Pidätkö sellaista perhettä varakkaana ja trendikkäänä, jonka upouusi auto on viininpunainen Skoda Kodiaq 2.0 TSI 4x4 Ambition DSG Autom.?
Kommentit (125)
Voisin pitää tuollaisella autolla ajavaa perhettä muuten, mutta en, jos ihmisellä on tarve mainita merkki yksityiskohtia myöten tai jos perhe ylipäätään uhraa kovin pitkään ajatuksiaan jollekin autolle.
Pidän sellaista ihmistä trendikkäänä ja varakkaana jolla on upouusi BMW M5 tai Porsche 911 GT2.
Vierailija kirjoitti:
Sierra kuitenkin jättää tuon
Sierra on pikkusikari.
En varakkaana mutta hyvin toimeentulevana ainakin jos ovat nuoria. En trendikkäänä sillä trendikkäät ajavat täyssähköllä tai hybridillä.
En pidä varakkaana. Varsinkaan kun ajaa Skodalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varakkaatvei aja skodalla. Ja ennen kuin kysyt, niin audi vastaa nykyään toijotaa.
Itse asiassa monet rikkaat ajavat kuulemma Octavialla, en tiedä oliko kyse miehistä vai naisista.
"Kuulemma". Just joo.
Meidän firmassa Octavia on niiden työsuhdeauto joilla ei ole varaa korkeaan verotusarvoon.
Pitäisin, mutta vaan jos värinä olisi vihreä eikä viininpunainen.
Pidän tuollaista perhettä trendikkäänä, mutta en pidä tuollaista perhettä varakkaana, Vaikka yleisesti pidänkin trendikkäitä ihmisiä hieman tyhminä ihmisinä, niin jokainen tehköön siltikin omat autovalintansa. Skodamerkkiset autot ovat olleet useiden vuosien ajan aika helposti ruostuvaisia autoja erityisesti alustasta. Sukulaisen neljä vuotta vanhassa farmari Skoda Octaviassa on jo peräluukussakin pintaruostetta.
Kolomosen kautta nelosen oohoosee sierra jättää tuon.
Erittäin hyvin toimeentulevalla kaverillani on just tuo auto. Minusta se näytää ja tuntuu mitä kyydissä istuin oikein hyvältä autolta.
Pidän ihmisenä jolla ei autot kiinnosta eikä ymmärrä niistä mitään.
Vierailija kirjoitti:
Citymaasturit on pienimunaisten autoja.
Minä tykkään ajaa katumaasturilla, koska siinä on turvallisuuden tunnetta ja korkeammalta näkee paremmin. Lisäksi ajelen jonkin verran myös vuoristossa.
Terv. täysin munaton
Skoda on samaa kuraa kuin VW eli moottori ja vaihdelaatikko hajoavat viimeistään 100 tkm kohdalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Citymaasturit on pienimunaisten autoja.
Minä tykkään ajaa katumaasturilla, koska siinä on turvallisuuden tunnetta ja korkeammalta näkee paremmin. Lisäksi ajelen jonkin verran myös vuoristossa.
Terv. täysin munaton
Onhan ne itselle varmasti turvallisempia, mutta muille ei. Ja millään citymaasturilla ei oikeasti tee maastossa mitään.
Ei kiinnosta autot p*skan vertaa, mulle on ihan sama millä peltikasalla ihmiset ajelee.
Vierailija kirjoitti:
Skodalla ei trendikkäät tai varakkaat ajele. Kompakysymys? Joku pesunkestävä lähiölutka ehkä?
Itseasiassa varakkaat ostaa tutkitusti skodan.
Kauppalehdessä oli jokunen vuosi juttu.
Poika oli prikaatin kenraalin autonkuljettaja armeijassa. Ajelutti herraa kodiaqilla, ei ollu kummonen ajettava.
Nämä statussymboli-ihmiset ovat kyllä jotenkin omalla tavallaan söpöjä.