Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mites Lordin vastustajat, harmittaako? :D

Vierailija
21.05.2006 |

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
21.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

oishan ne täällä jo sanomassa että mitäs me sanottiin jos suomi ois hävinnyt... =)

Vierailija
2/21 |
21.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
21.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis NORMAALIsuomalaista.

Vierailija
4/21 |
21.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen edelleen samaa mieltä, että Lordi on huono esimerkki ja heidän ulkonäkönsä on liian karmaiseva.

Mutta kuten siinä ketjussa kerroin, katsoimme viisut koko porukalla. 5-vuotiaskin jaksoi valvoa puolille öin : )

Hienoahan se on, että Suomi kerrankin viisuissa menestyy ja saa siten mainetta ja kunniaa. Mielipiteeni Lordin huonosta esimerkistä on kuitenkin sama.

Vierailija
5/21 |
21.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hus, menenkin häpeämään siitä FRIIKKI!

Vierailija:

siis NORMAALIsuomalaista.

Vierailija
6/21 |
21.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

siitä, että Eurovisiotkin edustaa nykymusiikkia eikä sitä kaavoihin kangistunutta i love you baby menoa.

Vierailija
7/21 |
21.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta tuntuu että sä et ole normaali tai sit oot vaan TANAN tylsä uskovaistosikko.

Vierailija
8/21 |
21.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsi haulla. Siinä ketjussa on pitkästi jauhettu tästä aiheesta.

Otsikko oli suurinpiirtein: onko lordi mielestäsi huono esimerkki lapsille? Kyllä/Ei?

8

Vierailija
9/21 |
21.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lordi on hienoa teatteria ja show´ta :-) Ei todellakaan mitään hävettävää tai salailtavaa lapsilta! Jos joku näkee tässä demoneja tms. vika on täysin omassa mielikuvituksessa...

Vierailija
10/21 |
21.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Touhu on mielestäni edelleenkin todella typerää, siis koko euroviisuidiotia, mutta mieluimmin lordi kuin joku alusvaatteisillaan keikistelevä bimbo.

Vierailija
11/21 |
21.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En katsonut viisuja kertaakaan, ei kiinnostanut. Nyt aamulla kiinnosti Suomen sijoitus sen verran, että katoin teksti-tv:ltä. Olin todella hämmästynyt tuloksesta, mutta ei sen kummempaa. Mä kun en ole keksinyt, mitä vaikutusta sillä on mun elämään, monensiako me ollaan Euroviisuissa. :)

Vierailija
12/21 |
21.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

En katsonut viisuja kertaakaan, ei kiinnostanut. Nyt aamulla kiinnosti Suomen sijoitus sen verran, että katoin teksti-tv:ltä. Olin todella hämmästynyt tuloksesta, mutta ei sen kummempaa. Mä kun en ole keksinyt, mitä vaikutusta sillä on mun elämään, monensiako me ollaan Euroviisuissa. :)

Mun elämä ei vaikuta pätkääkään jonkun loortin voitto!En seurannut koko kisoja enkä ole tähänkään asti seurannut!

Vierailija
13/21 |
21.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

paljaana I love you baby.

Rock on hyvää!

Vierailija
14/21 |
21.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

paljaana I love you baby.

Rock on hyvää!

Vierailija
15/21 |
21.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

esimerkki siitä mihin tämä maailma onkaan menossa. Tuollaisia sairaita juttuja palvotaan ja nostetaan jalustalle, enkä nyt sano että pikkubikineissä keikisetelevät naikkoset olisi yhtään sen parempia.

Tällaista se vaan nykyään on. Onneksi ei tarvitse lähteä siihen mukaan.

Vierailija
16/21 |
21.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

osalle normaali esimerkki lapsille ..

Mitä liikkuu sellasten vanhempien päässä jotka antavat alle kouluikäsen katsella tollasta ennen yöunia?

Vierailija
17/21 |
21.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos NORMAALI ihminen ei voi kuunnella Lordin musiikkia?

Vierailija
18/21 |
21.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei vaikuta munkaan elämään tuo euroviisuvoitto mitenkään,

mutta todella kiva että voitti!!!!

olen suomesta ylpeä!!!

Vierailija
19/21 |
21.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

esimerkki siitä mihin tämä maailma onkaan menossa. Tuollaisia sairaita juttuja palvotaan ja nostetaan jalustalle, enkä nyt sano että pikkubikineissä keikisetelevät naikkoset olisi yhtään sen parempia.

Tällaista se vaan nykyään on. Onneksi ei tarvitse lähteä siihen mukaan.

Vierailija
20/21 |
21.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan samaa mieltä. Sillä oli hullun kiilto silmissä. Jostain syystä. Tosi pelottavat silmät. Kun näin Lordin Suomen karsinnoissa pidin heitä lähinnä vitsinä. Kun bändi voitti karsinnan aloin ymmärtää bändin arvon Euroviisu- protestina. Pikkuhiljaa biisi vain alkoi mennä ihon alle, ja jo ennen kisoja voin myöntää ruvenneeni jopa faniksi. Eli en olisi ikinä uskonut, mutta TODELLA MAHTAVAA kerrankin saada ylipäänsä kunnon pisteitä tossa pystyyn kuolleessa skabassa. Ja voitto onkin sitten jo jotain käsittämätöntä. Mä olen niin ylpeä. Hei miettikää nyt päästään näkemään Halonen kättelemässä Lordia linnan juhlissa ...;-)