Kelpaako luottotiedoton lihava työtön mies?
Olen myös lievä alkoholisti ja amis vieläkin kesken ja 30 v lähennellään. Tykkään videopeleistä ja pizzasta, paino huitelee 110 kilon tietämillä. En osaa mitään perus miehisiä juttuja kuten korjata autoa tai remontoida asuntoa. Kavereita en omista ja poikuus on vielä tallella. Kenelle kelpaisi?
Kommentit (67)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä kelpaisi, jos olet sisäsiisti etkä haise pahalle.
Olen samanikäinen ja -painoinen,
myös työtön alkoholisti ja koulutusta ei ole.
En osaa mitään naisten hommia, ruoanlaittoa yms. Enkä miesten hommiakaan. Neitsyt en ole, takana on hurja putki rilluvuosia.Siivous ja pyykkäys on kyllä hieman ikävää hommaa mutta kai sitä pystyisi sen verran joustamaan
Ap
Pyykkäys käy, siivous myös jos imuroit.
Vierailija kirjoitti:
Tosiaan nuo kaikki mitä mainitsin on oikeastaan sellaista mitä pystyy muuttamaan. Asiat mitä en pysty on pituus 183 cm ja naama joka on keskivertoluokkaa tai ehkä himpun parempi
Ap
Liian pitkä, ei käy minulle. Olen 159 cm pullukka, miehen maksimipituus on 170 cm.
Vierailija kirjoitti:
Naisten standardeja vain tässä pohdiskelen ja yllänkö niihin
Ap
Huolisitko itse itsesi, jos olisit nainen?
Mitä kivaa sinussa on? Oletko hyvä keskustelija, huomaavainen seuralainen, hyvä hieromaan kipeitä hartioita, siivoatko jälkesi, osaatko laittaa hyvää ruokaa... ?
Jos olet rehellinen ja pyrit hoitamaan asiasi kuntoon niin kelpaat. Ainoastaan alkoholi on big nounou.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmasti kelpaat, ainakin luottotiedottomalle, lihavalle ja työttömälle naiselle. Mene jonnekin työkkärin kurssille, sieltä niitä luulisi löytyvän.
Kumppanin löytämisen taika on siinä, että tiedostaa oman tasonsa eikä yritä turhaan haalia seuraa oman tasonsa yläpuolelta. Siinä ihan turhaan katkeroituu kuvitellessaan, ettei naisille kelpaa, kun kyse on vaan siitä, että rimaa pitäisi madaltaa.
Eli onko naisten mielessä tasoja olemassa vai ei?
Riippuu varmaan naisesta. Yleensäkin tuo oletus siitä, että naiset olisivat kaikki samaa mieltä jostain asiasta vain siksi että omaavat samat värkit, kumpuaa jostain surullisen ja huvittavan välimaastosta.
Itse olen nainen ja sitä mieltä että kyllä, jonkinlaisia tasoja on olemassa. Ne tasot voivat muodostua samankaltaisista kiinnostuksenkohteista, ehkä koulutus- tai tulotasosta tai ulkonäöstä, iästä, älykkyydestä, elämäntilanteesta, arvoista - mikä kullekin on parisuhdetta muodostaessa tärkeää. Oletus kuitenkin on, että esimerkiksi työtöntä, ylipainoista ja alkoholisoitunutta miestä valitsisi kumppanikseen harvoin nainen, joka pitää itsestään huolta niin henkisesti kuin fyysisestikin ja jolla on elämä ns. kasassa. Ihmiset yleensä etsivät - ja saavat - kaltaistaan seuraa.
Minulle luottotiedottomuus ja alkoholi ovat suuria EI merkkejä parisuhteessa.