Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kelpaako luottotiedoton lihava työtön mies?

Vierailija
12.04.2019 |

Olen myös lievä alkoholisti ja amis vieläkin kesken ja 30 v lähennellään. Tykkään videopeleistä ja pizzasta, paino huitelee 110 kilon tietämillä. En osaa mitään perus miehisiä juttuja kuten korjata autoa tai remontoida asuntoa. Kavereita en omista ja poikuus on vielä tallella. Kenelle kelpaisi?

Kommentit (67)

Vierailija
1/67 |
12.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Illan naurut, kiitos

Vierailija
2/67 |
12.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä oikeasti haet avauksellasi? Että joku huomaisi edes virtuaalisesti?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/67 |
12.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rehelliselle miehelle on aina ottajia tässä teeskentelijöiden laa-laa-landiassa.

Vierailija
4/67 |
12.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten standardeja vain tässä pohdiskelen ja yllänkö niihin

Ap

Vierailija
5/67 |
12.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos lopetat videopelit ja opettelet edes vähän miesten juttuja niin ei nuo muut ominaisuutesi  haittaa, tietysti riippuu luonteestasi kelpaatko sitten.

Vierailija
6/67 |
12.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä pidä kiirettä sen amiksen kanssa, kun oot vielä noin nuori.

Vierailija
7/67 |
12.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kassi- Almalle

Vierailija
8/67 |
12.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä kelpaisi, jos olet sisäsiisti etkä haise pahalle.

Olen samanikäinen ja -painoinen,

myös työtön alkoholisti ja koulutusta ei ole.

En osaa mitään naisten hommia, ruoanlaittoa yms. Enkä miesten hommiakaan. Neitsyt en ole, takana on hurja putki rilluvuosia.

Vierailija
9/67 |
12.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan, että kelpaat luottotiedottomalle ja lihavalle videopelejä pelailevalle ikäisellesi naiselle, kunhan etä odota hänen olevan mikään kodinhengetär.

Vierailija
10/67 |
12.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet hyväntahtoinen ja hyvä keskustelukumppani, joku tyttö varmasti tykästyy.

Vierailija
11/67 |
12.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Naisten standardeja on tasan yhtä monta kuin naisiakin. Uskallan ihan vakavissani väittää, että Suomessa on lukemattomia lihavia, kouluttamattomia, luottotiedottomia miehiä, jotka ovat parisuhteessa. Sen sijaan, että he olisivat kyselleet netissä naisten standardeja he ovat tutustuneet naisiin. Kysymys kelpaamisesta on tullut ajankohtaiseksi vasta sitten, kun he ovat kohdanneet sen tietyn naisen, jonka mielipiteellä on ollut merkitystä. Sinunkin kannaltasi on aivan totaalisen yhdentekevää millaiset standardit esimerkiksi minulla on, koska me emme koskaan edes kohtaisi.

Vierailija
12/67 |
12.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihavat ei kelpaa, eikä alkkikset. Muuten menis.

Vierailija
13/67 |
12.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä kelpaisi, jos olet sisäsiisti etkä haise pahalle.

Olen samanikäinen ja -painoinen,

myös työtön alkoholisti ja koulutusta ei ole.

En osaa mitään naisten hommia, ruoanlaittoa yms. Enkä miesten hommiakaan. Neitsyt en ole, takana on hurja putki rilluvuosia.

Siivous ja pyykkäys on kyllä hieman ikävää hommaa mutta kai sitä pystyisi sen verran joustamaan

Ap

Vierailija
14/67 |
12.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et todellakaan kelpaa! Naiset ovat palkintoja alfoille, ettäs tiiät!

Vierailija
15/67 |
12.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Mulle kelpaisit muuten mutta, alkoholilla läträys on ehdoton EI. Ja epäilyttävää on, ettei sulla ole yhtään kaveria. Onko sulla yhtään läheisiä ihmissuhteita? perheestä? suvusta? Onko sulla koskaan ollut kavereita? milloin viimeksi? miten yleensäkin hoidat ihmissuhteitasi? oletko kiinnostunut ihmisistä? osaatko olla ystävä? Haluatko vain naisystävän joka olis sun ainoa ihmissuhde? Aikamoinen taakka olis sille naiselle.

Vierailija
16/67 |
12.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkästään antamillasi spekseillä, minulle et kelpaisi. Suurin turn off Alko-ongelmat ja huonosti hoidettu talous.

Vierailija
17/67 |
12.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Mulle kelpaisit muuten mutta, alkoholilla läträys on ehdoton EI. Ja epäilyttävää on, ettei sulla ole yhtään kaveria. Onko sulla yhtään läheisiä ihmissuhteita? perheestä? suvusta? Onko sulla koskaan ollut kavereita? milloin viimeksi? miten yleensäkin hoidat ihmissuhteitasi? oletko kiinnostunut ihmisistä? osaatko olla ystävä? Haluatko vain naisystävän joka olis sun ainoa ihmissuhde? Aikamoinen taakka olis sille naiselle.

Oon kai ihan mukava tyyppi mutta pelit on vieneet voiton kaverisuhteilta, ja etenkin kun vanhat kaverit ovat löytäneet morsmaikkunsa niin ei ole heillä ollut enää aikaa minulle. Alkoholi on sellanen mitä menee pari kertaa kuussa ilman mitään suurempaa humalahakuisuutta muttei sen jättäminen mikään suuri ongelma ole.

Ap

Vierailija
18/67 |
12.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noilla tiedoilla on vaikea sanoa mitään.  Millainen olet luonteestasi ja maailmankuvaltasi jne.

Ylipaino, työttömyys tai luottotiedottomuus ei ole ongelma mutta esim. laiskuus tai sovinismi kylläkin.

Mitä tarjottavaa sinulla on naiselle parisuhteessa?

Vierailija
19/67 |
12.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä oikeasti haet avauksellasi? Että joku huomaisi edes virtuaalisesti?

Kaltaisesi ihmiset ovat alinta saastaa.

Jos ap saa aloituksellaan elämäänsä edes hetken iloa tai jos se viihdyttää häntä vilpittömästi on hän täysin oikeutettu tekemään aloituksen ilman, että kaltaisesi ankeuttaja tulee kyseenalaistamaan motiivia tai pilkkaamaan. Mene pois.

Vierailija
20/67 |
12.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Naisten standardeja on tasan yhtä monta kuin naisiakin. Uskallan ihan vakavissani väittää, että Suomessa on lukemattomia lihavia, kouluttamattomia, luottotiedottomia miehiä, jotka ovat parisuhteessa. Sen sijaan, että he olisivat kyselleet netissä naisten standardeja he ovat tutustuneet naisiin. Kysymys kelpaamisesta on tullut ajankohtaiseksi vasta sitten, kun he ovat kohdanneet sen tietyn naisen, jonka mielipiteellä on ollut merkitystä. Sinunkin kannaltasi on aivan totaalisen yhdentekevää millaiset standardit esimerkiksi minulla on, koska me emme koskaan edes kohtaisi.

Kaikki tässä viestissä oli väärin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän viisi