Kertooko uudella Audilla (60 000e +) ajelu kanssaihmisille, että pätäkkää on per keleesti?
Kommentit (56)
Jollain on pätäkkää mutta ei välttämättä sillä joka sitä autoa ajaa. Kyllä mua kateuden piikki pistää kun näen näitä, tai ehkä se on että wau kun hieno auto.
Voihan sitä ostaa uuden auton niin että maksat vaikka 500 € / kk, ajelet sillä sen 3 vuotta ja taas vaihdat uuteen, eli ettei auto koskaan omaksi tuu. Liikkeen kanssa näitä diilejä voi tehdä, leasingauto siis.
Olin haaveillut tietystä autosta johon ei pieni palkkaisella ikinä varaa ja kun lueskelin kaikkia vaihtoehtoja niin kylläpä vaan mun tuloilla ois voinu sellaisen ostaa. Leasing on kun vuokraisit auton tietyksi ajaksi ja aina alla uus menopeli.
Veikkaan et monella juurikin tämä tai sit paljon autolainaa. Ikinä en näillä tuloilla ihan uutta autoa pelkällä lainalla ottaisi, arvo laskee heti kun otat käyttöön etkä kuitenkaan ehdi maksaa kokonaan kun on jo vaihdettava eli leasing silloin ihan hyvä vaihtoehto.
Ei, vaan kertoo, että ajaja ei tiedä autoista paljoakaan, kun olisi tuolla rahalla saanut ihan hyvänkin auton.
-- Mersumies :)
En voi ottaa Audi-kuskeja vakavasti, en vaan voi. Miksi kukaan maksaa Skodan teknologiasta tuplahintaa, jotta saa neljä nollaa eteen ja yhden ratin taakse?
Autoliikkeessä töissä olleena voin sanoa, ettei kerro. Kalliita autoja ostetaan useinmiten rahoituksella ja jos on yhteisvastuullinen hakija niin helposti menee rahoitushakemus läpi eikä tarvi olla edes isot tulot.
Kylmä fakta on se, että suurinta osaa ei kiinnosta autosi. Varsinkaan, jos metelöit sillä valoissa, käyt vain hermoille.
Audin huono puoli on, ettei sillä pääse ihan joka paikkaan esim. sisälle markettiin. Ilma Audiaan kuskit on niin onnettomia hiirulaisia.
Mulla on kaks taloa + vene. Ja ajan silti nissan micralla, kun autot ei oikeen kiinnosta. Veneet sitäkin enemmän. Niissä puhutaat jo sadoistatuhansista...
Audilla ajavat ne AMK-juntit, jotka ovat edenneet skoda- tai VW- tasoa pidemmälle eli jotain tuote- markkinointi-aluepäälliköitä. Harrastuksiin kuuluvat "sali" ja lätkämatsit.
Ei tuohon mitään ihmetuloja tarvita.
Sen verran heistä positiivista on, että ovat yleensä pidempiä kuin BMW -kuskit, joiden lippalakki ja aurinkolasit hätäisesti ratin yläpuolelle nousee.
Olympiavolkkari. Viisi nollaa, joista neljä keulalla ja viides ratin ja penkin välissä.
Siis en osaa sanoa mitä auto kertoo ihmisestä. Itse en kiinnitä huomiota kenenkään autoihin, muuta kuin sen verran etten nyt auton yliajamaksi tule. En omista enkä halua tulevaisuudessakaan omistaa autoa. Käytän rahani itselleni tärkeisiin asioihin.
Naurattaa todella räkäisesti kun täällä skoda octavialla ajelevat kertovat 60 000 euron auton olevan keskiluokan peruskärry. Todellisuudessa 60 000e + autoja on autokannasta hädintuskin paria promillea.
Vierailija kirjoitti:
En tajua miksi joku tuhlaa rahojaan moiseen. Se edesmennyt Ikean perustajakin, joka oli multimiljonääri, ajoi vanhalla Volvon rotiskolla.
Hyvin monethan uskovat, että kanssaihmiset kunnioittavat ja nöyristelevät heitä jos heillä on jokin keinotekoisen kallis ja "hieno" auto.
sosionomi kirjoitti:
meillä bemari
Minulla polkupyörä, käytettynä ostettu. Hyvin riittää tuo, ei tarvitse leuhottaa autolla.
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän uusi Audi kertoo varakkuudesta ja menestyksestä. Ei ole mikään reppanoiden auto.
Mieheni ajaa niin ihanan sporttisesti Audillaan(A6).
Mitä urheilullista on autolla ajamisessa?
Ei. Tuon hintainen on ihan keskiluokan osamaksuauto. Jos on säännölliset tulot, asuntovelat mallillaan ja vähän sijoituksiakin niin kiva ajaa tuon hintaisella, hyvällä ja turvallisella autolla. Vähän ohuemmilla ollessa ajelin 15-20tn uudella osamaksuautolla kun ei vielä ollut varaa niin isoihin kuukausimaksuihin. Nykyinen vähän päälle 100tn Tesla Model S, osamaksulla sekin. Vaihdossa meni edellisen auton myyntihinnalla ja osamaksulla loppuun maksettu Bemari. Teslan ja Bemarin erotuksesta sitten maksan osamaksulla vielä pari vuotta, pari jo maksettu. Sitten tämäkin on oma, tarkoitus ajaa kymmenen vuotta. Terv viisikymppinen tradenomi-controller.