Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä muita jotka ette varmasti äänestä huomenna?

Vierailija
13.04.2019 |

Joka gallup tai tutkimus huutaa, että äänestysprosentti nousee ennakkoäänestyksen vilkkauden ansiosta. Itse en taaskaan aio äänestää, ja olen siitä ylpeä. Joka kolmas tekee samoin, mutta kukaan ei sitä koskaan sano julkisesti.

Ihmettelen miksi eivät uskalla sanoa sitä ääneen.

Kommentit (93)

Vierailija
1/93 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen varma, että en äänestä huomenna. Äänestin ennakkoon.

Vierailija
2/93 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisi äänestää, sillä Suomen suunnanmuutos on "nukkuvien" käsissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/93 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harva haluaa myöntää typeryyttään ääneen. 

Vierailija
4/93 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkään en äänestä. Ja muuten aloittaja, et ole yksin. 1,5 miljoonaa muutakin jättää änestämättä. Minä protestoin näin, että en äänestä.

Vierailija
5/93 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin täällä on kovin montaa yhtä tyhmää sontakasaa kuin sinä.

Vierailija
6/93 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typerää. Joku sitä päätösvaltaa joka tapauksessa käyttää.

Vierailija
7/93 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harva haluaa myöntää typeryyttään ääneen. 

Typeryyttä? Suomessa saa, ja voi olla myös äänestämättä. Emme sentään ole Pohjois-Koreassa.

Vierailija
8/93 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkään en äänestä. Ja muuten aloittaja, et ole yksin. 1,5 miljoonaa muutakin jättää änestämättä. Minä protestoin näin, että en äänestä.

Protestoimalla annat äänesi rikkaiden puolueelle. Eli täysin hölmöläisen hommaa olla äänestämättä.

Vierailija
9/93 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen varma, että en äänestä huomenna. Äänestin ennakkoon.

Sama

Vierailija
10/93 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku ehdokas iskee vähintään tonnin kouraan, niin äänestän. Tällöin tilanne on win-win, hän antaa minulle jotain ja minä annan tukeni sille, että hän pääsisi loisimaan veronmaksajien piikkiin neljäksi vuodeksi ilman minkäänlaista konkreettista vastuuta. Mutta ilmaiseksi ei kannata unelmoidakaan äänestä.

Vierailija
11/93 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En aio äänestää huomenna.  Äänestin jo,

Vierailija
12/93 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole 12-vuoden aikana kertaakaan äänestänyt, mutta alkaa jo ottaa päähän tää ilmastomuutoshössötys, joten äänestän PS.

Kiina 70% päästöillään ja jenkit 20% ei joudu tehdä mitään ja suomi 0.0001% joutuu sabotoimaan talouttaan ituhippien takia. Se on globaali ongelma, jossa muut maat ei tee hevon paskaakaan asian eteen ja suomi on jo tällä hetkellä kärkimaita ympäristön puolesta.

Vierailija
13/93 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En äänestä. Työmatkalla.

Vierailija
14/93 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se ole mikään protesti, se ei ole mitään.

Vierailija
15/93 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestin jo vihreitä

Vierailija
16/93 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai. Minä äänestin Kokoomusta.

Vierailija
17/93 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ääni meni ainoalle oikealle, eli Persuille.

Vierailija
18/93 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, jos olet saanut tarpeeksesi ihmisten asioista, anna ääni eläinten puolesta! Eläimet eivät pysty itse muuttamaan olojaan paremmiksi. Eläinsuojelulain uudistus siirtyy tulevalle eduskunnalle, joten siihen voi vielä vaikuttaa esimerkiksi äänestämällä.

Tiesitkö, että eläimiin sekaantuminen on Suomessa edelleen laillista, eläimillä ei tarvitse lain mukaan olla jatkuvasti juomavettä saatavilla, porsaita saa kastroida ilman kivunlievietystä, vasikoita saa nupouttaa ilman kivunlievitystä, emakkoja pidetään porsitushäkeissä, joissa ne eivät mahdu edes kääntymään ja monet muut hirveydet ovat valitettavasti lain mukaan sallittuja.

Vierailija
19/93 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itse meinasin jättää äänestämättä, mutta viimeisenä ennakkoäänestyspäivänä nostin perseeni tuolista ja menin antamaan äänen vihreille. Oikeastaan pelkästään tämän palstan persupakotuksen takia. Jos täällä ei olisi ollut tällaista määrää tätä mestariöyhötystä niin olisin jättänyt äänestämättä.

Vierailija
20/93 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestin ennakkoon RKP:tä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kaksi