naiset ovat kaikki rumia ja hoitamattoman näköisiä ja vihaavat laittautunutta kaunista naista yli kaiken".
"Nainen on naiselle susi" -väitettä viljelevät eniten juuri miehet. Ihmettelen myös suuresti, missä aloittaja oikein elää jos meikkaava nainen on sielläpäin joku poikkeus jota katsotaan karsaasti. Ainakin kun katsoo nuoria naisia, niin hyvin laittautuneitahan he ovat lähes kaikki nykyään.
Ei, vaan kun olen lukenut täältä niin paljon sellaisia kommentteja joissa halveksutaan meikkaavia naisia. En ole itse näitä päästäni keksinyt.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Joopa joo, vauvapalstalla ei nätit naiset vietä aikaa :D
Terveisin rumilus.
Mistä sen tiedät? Tai no sä varmaan provoat, mutta jos et niin mielelläni kuulisin mistä näet meidän muiden palstalle kirjoittavien kuvat.
Ap
Meikkaan joka päivä töihin ja vieläpä aika värikkäästi. Mulla on myös ollut ripsenpidennykset. En ole koskaan kuullut mitään negatiivista, vaikka en mikään kaunotar olekaan, ennemminkin ihan tavis. Iso firma, aika tasaisesti naisia ja miehiä.
Mä en näe tuossa ongelmaa. Nyt alkaa olla standardi, että nuorilla naisilla on contour-meikki, ripsienpidennykset jne... Aikaa ja rahaa vaativa look arkenakin. Mun työpaikalla suurin osa naisista meikkaa, tosin arkimeikin, teatterimeikin tasoisia luomuksia ei näe arkena töissä eikä ne sinne sopisikaan.
Älä meikkaa niin paljon, se ärsyttää muita naisia. Koita olla vaatimaton ja huomaamaton. Pystytkö siihen? Sinusta pidetään enemmän, sinulla on mukavampaa töissä.
Olet myös uskottavamman näköinen ammattisi edustajana.
Vapaa-ajalla voit sutia meikkiä mielinmäärin, mutta rajoita töissä. Tai jos on pakko meikata töihin, laita nude-meikki.
Meikatut naiset ovat bimbon oloisia. Haluatko näyttää tyhjäpäältä?
Ole luonnollinen ja näin raikas.
Kyllä se naama paistaa sieltä meikin takaa esille, joten ihan turhaan sitä koitat piilottaa.
Meikattuna kaikki naiset näyttää vähän samannäköisiltä.
Vierailija kirjoitti:
Meikkaan joka päivä töihin ja vieläpä aika värikkäästi. Mulla on myös ollut ripsenpidennykset. En ole koskaan kuullut mitään negatiivista, vaikka en mikään kaunotar olekaan, ennemminkin ihan tavis. Iso firma, aika tasaisesti naisia ja miehiä.
Ihailtavaa :)
Tämän "me"-aloituksen on kirjoittanu joku karwapers.. troll-ukkeli. Joka himoitsee tälläytynyttä mimmiä.
Ok, ei mua muiden kauneus haittaa.
Ap