Minä olen lihansyöjä, eli meatatarian. Voit kysyä minulta mitä tahansa.
Kommentit (36)
Vierailija kirjoitti:
Oikea termi on kai karnivori, mutta entä jos olisit termiltäsi lihaani? Vähän kuin vegaani.
Tai meataani. Vähän kuin metaani, jota tuolla ruokavaliolla päästelee ilmaan hyvin runsaita määriä.
Vierailija kirjoitti:
Oikea termi on kai karnivori, mutta entä jos olisit termiltäsi lihaani? Vähän kuin vegaani.
No olen siis lihansyöjä. Tämä dietti on kyllä ihan paras ja juomaksi tosiaan pelkkä vesi riittää, kun sitä vain muistaa juoda useita litroja päivässä. Ei ole koskaan kylmä tai kuuma. Ei vaivaa nälkä ja uni tulee. Ja ennenkaikkea aivotyötä ja keskittymistä vaativat asiat onnistuu erittäin hyvin. Kalaa syömällä lähtee kaikki puutostaudit, koska kalanrasva on terveellistä ja laihduttaa.
Mihin muuten tarvitset mainitsemaasi kovaa lyöntilujuutta, tainnutatko eläimet nyrkein vai kuinka?
Ei kun niin, sähän ostit niitä muoviin pakattuja.
Haiseeko hengitys? Onko paljon naisia tarjolla?
Onko tubettaja Sv3rige tuttu? Jos on, mitä mieltä olet hänestä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai meataani. Vähän kuin metaani, jota tuolla ruokavaliolla päästelee ilmaan hyvin runsaita määriä.
Ei tällä mitään metaania pääse ilmaan sen enempää kuin kasviksillakaan. Eiväthän lehmätkään syö lihaa ja silti paskantavat aika melkoisesti.
Ap jatkaa. Syön lihaa, koska liha on hyvää, terveellistä ja pitää nälän poissa pitkään. En halua tuhota kasviksia, koska kasvikset tuottavat happea ja lämpöä. Kasvisten peltomainen kasvattaminen ruoaksi on sairasta ja tuhoaa luonnon biodiversiteettiä. Metsästäisin toki kaikkia maailman eläimiä ruoaksi, mutta se ei ole realistista ainakaan minulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tällä mitään metaania pääse ilmaan sen enempää kuin kasviksillakaan. Eiväthän lehmätkään syö lihaa ja silti paskantavat aika melkoisesti.
Lihakarja tuottaa metaania, kasvikset eivät. Eli liharuokavaliolla tue metaanintuotantoa.
Vierailija kirjoitti:
Mihin muuten tarvitset mainitsemaasi kovaa lyöntilujuutta, tainnutatko eläimet nyrkein vai kuinka?
Ei kun niin, sähän ostit niitä muoviin pakattuja.
Haiseeko hengitys? Onko paljon naisia tarjolla?
No mä tykkään lyödä asioita se on mun juttu. Lihakset kasvaa ja osaan myös potkia tosi kovaa. Harrastan Jeet Kune Do:ta ja Krav Magaa. Ainoastaan vahingoittava ja tappava itsepuolustus kiinnostaa. Mutta se nyt ei johdu siitä lihansyömisestä, vaan olen aina ollut tällainen. ;)
Ei haise hengitys. En pidä perinteisistä naisista, vaan olen kiinnostunut pre-op transnaisista, mutta olen silti top.
Vierailija kirjoitti:
Onko tubettaja Sv3rige tuttu? Jos on, mitä mieltä olet hänestä?
Ei ole tuttu. En pidä tubettajista, koska 99% heistä jauhavat ihan turhaa sontaa ja lööperiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lihakarja tuottaa metaania, kasvikset eivät. Eli liharuokavaliolla tue metaanintuotantoa.
Minua ei kiinnosta hevon helvettiä, mitä syömiseni tukee tai ei tue. Mansikin liha muuttuu ja pakettiautossa hieman mureammaksi, jos se pyörii siellä vähän kuperkeikkaa, ennenkuin se tapetaan raa'asti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Metsästätkö itse vai kannatko kaiken lihan kaupasta kotiin?
Kannan kaiken lihan kaupasta kyllä. Ja se on herkkua.
Käy vaan tosi kalliiksi.
Metsältä saa kerralla tuhat kiloa lihaa.
No käypäs sinä metsästämässä kerralla tuhat kiloa lihaa. Taidat tosiaan olla joku vihreä pössyveikko, joka puree porkkanaa. Ei ihmekään, ettet tajua todellisuudesta yhtään mitään.
AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käy vaan tosi kalliiksi.
Metsästämiseen tarvitset luvan, auton, polttoainetta, aseen, ammuksia, koiran, koiralle rokotukset, koiran ruoan, koiran kopin, koiran tarhan. Ostan mieluummin sillä 50 tonnilla suoraan kaupoista sitä eläinproteiinia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käy vaan tosi kalliiksi.
No käypäs sinä metsästämässä kerralla tuhat kiloa lihaa. Taidat tosiaan olla joku vihreä pössyveikko, joka puree porkkanaa. Ei ihmekään, ettet tajua todellisuudesta yhtään mitään.
AP
Ei se vaadi kuin parin-kolmen hirven kaatamisen. Onnistuu monilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käy vaan tosi kalliiksi.
Metsästämiseen tarvitset luvan, auton, polttoainetta, aseen, ammuksia, koiran, koiralle rokotukset, koiran ruoan, koiran kopin, koiran tarhan. Ostan mieluummin sillä 50 tonnilla suoraan kaupoista sitä eläinproteiinia.
Koira ei ole millään muotoa välttämätön metsällä. Autonkin voi vaikka vuokrata metsästysreissun ajaksi. Metsällähän ei tarvitse alvariinsa ravata, kun kerralla saa koko vuoden lihat.
Kananmuna ei ole lihaa.
Sinä et ole lihansyöjä.