Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten miehet reagoi?

umpikujassa
12.04.2019 |

Olen varattu ja ihastunut varattuun mieheen jonka kanssa olen ystävystynyt. Olen yrittänyt ottaa etäisyyttä mutta mies löysi tiensä takaisin. Mitään fyysistä ei ole tapahtunut enkä tiedä hänen tunteistaan. Luulen että haluaa olla ystävä. Haluan kuitenkin eroon hänestä koska hän saa mieleni levottomaksi.
Miten miehet reagoi jos nainen kertoo että on ihastunut eikä siksi halua enää puhua tai nähdä. Luovuttaako kiltisti vai lähteekö jahtaamaan pönkittääkseen omaa egoa? Ainahan se kai imartelee että joku on kiinnostunut... En halua joutua sellaisen hyväksikäytön uhriksi mutta en tiedä miten pääsen irti hänestä.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
12.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No varmaan useimmat sanoisivat, että "voidaanhan me silti olla kavereita" ja hymyilisivät tyytyväisinä... Riippuen tietysti siitä, onko toisen seura imartelevaa.

Onhan se vähän kummaa sinänsä, että sanoo, että en halua nähdä sua, koska oon ihastunut...

Vierailija
2/4 |
12.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei useimmat miehet jaksa pelata mitään jahtauspelejä. Veikkaan että hän luovuttaa noin ristiriitaisen vastauksen saatuaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
12.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ei kai se niin kummallista ole sanoa että en halua nähdä koska olen ihastunut kun molemmat ollaan varattuja. Kummallista olisi kai jatkaa yhteydenpitoa uuteen tuttavuuteen johon kokee vetoa.. Ellei sitten halua tähdätä pettämiseen, mitä minä en halua. Ap

Vierailija
4/4 |
12.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin juuri... Kuka jaksaa lähteä jahtaamaan varsinkin kun on oma vaimo kotona. Eli hyvät todennäköisyydet että pääsen tyypistä eroon.. Ap