Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kelpaako luottotiedoton lihava työtön mies?

Vierailija
12.04.2019 |

Olen myös lievä alkoholisti ja amis vieläkin kesken ja 30 v lähennellään. Tykkään videopeleistä ja pizzasta, paino huitelee 110 kilon tietämillä. En osaa mitään perus miehisiä juttuja kuten korjata autoa tai remontoida asuntoa. Kavereita en omista ja poikuus on vielä tallella. Kenelle kelpaisi?

Kommentit (67)

Vierailija
21/67 |
12.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisten standardeja vain tässä pohdiskelen ja yllänkö niihin

Ap

Miesten standardeihin kyllä yltäisit. Paitsi, että olet ylipainoinen, et elätä itseäsi, Eikä miehet tykkää, kun puoliso vetää pizza ja on kova juomaan. Mutta muuten täytät kyllä miesten standardit puolisolle.

Vierailija
22/67 |
12.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Mulle kelpaisit muuten mutta, alkoholilla läträys on ehdoton EI. Ja epäilyttävää on, ettei sulla ole yhtään kaveria. Onko sulla yhtään läheisiä ihmissuhteita? perheestä? suvusta? Onko sulla koskaan ollut kavereita? milloin viimeksi? miten yleensäkin hoidat ihmissuhteitasi? oletko kiinnostunut ihmisistä? osaatko olla ystävä? Haluatko vain naisystävän joka olis sun ainoa ihmissuhde? Aikamoinen taakka olis sille naiselle.

Oon kai ihan mukava tyyppi mutta pelit on vieneet voiton kaverisuhteilta, ja etenkin kun vanhat kaverit ovat löytäneet morsmaikkunsa niin ei ole heillä ollut enää aikaa minulle. Alkoholi on sellanen mitä menee pari kertaa kuussa ilman mitään suurempaa humalahakuisuutta muttei sen jättäminen mikään suuri ongelma ole.

Ap

Nyt on kyllä selittelyn makua, joka saa hälytyskellot soimaan! Sanoit ensimmäisessä viestissä olevasi lievästi alkoholisti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/67 |
12.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluatko olla lihava? Miksi?

Millä tavalla olet ”mukava”?

Mikset ole etsinyt uusia ystäviä? Mitä muuta teet kuin pelaat?

Vierailija
24/67 |
12.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Mulle kelpaisit muuten mutta, alkoholilla läträys on ehdoton EI. Ja epäilyttävää on, ettei sulla ole yhtään kaveria. Onko sulla yhtään läheisiä ihmissuhteita? perheestä? suvusta? Onko sulla koskaan ollut kavereita? milloin viimeksi? miten yleensäkin hoidat ihmissuhteitasi? oletko kiinnostunut ihmisistä? osaatko olla ystävä? Haluatko vain naisystävän joka olis sun ainoa ihmissuhde? Aikamoinen taakka olis sille naiselle.

Oon kai ihan mukava tyyppi mutta pelit on vieneet voiton kaverisuhteilta, ja etenkin kun vanhat kaverit ovat löytäneet morsmaikkunsa niin ei ole heillä ollut enää aikaa minulle. Alkoholi on sellanen mitä menee pari kertaa kuussa ilman mitään suurempaa humalahakuisuutta muttei sen jättäminen mikään suuri ongelma ole.

Ap

Nyt on kyllä selittelyn makua, joka saa hälytyskellot soimaan! Sanoit ensimmäisessä viestissä olevasi lievästi alkoholisti.

Oma näkemys lievästä on tuo mutta saattaa toki vaihdella ihmisillä näkemys tässäkin. Ja mitä voin tarjota, noh rakkauden ja väliinpitämisen lisäksi en paljoa mutta suhde edetessään voisi auttaa elämässä eteenpäin ja näin tehdä paremmaksi puolisoksi

Ap

Vierailija
25/67 |
12.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on lievä alkoholisti amispohjalla. Luottotiedotkin menneet, maksanut kyllä kohta takaisin. Tykkää videopeleistä ja pizzasta mutta ne ei mene perheen tai terveyden edelle. Auton korjaamisesta tai remontoinnista en tiedä, ei ole koskaan tarvinnut tehdä.

Mutta nämä ei liity millään tavalla siihen miksi olen hänen kanssaan. (Paitsi ehkä pizza, minäkin pidän pizzasta.)

Vierailija
26/67 |
12.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä hyvä mies älä. Runkkaa spekut ulos nyt niin unohdat naiset hetkeksi ja pidät vapautesi. Näetkö miten he vaativat heti sitä ja tätä ja tuota? Jatka vain pelaamista jos siitä tykkäät. Minä en lopeta tietokoneella pelaamista tai puntin nostoa yhdenkään naudan vuoksi.

Vierailija
27/67 |
12.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei täällä ole rakkautta.

Vierailija
28/67 |
12.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluatko olla lihava? Miksi?

Millä tavalla olet ”mukava”?

Mikset ole etsinyt uusia ystäviä? Mitä muuta teet kuin pelaat?

Kaikki ihmiset ei tarvitse ystäviä hyvä nainen.

Vierailija
29/67 |
12.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työttömyys on ehkä se suurin turn off. Luottotiedot tai miehen koko ei haittaa mutta kyllä elämässä pitää mukana olla ja saada jotain aikaan.

Vierailija
30/67 |
12.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monelle ongelma voi olla tuo itsekurin puute. Jos annat kaiken aina vain mennä etkä ponnistele yhtään. Jäät koukkuun pelaamiseen, jätät opinnot kesken, jätät laskut maksamatta, annat kaverisuhteiden jäädä, päästät itsesi lihomaan... näetkö kaavan? Voi olla raskasta kumppanille alkaa vetää perässä ihmistä, jolta puuttuu halu pyrkiä eteenpäin elämässä.

Vierailija
31/67 |
12.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiaan nuo kaikki mitä mainitsin on oikeastaan sellaista mitä pystyy muuttamaan. Asiat mitä en pysty on pituus 183 cm ja naama joka on keskivertoluokkaa tai ehkä himpun parempi

Ap

Vierailija
32/67 |
12.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Oma näkemys lievästä on tuo mutta saattaa toki vaihdella ihmisillä näkemys tässäkin. Ja mitä voin tarjota, noh rakkauden ja väliinpitämisen lisäksi en paljoa mutta suhde edetessään voisi auttaa elämässä eteenpäin ja näin tehdä paremmaksi puolisoksi

Ap

Viestisi on vähän vaikealukuinen. Voitko kirjoittaa sen uudelleen.

Vierailija
33/67 |
12.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti kelpaat, ainakin luottotiedottomalle, lihavalle ja työttömälle naiselle. Mene jonnekin työkkärin kurssille, sieltä niitä luulisi löytyvän. 

Kumppanin löytämisen taika on siinä, että tiedostaa oman tasonsa eikä yritä turhaan haalia seuraa oman tasonsa yläpuolelta. Siinä ihan turhaan katkeroituu kuvitellessaan, ettei naisille kelpaa, kun kyse on vaan siitä, että rimaa pitäisi madaltaa. 

Vierailija
34/67 |
12.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelpaako itsellesi samanlainen nainen?

Vierailija
35/67 |
12.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kelpaako itsellesi samanlainen nainen?

Ilman muuta, nainen joka tykkää videopeleistä olisi ehdoton aarre

Ap

Vierailija
36/67 |
12.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä hyvä mies älä. Runkkaa spekut ulos nyt niin unohdat naiset hetkeksi ja pidät vapautesi. Näetkö miten he vaativat heti sitä ja tätä ja tuota? Jatka vain pelaamista jos siitä tykkäät. Minä en lopeta tietokoneella pelaamista tai puntin nostoa yhdenkään naudan vuoksi.

Jep, ja yksin saakin hamaan loppuunsa saakka pelata sillä koneella sellaiset miehet, jotka naisia kutsuvat naudoiksi. Ihan kaikessa rauhassa, kukaan ei tule häiritsemään. Tässä tapauksessa Ap vain itse vaikuttaisi olevan se parisuhteesta kiinnostunut osapuoli, kun tuli tänne selvittelemään omia mahdollisuuksiaan. 

Vierailija
37/67 |
12.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et kelpaa! On jo tarpeeks paskaa elämässä. Ei enempää!

Vierailija
38/67 |
12.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisikö mielestäsi naisen fixata sua ja sun elämääsi jotenkin paremmaksi? Tuntuuko, että elämäsi alkaisi kunnolla vasta kun saat parisuhteen?

Vierailija
39/67 |
12.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep, ja yksin saakin hamaan loppuunsa saakka pelata sillä koneella sellaiset miehet, jotka naisia kutsuvat naudoiksi. Ihan kaikessa rauhassa, kukaan ei tule häiritsemään. Tässä tapauksessa Ap vain itse vaikuttaisi olevan se parisuhteesta kiinnostunut osapuoli, kun tuli tänne selvittelemään omia mahdollisuuksiaan. 

Koska hän ei ole muistanut runkata tänään tai eilen. Ei teitä naisia oikeasti tarvita muuhun kuin seksiin.

Tätä ei moni mies kehtaa sanoa, mutta minä sanon, koska puhun aina, jopa silloin kun valehtelen.

Vierailija
40/67 |
12.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmasti kelpaat, ainakin luottotiedottomalle, lihavalle ja työttömälle naiselle. Mene jonnekin työkkärin kurssille, sieltä niitä luulisi löytyvän. 

Kumppanin löytämisen taika on siinä, että tiedostaa oman tasonsa eikä yritä turhaan haalia seuraa oman tasonsa yläpuolelta. Siinä ihan turhaan katkeroituu kuvitellessaan, ettei naisille kelpaa, kun kyse on vaan siitä, että rimaa pitäisi madaltaa. 

Totuuden sanoja. Miehet jostain syystä tuntuvat usein kuvittelevan, että heidän pitäisi saada nätti, nuori ja hoikka nainen joka pitää itsestään huolta vaikka he itse olisivat kuinka ylipainoisia tai alkoholisoituneita tahansa. Sitten itketään kun ei naisille kelpaa. Kyllä kelpaa, mutta ei ehkä sellaiselle prinsessalle josta ukko oli ensin haaveillut. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kolme