Pidätkö sellaista perhettä varakkaana ja trendikkäänä, jonka upouusi auto on viininpunainen Skoda Kodiaq 2.0 TSI 4x4 Ambition DSG Autom.?
Kommentit (125)
En pidä varakkaana, enkä trendikkäänä.
Entä vaatetus? Millaiset kengät ja laukut? Minkä merkkiset kellot? Millainen hiustyyli? Onko tatuointeja?
Ennen näitä vastauksia on mahdoton sanoa.
En, mutta tällaisen aloituksen tekijää pidän idioottina.
Jaha, miehesi osti sitten Skodan.
Skoda on vanha itä-blokkilainen, siis Ladaan verraata auto.
Nykyään auton omistaa vw ja arvostus jonkin verran noussut, mutta aloittajan kysymys vähän naurattaa.
Vastaus: EN pidä.
No kyseinen auto maksaa käsittääkseni enemmän kuin edullisin e-sarjan Mercedes joten kyllä aika varakkaasta silloin on kyse.
Trendeistä en tiedä, mutta perheen ei tarvitse olla varakas voidakseen ostaa upouuden Skodan.
Tuskin ovat trendikkäitä, varakkuudesta ei sitten voi tehdä mitään päätelmiä. Varakas voi olla juuri se joka ei pröystäile turhan kalliilla autoilla vaan ostaa järkevän ja itselleen sopivan auton egon jatkeen sijaan ja säästää loput rahat esim. sijoittamiseen. Auto kun on äärimmäisen huono sijoitus rahoille.
Herää myös kysymys että miksi kaikkien pitäisi olla trendikkäitä? Jos kaikki olisivat, se ei enää olisi trendikkyyttä.
Onko AP:llä uusi Skoda, vai unelmoiko vaan sellaisesta?
Vierailija kirjoitti:
Skoda on vanha itä-blokkilainen, siis Ladaan verraata auto.
Nykyään auton omistaa vw ja arvostus jonkin verran noussut, mutta aloittajan kysymys vähän naurattaa.
Vastaus: EN pidä.
Vaikka en autoista tiedä niin tämä verra minäkin tiedän. Olen siis tämän itä-blokkilaiseen ladaan vertaavan kirjoituksen kirjoittaja ja nainen.
Ambition :D Halogeenit ja silleen...
En pidä, mutta demareina pidän. Skeida on demariauto.
Valinneet sitten bensakoneisen kun on 2.0 TSI, yleensä 99% katumaastureista on dieselversioita joten varaa näköjään maksaa isommasta kulutuksesta.
En, itse ajan uudella business comfort Audilla, mutta olen kyllä aina ollut sitä mieltä, että raha ei osta tyylikkyyttä tai trendikkyyttä, todellakaan. Minusta tyylikkyys ja trendikkyys ei katso merkkiä ollenkaan, joku joka pukeutuu h&m vaatteisiin voi näyttää paljon paremmalta kuin pelkkään Gucciin pukeutuva. Toisaalta en kyllä itse kysele olenko trendikäs tai varakkaan näköinen uuden audini kanssa, koska tbh minua ei kiinnosta mitä muut ajattelevat, menen oman makuni, mieltymysteni JA erityisesti budjetin mukaan.
Heh. Ambition on halvin taso mitä kahden litran koneella saa. Hävettäisi ajaa tuollaisella. Kertoo vain, että omistaja haluaa näyttää varakkaalta, mutta oikeasti ei ole rahaa osaa kunnollista versiota.
No en kun en tunnista automerkkejä tai -malleja.