miksi vanhempi nainen ja nuori mies on niin paljon harvinaisempi asetelma kuin vanhempi mies ja nuori nainen?
Tarkoitan siis jotain 10v+ ikäeroja.
Luulisi että kaunis vanhempi nainen pystyisi saamaan helposti nuoremman miehen halutessaan. Ja onhan nykyisin noita muualta tuotuja köyhiä miehiäkin joille varmaan kelpais kelpais joku elättäjä.
Kommentit (41)
Aika eksynyt 2åv nainen on , jos ottaa 40v.
Koska ne naiset ovat afrikassa omien toyboy kanssa
Pohjimmainen syy on biologiassa, vaikka pari ei lisääntymisaikeissa yhdessä olisikaan.
En ole mitenkään sukupuolirooleihin sidottu, niin että voisin hyvin olla nuoremman ulkomaalaisen miehen kanssa ja maksaa elämisen muutamia vuosia. Tietysti edellytyksenä, että mies tekisi jotain hyödyllistä esimerkiksi kotitöitä, vapaaehtoistyötä tai opiskelisi. Sellaista en katselisi, jos hän viettäisi aikansa kahviloissa tai deittisovelluksissa katsomassa uutta naista.
Mikään pysyvä elämäntilanne tämä ei saisi kyllä olla.
Voisin myös tehdä niin, että synnyttäisin lapsen ja mies jäisi hoitamaan lasta kotiin 9 kk jälkeen. Lapsesta kasvaisi varmasti hyvin sosiaalinen ja rohkea, kun yleensä nämä ulkomaalaiset ovat kasvaneet isoissa perheissä ja lapset ovat olennainen osa elämän jatkumoa. Mielestäni olidi hienoa, että mies ja lapsi viettäisivät päivänsä perhekerhoissa ja näyttäisivät, että on modernimpiakin tapoja kasvattaa lapsi, kun perinteinen äiti kotona- malli.
Hedelmällinen nainen on miehisessä kulttuurissa arvostettu. Siksi nuorempi nainen ja vanhempi mies on yleisempi vaihtoehto.
Asetelmasta vanhempi nainen ja nuorempi mies tulee voimakkaammin vaikutelma, että nuorempi mies hakee taloudellista tai sosiaalista turvaa vanhemmasta naisesta, kuin vastaamassa vanhempi mies ja nuorempi nainen asetelmassa.
Nuoret naiset haluaa vanhemman miehen rahat!
Vierailija kirjoitti:
Jos on todella paljon ikäeroa ja nainen ei älyllä loista, niin tuo on todennäköistä. Tai sitten kyse on isä-fiksaatiosta. Jotain kieroa siinä kuitenkin on.
Periaatteessa hyväksyn molemmat vaihtoehdot. En ole mitenkään erityisen jyrkkä.
Ehkä siksi, että pojat kehittyvät tyttöjä myöhemmin murrosiässä aikuisiksi ja että tämä ero jää vielä usein päälle ja vähän kasvaakin.
Niin että vaikka olisi tasan samanikäinen kolmekymppinen pari, niin kyllä se miespuolinen siinä vielä huitelee henkisesti suunnilleen siellä tasolla, missä se nainen oli kaksikymppisenä.
Jos tätä eroa vielä kasvatetaan vaihtamalla siihen nainen, joka on oikeasti 45, niin onhan se ero henkisellä tasolla aikamoinen. Kuinka moni aikuinen nainen jaksaa katsoa jotain komekymppistä pleikkarinpelaajaa nurkissaan kovinkaan kauaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska miehet ovat liian pinnallisia.
Mitä pinnallista siinä on ottaa nuori mies? Ikä on vaan numeroita, ei rakkaus ikää katso, jne.
Ikä ei todellakaan ole pelkkiä numeroita.
Olen sinut ikäni kanssa (50+ v). Töiden lisäksi en enää jaksa kamalasti olla menossa. Matkustelen kyllä paljon, mutta muuten viihdyn parhaiten puutarhassa, uusia ruoka/leivontareseptejä kokeillen tai kirja kädessä sohvalla. Lauantaina saunan jälkeen kesällä oluttuoppi kädessä istua hiljaa luontoa katselemassa ja kuuntelemassa, kylmänä vuodenaikana rommitotin kanssa takkahuoneessa. Viikonloppuaamuisin kattaa aamukahvit ulos ja lukea Hesarin siellä. Katson vain laatuelokuvia ja joitakin ajankohtaisohjelmia, ylipäänsä hyvin harvoin avaan televisiota. Elämänkumppanin kanssa haluan pystyä keskustelemaan ja on erittäin suuri etu, jos hänellä on omakohtainen kokemus niistä asioista, joista puhumme. Haluan hyvää mutta mukavaa seksiä, en panna kuin kanit enkä varsinkaan "päällään seisten", yhdyntä ei ylipäänsä ole minulle seksissä tärkeintä.
Kuinka moni nuori mies haluaisi tällaista arkea? En itsekään olisi halunnut kolmekymppisenä ja vielä nelikymppisenäkin olin enemmän "menossa" kuin nykyisin. Kun lisäksi on itsestäänselvää, etten enää halua jakaa arkeani alaikäisten lasten kanssa, niin kyllä minulle on ollut koko ajan selvää, että vaikka nuoria miehiä on joskus kiva katsella, niin elämänkumppaniksi kelpasi vain oman ikäluokkani mies.
Koska lisääntymiseen liittyvistä syistä naiset painottavat turvallisuutta (status, raha) ja miehet hedelmällisyyttä (nuoruus, tissit, lantio).
Vierailija kirjoitti:
Harva nainen haluaa ostaa itselleen miehen, vaikka tapa on yleinen ikämiehillä.
Naisilla tilanteeseen vaikuttaa myös huumorintaju, koska puolet nuoremman kanssa jutteleminen ei välttämättä tunu aina järkevältä.
Tietenkin hoikkia nuoria miehiä on usein ilo katsella ja toisinaan ilahduttavaa kuunnella.
"Harva nainen"
"Miesten YLEINEN tapa"
Joopa joo
Varmaan tääkin on jonkun feministin mielestä tasa-arvo -ongelma, johon valtion tulisi puuttua
Vierailija kirjoitti:
Olen sinut ikäni kanssa (50+ v). Töiden lisäksi en enää jaksa kamalasti olla menossa. Matkustelen kyllä paljon, mutta muuten viihdyn parhaiten puutarhassa, uusia ruoka/leivontareseptejä kokeillen tai kirja kädessä sohvalla. Lauantaina saunan jälkeen kesällä oluttuoppi kädessä istua hiljaa luontoa katselemassa ja kuuntelemassa, kylmänä vuodenaikana rommitotin kanssa takkahuoneessa. Viikonloppuaamuisin kattaa aamukahvit ulos ja lukea Hesarin siellä. Katson vain laatuelokuvia ja joitakin ajankohtaisohjelmia, ylipäänsä hyvin harvoin avaan televisiota. Elämänkumppanin kanssa haluan pystyä keskustelemaan ja on erittäin suuri etu, jos hänellä on omakohtainen kokemus niistä asioista, joista puhumme. Haluan hyvää mutta mukavaa seksiä, en panna kuin kanit enkä varsinkaan "päällään seisten", yhdyntä ei ylipäänsä ole minulle seksissä tärkeintä.
Kuinka moni nuori mies haluaisi tällaista arkea? En itsekään olisi halunnut kolmekymppisenä ja vielä nelikymppisenäkin olin enemmän "menossa" kuin nykyisin. Kun lisäksi on itsestäänselvää, etten enää halua jakaa arkeani alaikäisten lasten kanssa, niin kyllä minulle on ollut koko ajan selvää, että vaikka nuoria miehiä on joskus kiva katsella, niin elämänkumppaniksi kelpasi vain oman ikäluokkani mies.
Kuulostaa ihanalta! Tähän pyrin itsekin
30+ n
Koska toisin päin on mahdollista tehdä lapsia, mutta toisin päin ei.
Vierailija kirjoitti:
Ihan totta, mitään muuta syytä ei ole.
Eikö nuori mies ole ihminen? Aina näissä korostuu nuoren miehen viriiliys (mikä totta 😉) siitä huolimatta itse ainakin näen hänessä myös ihmisen ajatuksineen ja tunteineen ja unelmineen.
Niin, 40v mies ja 20v nainen kyllä ovat. Toisinpäin ei ole tullut ketään vastaan.