Uusi mies ja lasten hoito
Minulla on kolme lasta, 5 v, 7v ja 9v. Olen seurustellut nykyisen mieheni kanssa noin puoli vuotta. Osallistuuko muilla uusi mies kuinka paljon lasten hoitoon? Jos on omia menoja niin jätättekö lapset miehen luokse. Tai miehen vanhempien luokse kun omat vanhemmat eivät jostain syystä pysty? Toisaalta tuntuu ettei edes kehtaa kysyä mutta onko tämä kuinka yleistä. Mies kyllä sanoi että voi olla niiden kanssa mutta jos se sanoo noin vaan sen takia kun suhde on sen verta tuore. Lasten isä asuu toisella paikkakunnalla.
Kommentit (74)
Ei tuo ole mikään ”uusi mies” vaan ”tuttava”.
Tietenkään ei osallistu ja tietenkään et jätä!
Mies on hyväksynyt koko paketin, sinut ja 3 lasta. Puoli vuotta on aika lyhyt aika vielä seurustelua, mutta jos mies on valmis ottamaan välillä lapset esim. kauppareissun ajaksi, niin mikäs siinä.
No en kyllä noin tuoreessa suhteessa hoidattaisi lapsiani miehellä tai tämän sukulaisilla.
En jättäisi tuntematonta miestä lapsien kanssa päineen, koska viime aikojen tapahtumat.
Aikuisen miehen äitinä sanoisin, että en ottaisi poikani hoidon lapsia meille edes rahasta. Poika hoitakoot naissuhteensa niin kuin haluaa, minä en ole hänen parisuhde-elämänsä takia mikään hoitoautomaatti edes hätätilanteessa.
Puolen vuoden tuttavuuden jälkeen en olisi edes esitellyt miestä vielä lapsille, saati itse tavannut sen sukulaisia.
Ja ei, en todellakaan veisi miehelle enkä sen sukulaisille.
Vierailija kirjoitti:
En jättäisi tuntematonta miestä lapsien kanssa päineen, koska viime aikojen tapahtumat.
Tai vähintään vaatisin, että mies tekee ped-testit samaan tapaan kuin muutkin lasten kanssa vapaaehtois- tai palkkatyötä tekevät ja esittelee tulokset sitten itselleni. Miehiin ja näiden aikomuksiin ei voi luottaa, ainakaan ilman todisteita.
Vierailija kirjoitti:
Aikuisen miehen äitinä sanoisin, että en ottaisi poikani hoidon lapsia meille edes rahasta. Poika hoitakoot naissuhteensa niin kuin haluaa, minä en ole hänen parisuhde-elämänsä takia mikään hoitoautomaatti edes hätätilanteessa.
Samat sanat. En todellakaan hoitais vieraita lapsia.
Oltiin jo puolen vuoden seurustelun jälkeen naimisissa joten todellakin jätin lapseni uuden miehen hoitoon.
Et voi olla tosissasi. Puolen vuoden seurustelun jälkeen olet valmis lykkäämään kolme pientä lasta miehen äidin hoidettavaksi. Ihanko oikeasti kuvittelet mummon riemusta kiljuvan?
Mummoille ei enää riitä, että hoitaisi vain omat lapsenlapsensa, vaan nykyisin jopa aikuisten lasten seurustelukumppanit lykkäävät aiemmista liitoista syntyneet lapset mummojen riesaksi. Nyt jotakin rajaa, kun mummoillakin on oma elämä elettävänä.
Kohtahan mummola on lastentarha, kun halutaan omaa ja parisuhde aikaa.
Miksi kenenkään miehen pitäisi hoitaa naisystävän lapsia? Tai naisen miesystävän lapsia?
Eikö lähtöoletus ole se, että vanhemmat ovat lastensa huoltajia.
Missä on hippejä ja hamppua, siellä tarvitaan Nokian kumipamppua
Aika nopeasti te tungette uusia miehiä lasten elämään. Voisiko ihan oikeasti nämä palstamammat ja ukot joskus ajatella erotilanteessa myös niitä lapsia, eikä omaa alapäätään ? No, tosin oma eksäni teki varmaan ennätyksen ja raahasi kaksi viikkoa poismuuttoni jälkeen uuden naisensa lasten eteen.
Minä olen äitipuoli, enkä todellakaan hoida mieheni lasta. Hän on vanhempiensa vastuulla. Ja ätitini varmaan soittaisi ambulanssin, jos alkasin tälle ehdottelmaan, että hoitasi mieheni lasta.
Anteeksi nyt vaan, mutta ette te ole perhe jossa hoidetaan lapset rintarinnan kokoa sukua myöden.
Miten sulle on tullut edes mieleen viedä puolen vuoden seurustelun jälkeen lapset hoitoon seurustelukumppanin äidille? Hei haloo.
Sano vielä, kuinka mummo haluaa viettää "laatu-aikaa" miehen neljän lapsen kanssa, jotka päivät ovat päiväkodissa ja illat ja viikonloput mummolassa, jotta saatte viettää parisuhdeaikaa, eikä lapset ole tiellä. Ja tietysti sulla on jo hirveä vauvakuume, uuden kumppanin kanssa.
Kyllä mummojen elämä on työntäyteinen ja raskas, eikä riitä että hoitaa lapsenlapsensa, vaan nyt oletetaan jo seurustelukumppanien rakkaudenhedelmät hoitavan.
Ihan älytöntä. Keskity nyt niihin lapsiis. Mihin sä sitä miestä tarviit? Miks erosit?
Miehesi ei ole mikään isän korvike, eikä tämän vanhemmat mitään isovanhempien korvikkeita. Aikaa näyttää miten miehen ja lasten välit alkaa muodostumaan ja heidän ehdoillaan mennään. Varsinkin lasten. Ei heitä jätetä jonkun puolitun miehen tai isovanhempien seuraan.
Vierailija kirjoitti:
Oltiin jo puolen vuoden seurustelun jälkeen naimisissa joten todellakin jätin lapseni uuden miehen hoitoon.
Ja puolen vuoden seurustelun jälkeen teillä varmaan oli jo uusi pulla uunissa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja puolen vuoden seurustelun jälkeen teillä varmaan oli jo uusi pulla uunissa...
Puolen vuoden :D Eiköhän se ollut uunissa jo ekan kuukauden jälkeen.
Kirjoita nyt edes lastenhoito yhteen, ettei ala tulla sairaita vitsejä.