Mitä tarkoittaa, kun henkilö vastaa netissä viestiini "itkunauru" -hymiöllä, vaikka en sano mitään hauskaa, vaan analysoin hänen käytöstään kärkevästi?
Näin on lyhyen ajan sisällä tehnyt muutamakin keskustelukumppanini (mies), kun olen kirjoittanut heille jotain vähemmän mairittelevaa heidän toiminnastaan / persoonastaan.
Kommentit (59)
Vierailija kirjoitti:
Ottavat sen vitsinä?
Tämän mahdollisuutta epäilen, sillä useimmiten he blokkaavat minut itkunauru-hymiön lähettämisen jälkeen.
Ap
Pitävät sua huvittavana tai jopa säälittävänä?
Miksi kuvittelet, että sinulla on oikeus arvostella muiden tekemisiä?
Nauravat tai pikemminkin haluavat sinun luulevan, että tikahtuvat nauruun kommenttisi "tyhmyydestä".
Analyysisi osuu oikeaan, eikä sitä kestetä, vaan yritetään mitätöidä se tekemällä sinut naurunalaiseksi.
Tai sitten analyysisi oli naurettava.
Veikkaan ensimmäistä, tullut nähtyä monesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ottavat sen vitsinä?
Tämän mahdollisuutta epäilen, sillä useimmiten he blokkaavat minut itkunauru-hymiön lähettämisen jälkeen.
Ap
Niin minäkin tekisin. Pidä mölyt mahassas.
Sarkastinen vastaus. Sama kuin sanoisi "ei helv sun juttuja, haha"
Heidän mielestään olet naurettava.
Kannattaa varmaan jättää ne analysoinnit vähemmälle, jos ei halua tulla blokatuksi 😂😂😂
Oletko itse täydellinen? Et näköjään.
Olet todella naurettava mielipiteinesi.
Vierailija kirjoitti:
En. Nautin myös muiden analyyseistä ja kritiikistä kohdistettuna minuun, joten en itse missään tapauksessa blokkaisi henkilöä, joka kykenee muodostamaan minusta vahvan mielipiteen ja myös kertomaan sen avoimesti. Arvostan, en missään tapauksessa halveksu, vaikka analyysin paikkansapitävyydelle ei takeita olisikaan.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En. Nautin myös muiden analyyseistä ja kritiikistä kohdistettuna minuun, joten en itse missään tapauksessa blokkaisi henkilöä, joka kykenee muodostamaan minusta vahvan mielipiteen ja myös kertomaan sen avoimesti. Arvostan, en missään tapauksessa halveksu, vaikka analyysin paikkansapitävyydelle ei takeita olisikaan.
Ap
Miksi luulet, että nämä miehet haluavat sinulta analyysin?
Kohta joku taas itkee, kun tinderistä ei löydy seuraa... Ihan pa*ka sovellus!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Eivät he tosiaan ole sitä pyytäneet, mutta käyttäydyn vain luonteeni mukaisesti ja ilmaisen ajatukseni juuri sellaisina kuin ne ovat. Pidän itsekin suorapuheisuudesta. Kun on suorapuheinen toiselle ei jää mikään epäselväksi ja näin ollen voi myös helposti ja mukavasti valita, haluaako olla tällaisen henkilön kanssa tekemisissä vai ei.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Eivät he tosiaan ole sitä pyytäneet, mutta käyttäydyn vain luonteeni mukaisesti ja ilmaisen ajatukseni juuri sellaisina kuin ne ovat. Pidän itsekin suorapuheisuudesta. Kun on suorapuheinen toiselle ei jää mikään epäselväksi ja näin ollen voi myös helposti ja mukavasti valita, haluaako olla tällaisen henkilön kanssa tekemisissä vai ei.
Ap
Et näköjään kunnioita toisen tunteita ja mielipiteitä vaan käyttäydyt niinkuin itse haluat. Ei ole sinun tehtäväsi kertoa muille, mitä he tekevät väärin. Ihmettelet, miksi sinut blokataan. No juurikin siitä syystä, että kaikki eivät ajattele puolitutun analyysin omasta elämästä olevan rakentavaa ja hauskaa.
Vierailija kirjoitti:
Asperger?
Ei ole tutkittu, mutta et ole ensimmäinen joka kysyy, olenko. Nettitestistä olen saanut 140 pistettä, mikä viittaa mahdolliseen aspergeriin. Kyllä olen lapsesta asti tiedostanut, että minulla on jotain vikaa päässäni.
Ap
Ottavat sen vitsinä?