Pienempi paha-peukutusketju
Eli siis peli menee näin. Annetaan toisillemme kaksi inhottavaa vaihtoehtoa, ja peukuttamalla muut voivat ilmaista, kumman vaihtoehdon mieluummin valitsisi.
ylä: joudut asentamaan vessasi lattialle tuuhean ja pörröisen vaaleanpunaisen kokolattiamaton
ala: joudut laittamaan oveesi tarran, jossa lukee: "täällä kasvaa Suomen paras kannabis"
Kommentit (116)
Joudut syömään herkkuja joka ikinen päivä reilusti yli kulutuksen vai et saa enää koskaan syödä herkkuja?
Puolisona alkoholisti vai sisällä tupakoiva ketjupolttaja
Anoppi muuttaisi teille asumaan vai miehelläsi olisi pitkäaikainen suhde sisaresi kanssa
Keväthangella koirankakka vai tupakannatsa?
Ylös: petät puolisoasi eikä hän saa koskaan tietää sitä.
Alas: Et koskaan petä puolisoasi, mutta hän uskoo että olet pettänyt.
Vierailija kirjoitti:
Siis onko teistä oikeasti pienempi paha se koirankakka hangella? :D
Puolisosi pettää etkä saa tietää sitä koskaan, vai puoliso ei petä mutta luulet hänen pettäneen?
Kiipeäminen Annapurnan huipulle, vai sukellus sinne luolaan jonne ne kaksi suomalaista hukkui ja juuttui?
Kumppanina Chris watts vai Ted bundy?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis onko teistä oikeasti pienempi paha se koirankakka hangella? :D
Tietenkin se on tupakannatsaa pienempi paha.
Ylä: kävelet huomenna uimarannalle, ja meet hyppää sinne vaatteet päällä. Ja kävelet märissä vaatteissa kotiin...
Ala: tai sitten vaaleennat, ja värjäät tukkasi vaaleanpunaiseksi toiselta puolelta ja vihreältä toisella puolellam
Ylä: sun pitää pyöräillä 19km, ja syödämleipää samalla..
Ala: tai sit hypit hyppynarulla, ja syöt omenaa samaan aikaan.
Vierailija kirjoitti:
Pukeutuisit vuoden pelkkään pinkkiin vai maksaisit 10 000 euroa välttääksesi sen.
Mä pukeudun nytkin pelkkään pinkkiin tai kirkkaan punaiseen. Kengätkin on vain punaisia! Jo kolkyt vuotta sitä paitsi. Ja olen ihan täyspäinen. Omasta ja perikuntani mielestä.
Vierailija kirjoitti:
- eläisit vaatimatonta elämää, mutta olisit 65-vuotiaana miljonääri
- eläisit mukavaa elämää, muttet olisi missään vaiheessa rikas
Mä olen tehnyt näin. En ihan ole miljonääri, mutta rikas olen ja ikää vasta 64. Vaatimaton elämä on mukavaa ja stressitöntä.
- eläisit vaatimatonta elämää, mutta olisit 65-vuotiaana miljonääri
- eläisit mukavaa elämää, muttet olisi missään vaiheessa rikas