Tekosyysi, ettet omista kunnon panssarikaulaketjua?
Kommentit (19)
Junttimaisuudesta puheen ollen, panssariketju kaulassa on yksi niistä, vai mitä ap? Niin.
Omistanpa - ja käytänkin sitä - 1 200 grammaa silkkaa terästä.
M 35
Voi anteeksi. En tiennyt että tarvin tekosyyn omistamattomuudelle. Ei minulla nyt ole semmoista tähän hätään.
Koska kunnon ja panssarikaulaketju ovat toisensa poissulkevat asiat.
Hyvä kun muistutit 😁👍 Mä löysin n. kuukausi sitten kadulta kultaisen panssariketjun ja laitoin sen käsilaukun sivutaskuun. En enää muistanut, että se on siellä. Täytyy kaivaa se esiin 😊
Vierailija kirjoitti:
Hyvä kun muistutit 😁👍 Mä löysin n. kuukausi sitten kadulta kultaisen panssariketjun ja laitoin sen käsilaukun sivutaskuun. En enää muistanut, että se on siellä. Täytyy kaivaa se esiin 😊
Tai siis "kultaisen".
En ole heimolaisia vaan kantaväestöä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai siis "kultaisen".
Kyllä siinä on kultaleima, saa siitä jonkun kympin kun myyn sen romuna.
Ei vaan näytä hyvältä yhdessä mun 7 kg nenärenkaan kanssa.
-winner-
niinkuin somessa voi huomata, rahalla ei voi ostaa tyylikkyyttä. siellä esimerkkejä, panssariketju kaulassa, salihousut ja koko komeuden kruunaa vyölaukku.
Kattokaapa seuraavaksi alkavia olympialaisia sillä silmällä. On melko monella urheilijalla joku ketju meinaan. Että käyttää sitä parempikin väki...
Vierailija kirjoitti:
Kattokaapa seuraavaksi alkavia olympialaisia sillä silmällä. On melko monella urheilijalla joku ketju meinaan. Että käyttää sitä parempikin väki...
Suomessa sitä pidetään junttina, on liian pramea metsäläisille. Ulkomailla ihan tavallinen näky miehillä.
Liian humoristinen valinta ihmiselle, joka ei ole vielä mummoiässä.
En halua näyttää typerältä.