Pidätkö sellaista perhettä varakkaana ja trendikkäänä, jonka upouusi auto on viininpunainen Skoda Kodiaq 2.0 TSI 4x4 Ambition DSG Autom.?
Kommentit (125)
Vierailija kirjoitti:
No kyseinen auto maksaa käsittääkseni enemmän kuin edullisin e-sarjan Mercedes joten kyllä aika varakkaasta silloin on kyse.
En nyt tarkkaa tiedä mitä mitä autoa tarkoitit, mutta halvin E-sarjalainen minkä hinnastosta löysin on 48 tuhatta € ja halvin Kodiaq on reilut 31 tuhatta €, nelivedoista 39 tuhatta €.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Citymaasturit on pienimunaisten autoja.
Minä tykkään ajaa katumaasturilla, koska siinä on turvallisuuden tunnetta ja korkeammalta näkee paremmin. Lisäksi ajelen jonkin verran myös vuoristossa.
Terv. täysin munaton
Onhan ne itselle varmasti turvallisempia, mutta muille ei. Ja millään citymaasturilla ei oikeasti tee maastossa mitään.
No mulle on tärkeintä hyvä ajomukavuus kaupungissa, moottori- ja vuoristoteillä. Olen ollut oikein tyytyväinen enkä pienempään autoon enää vaihda. Metsäteille en ole ajamassa.
Skoda 😂
Katumaasturi 😂😂
Auton ostaminen omaksi omalla tai lainarahalla 😂😂😂
En, kun en tommosista mitään tiedä.
Olen omassa elinpiirissä huomannut, että auton kalleus ei korreloi talouden rahojen kanssa.
Ja pian ovat velkasaneerauksessa :-) Lainarahallahan ne. Varakkaat ostavat käteisellä.
Vierailija kirjoitti:
Pirkkavolkkari :)
Ja Volkkari taas puolestaan on Pirkka-Audi.
Vierailija kirjoitti:
Ja pian ovat velkasaneerauksessa :-) Lainarahallahan ne. Varakkaat ostavat käteisellä.
Varakkaat eivät kyllä osta käteisellä tänä päivänä. Autolainojen korot ovat niin alhaalla, ettei ole mitään järkeä ottaa rahoja pois sijoituksista. Siitä tulisi vain tappiota.
Vierailija kirjoitti:
Skoda 😂
Katumaasturi 😂😂
Auton ostaminen omaksi omalla tai lainarahalla 😂😂😂
Verrattain kalliin Skoda-katumaasturin hankkiminen on kyllä typeryyden multihuipentuma. Niin monta ääliömäisyyttä samassa paketissa. Sitä ei voi millään järjellä perustella, tunteista puhumattakaan. En voi käsittää.
Ajatuskin jostain urposta allekirjoittamassa pitkää OSAMAKSUSOPIMUSTA saadakseen SKODAN alleen naurattaa aivan hel*vetisti.
Geely ja Skoda siitä tietää, että aito köyhä liikenteessä.
Muutamalla tuntemallani varsin varakkaalla on Skoda. Yksi juuri kehui tuota Kodiaqia ja varmasti olisi varaa ns parempaankin. Mutta miksi maksaa ylihintaa merkistä?
Vierailija kirjoitti:
Muutamalla tuntemallani varsin varakkaalla on Skoda. Yksi juuri kehui tuota Kodiaqia ja varmasti olisi varaa ns parempaankin. Mutta miksi maksaa ylihintaa merkistä?
Tuntemani varakas ajaa käytetyllä Smartilla. On todella tyytyväinen autoon. Hän on sanonut, ettei ikinä tuhlaisi rahaa jonninjoutavaan autoon. Hän ajaa vain kaupungissa, joten Smart on kuulemma siihen just sopiva ajopeli.
No en todellakaan. Sen perheen mies on joku vaimon tossun alla kituuttava luuseri. Oikealla miehellä on Dodge RAM.
Minkälainen ihminen miettii, mitä muut ajattelevat hänestä auton perusteella? Ihan tosissani hämmästelen. Mulla ei ole mitään hajua esim. naapureiden autojen merkeistä tai vuosimalleista. Siitäkään huolimatta, että tunnistan heidät, kun vastaan ajelevat. Että voisko joku valaista, miksi se olisi tärkeää?
Vierailija kirjoitti:
En pidä varakkaana. Varsinkaan kun ajaa Skodalla.
Millä perusteella varakas ei ajaisi Skodalla?
Vierailija kirjoitti:
Sierra kuitenkin jättää tuon
Pannaanko veekasi tulille?
AM Vanquish tekisi vaikutuksen, muilla on turha edes yrittää.
Se on sanoisin ihan mahdoton päätellä tuon kyseisen auton perusteella. Jos on käteisellä ostettu niin joo, ovat hyvätuloisia. Mutta tuon hintaluokan auton saa myös persaukinen rahoituksella. Itse en arvota ihmisiä auton perusteella. Enemmän arvostan sitä että autoon ei tuhlata rahaa, parempiakin sijoituksia kun löytyy.