Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

lapsen rippileiri maksaa nyt 170euroa, palkonko teidän oma leiri

maisu
13.04.2019 |

on aikoinaan maksanut? mun äiti ei muista, riparilla olin 1988

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ap joku erikoisleiri? Mun lapsi menee leirille 200 km:n päähän jonnekin vapaa-ajankeskukseen (ei srk:n oma), viikko maksaa 70 euroa.

Vierailija
22/29 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rippileiri Lapissa Saariselällä maksaa 170 euroa, ihan Etelä-Suomesta matkaavat, joten halpahan tuo on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan turha kysellä, mitä leiri on joskus esim 90-luvulla maksanut. Itse kävin leirin 1995. Siitä on kohta 25 vuotta. Ja miten noita voisi edes muistaa, kun ei ole itse ollut maksajana.

Vierailija
24/29 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma riparini maksoi muistaakseni jotain 50e, viikon futisleiri kotikunnassa. Hintaa ei ollut normaalia leiriä enempää, meidän oma valmentaja kävi vetämässä treenit neljästi viikon aikana. Noin puolet joukkueesta oltiin samalla riparilla niin sehän meni näppärästi treenitkin siellä.

Veljen ripari oli kahden viikon mittainen vaellusleiri ja maksoi huomattavasti enemmän. Oiskohan ollut jotain 170e. Lisäkustannuksia tuli varusteista: vaelluskengät, teltta, rinkka, sadeviitta jne. Kokemuksena oli kuulemma huikea, enkä epäile!

Vierailija
25/29 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

100e täällä meillä.

Vierailija
26/29 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun ripari ei maksanut mitään koska äiti pienituloisena haki ja sai maksuvapautuksen.

Oma lapsi menossa ensi kesänä ja kirkkoon kuuluville oli joku 150e ja kirkkoon kuulumattomille n.270e.

Minä ja mies ei kuuluta kirkkoon joten kirkollisveroa ei makseta. Lapsi kirkkoon kuuluu joten selvitään tolla pienemmällä maksulla.

Vierailija
27/29 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun ripari ei maksanut mitään koska äiti pienituloisena haki ja sai maksuvapautuksen.

Oma lapsi menossa ensi kesänä ja kirkkoon kuuluville oli joku 150e ja kirkkoon kuulumattomille n.270e.

Minä ja mies ei kuuluta kirkkoon joten kirkollisveroa ei makseta. Lapsi kirkkoon kuuluu joten selvitään tolla pienemmällä maksulla.

Oho, pikkasen muistin yläkanttiin. Piti käydä tarkistamassa. Summat olikin 105e kirkkoon kuuluville ja 210e kirkkoon kuulumattomille.

Vierailija
28/29 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttären ripari maksoi 75€ vuonna 2015. Eipä se kovin kaukana kotoa ollut ja viikon kesti

Vierailija
29/29 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista mitä oma leiri maksoi mutta tytön ensi kesän ratsastusripari maksaa 850€

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yhdeksän