Yleisradiolla ei ole varaa järjestää vuoden 2007 euroviisuja,
sanoo Yleisradion toimitusjohtaja Mikael Jungner.
Lähde: Ilta-Sanomien blogi
Kommentit (27)
firmaaa hoitaa kaikki Suomen isot " kisat" . Ja sattumoisin tiedän, että kun Suomi järkkää Euroviisut, on nämä kaikki firmat siinä mukana tavalla tai toisella. Joku on pääsuunnittelija ja toteuttaja, mutta muiden varastot vuokrataan tyhjiksi kaikesta show-kamoista.
Vierailija:
Suomessa on järjestetty maailmanmestaruuskisoja vähän väliä ja olympialaisiakin ne yrittävät saada aikaseksi. Tuo lause tuli vain kuuluisaksi 70-80 luvun vaihteessa, kun suomi aina epäonnistui Euroviisuissa. Sillä yritettiin lohduttaa suomalaisia, kun ei saada Suomeen voittoa. Jungner nyt sattuu olemaan sitä ikäluokkaa, joka luulee, että se on tottakin. Varaahaan löytyy kaiken maailman kisoihin heti, kun sellaisista on kyse.
Ja tosiaan, jos urheilukisojaki on pystytty järjestää niin miks ei sit myös musiikkitapahtumaa.
Musta tuntuu että nyt tulee kiirus rakentamaan sitä musiikkitaloa ja siihen menee ekat rahat. Loput menee itse viisuihin.
Vierailija:
Ja tosiaan, jos urheilukisojaki on pystytty järjestää niin miks ei sit myös musiikkitapahtumaa.Musta tuntuu että nyt tulee kiirus rakentamaan sitä musiikkitaloa ja siihen menee ekat rahat. Loput menee itse viisuihin.
Vierailija:
Vierailija:
Suomessa on järjestetty maailmanmestaruuskisoja vähän väliä ja olympialaisiakin ne yrittävät saada aikaseksi. Tuo lause tuli vain kuuluisaksi 70-80 luvun vaihteessa, kun suomi aina epäonnistui Euroviisuissa. Sillä yritettiin lohduttaa suomalaisia, kun ei saada Suomeen voittoa. Jungner nyt sattuu olemaan sitä ikäluokkaa, joka luulee, että se on tottakin. Varaahaan löytyy kaiken maailman kisoihin heti, kun sellaisista on kyse.
Eli tämän kommentin antaja on siis 42 vuotta ja Jungner on varmasti nuorempi minua.
Mitä ne Ranska, Saksa, Espanja ja Iso-Britannia oikein maksavat, jos kerran kaikki on nyt yllättäen Ylen harteilla?