Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Teinin tyttöystävä mukaan lomamatkalle. Onko hyvä vai huono idea?

Vierailija
11.04.2019 |

Sisarukset pienempiä. Teini omien kommenttien mukaan tuskastuu kun ei ole ikäistään seuraa. Onko minkälaisia mielipiteitä / kokemuksia jos tyttöystävä tulisi matkalle mukaan?

Kommentit (242)

Vierailija
241/242 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en ottaisi. Vastuukysymys.

Lisäisin vielä, että vakuutusasiat pitäisi olla kunnossa. Meidän perheellä on jatkuva matkavakuutus. Saisi tyttöystävän perhe huolehtia itse lapselleen vakuutuksen. Mutta olisipa hankalaa jos se olisi eri yhtiössä tai vaikkapa sisällöltään puutteellisempi kuin meidän. Enhän minä voi alkaa sanella toisille, että ottakaakin sitten kaikenkattava matkavakuutus. Ei ole halpaa.

Siihen päälle vielä matkakulut ja käyttörahat. Käydään yleensä jossain huvipuistossa tai vastaavassa, minne katoaa hirveitä summia. En ala tarjoamaan näitä vieraille, anteeksi vaan.

Vaan eipä meillä tällaista ole tullut eteen. Teini tykkää matkustaa ja somen kautta pitää yhteyttä kavereihin. Viikon reissu ei ole ikuisuus. Vähän myös kohdetta valitaan aina niin, että sopii sekä meille vanhemmille että teinille.

Vierailija
242/242 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman poikaystäväni perhe otti minut mukaan matkalleen. Tosin ei silloin oltu enää teinejä, mutta kaksikymppisiä opiskelijoita kuitenkin. Poikaystäväni vanhemmat maksoivat matkan ja syömiset, ei olisi muuten ollut varaa lähteä mukaan, kun ensimmäisen vuoden opiskelijana en vielä ollut töissä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi neljä