Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä polysuhteeseen löytyy naisia?

Polyamorinen
13.04.2019 |

Ollaan miehen kanssa avoimessa/polysuhteessa.

Itse olen bi ja mieluiten tietysti naisten perään. Kovin huonosti mistään sellaisia löytää vaikka polyamoria on kuulemma niin suosittua nykyään. 😂

Mistä muut polyt ovat parinsa löytäneet?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen bi, mutta mikään polyily ei tosiaankaan kiinnosta. Ei edes seksisuhde. Rakkaussuhde on ainoa jota edes harkitsisin.

Me emme ole libidovetoisia liskoaivoja ellemme niin valitse. 

Vierailija
2/7 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eikös polyamoria tarkoita juuri sitä, että rakastaa montaa ihmistä samaan aikaan? Eihän se mikään pelkkä seksisuhde ole? 🤔

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ap ymmärtänyt asian ihan väärin. Haet seksikumppania etkä polykumppania. Polyamoriassa suhteessa oleva ihminen rakastuu toiseen ja alkaa sitten vasta miettiä, voisiko siitä kehittyä polyliitto ja suostuisivatko kaikki osapuolet sellaisessa elämiseen. Ellet ole edes ihastunut kehenkään, ei ole mitään järkeä haaveilla polysuhteesta. Etsi seksisuhdetta.

Vierailija
4/7 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö teillä ole jotain nettisivua tai Setalla jotain keskustelufoorumia, mistä löytyisi samanhenkisiä? Esim. nopeasti googlettamalla löytyy sellainen nettisivu kuin polyamoria.fi, että ehkä tuolta löytyy jotain. Entä Gryndr?

Vierailija
5/7 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No varmaan tinderistä, jos pelkkää panoa haet.

Vierailija
6/7 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten mulla menee nyt ohi tämä homma?

Jos olen hetero ja kysyisin mistä löytäisin seuraa, niin ihmiset lykkäävät treffisivustoja nenän eteen. Sieltä sitten etsimään sopivaa kumppania ja deittailemaan. Eikös se sitten ole verrattavissa seksisuhteen hakemiseen?

Miten voi ihastua kehenkään, jos ei ensin tapaa sitä ihmistä? Kyllähän deittailemalla heteromaisestikin sitä tulee miettineeksi voiko siitä parisuhdetta tulla. En ymmärrä mikä ero näissä nyt on?

Eikös Ap kysynyt, että mistä niitä polyamoriasta kiinnostuneita naisia löytää?

Vierailija
7/7 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet ap ymmärtänyt asian ihan väärin. Haet seksikumppania etkä polykumppania. Polyamoriassa suhteessa oleva ihminen rakastuu toiseen ja alkaa sitten vasta miettiä, voisiko siitä kehittyä polyliitto ja suostuisivatko kaikki osapuolet sellaisessa elämiseen. Ellet ole edes ihastunut kehenkään, ei ole mitään järkeä haaveilla polysuhteesta. Etsi seksisuhdetta.

Sä oot tässä kyllä kujalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kahdeksan